Szkolenie: Komunikacja interpersonalna - jak podnieść własną efektywność w komunikacji i zwiększyć pewność siebie?

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/komunikacja-interpersonalna-jak-podniesc-wlasna-efektywnosc-w-komunikacji-i-zwiekszyc-pewnosc-siebie-29824-id41

Informacje o szkoleniu

  • Komunikacja interpersonalna - jak podnieść własną efektywność w komunikacji i zwiększyć pewność siebie?

    ID szkolenia: 29824
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Umiejętności osobiste
  • Adres szkolenia:

    Hotel
    Belwederska 46/50
    Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 20-21.09.2012
    Godziny zajęć (czas trwania):
    9.00-16.30 - 2 dni
  • Organizator szkolenia:

    Competitive Skills Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Celem szkolenia jest:
Zapoznanie z zasadami efektywnej komunikacji interpersonalnej w pracy (i nie tylko), nabycie umiejętności stosowania porządku komunikacyjnego poprzez ćwiczenie komunikacji w różnorodnych sytuacjach oraz pokonywanie barier i trudności w procesie komunikacji międzyludzkiej na róznych szczeblach organizacyjnych oraz w relacjach z klientami i kontrahentami.

Szkolenie skierowane jest do:

Szkolenie skierowane jest do:
Tych z Państwa, którzy chcieliby udoskonalić swoje procesy komunikacji interpersonalnej i nabrać większej pewności siebie.

Program szkolenia:

Zasady efektywnej komunikacji w biznesie
Czym jest skuteczna komunikacja - niezbędne warunki skutecznej komunikacji
Proces komunikacji
Środki komunikowania się w biznesie
Sztuka aktywnego "słuchania"
Cechy dobrego "słuchacza"
Aktywne kierowanie rozmową służbową
Schematy prowadzenia rozmów służbowych
Typy ról przyjmowane przez uczestników rozmów służbowych
Ćwiczenie - „definiowanie ról przyjmowanych w procesie komunikacji”
Typy rozmów w środowisku pracy: emocjonalne, informacyjne i rozwojowe
Komunikacja werbalna i niewerbalna w środowisku pracy
Podstawowe zasady komunikacji niewerbalnej
Komunikacja jedno- i dwustronna
Spójność przekazu jako wartość kreująca dobrą rozmowę
Test na styl komunikowania się
Efektywne pozyskiwanie informacji w rozmowie służbowej
Rola parafrazy w efektywnej komunikacji
Typy pytań - pytania zachęcające i zniechęcające
Jak konstruować dobre pytania?
Emocje i ich rola w komunikacji
Rozładowywanie napięć w komunikacji
Rola empatii w efektywnej komunikacji
Dlaczego warto być asertywnym
Budowanie relacji międzyludzkich poprzez rozmowę
Rozmowa jako negocjacje
Konstruowanie wypowiedzi
Znaczenie przygotowania do rozmowy
Manipulacje - jak je identyfikować?
Jak reagować na manipulacje?
Efektywna komunikacja wewnętrzna - kluczem do sukcesu firmy - w jaki sposób, dzięki skutecznej komunikacji wewnętrznej zwiększyć efektywność pracy, zaangażowanie zespołu i jego motywację?
Bardziej konstruktywne zebrania

Informacje o prelegentach:

Szkolenie prowadzi trener z wieloletnim doświadczeniem

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1490 zł - cena netto

Cena zawiera:

Cena szkolenia obejmuje koszt wynajęcia sali, wynagrodzenie trenera 4 przerwy kawowe i 2 przerwy obiadowe oraz materiały dla uczestników w formie skryptu

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Koszt udziału jednej osoby w dwudniowym szkoleniu wynosi 1 490 zł + VAT.W przypadku zgłoszenia większej liczby osób z jednej firmy, proponujemy atrakcyjne zniżki:

W przypadku zgłoszenia 2 osób z jednej firmy - zniżka 10%
W przypadku zgłoszenia 3 lub więcej osób z jednej firmy - zniżka 15%
Dodatkowo proponujemy zniżkę w wysokości 5% osobom zgłoszonym najpóźniej 21 dni przed planowanym terminem szkolenia. Warunkiem otrzymania tej zniżki jest uiszczenie opłaty za szkolenie nie później niż 21 dni przed jego rozpoczęciem.

Szkolenie, kurs: Komunikacja interpersonalna - jak podnieść własną efektywność w komunikacji i zwiększyć pewność siebie?