KPIR – wprowadzenie

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu z wprowadzenia do KPiR.

Szkolenie będzie doskonałą okazją, aby poznać co to jest księga przychodów i rozchodów, jakie warunki należy spełniać, aby móc korzystać z tej formy rozliczenia oraz jak prowadzić podatkową księgę przychodów i rozchodów.

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane jest do:

  • Osób pracujących w biurze rachunkowym;
  • Księgowych;
  • Osób zainteresowanych omawianą tematyką.

Program szkolenia

• Formy prowadzenia działalności gospodarczej,
• Rodzaje, podział i pojęcie podatków w działalności gospodarczej - wybrane zagadnienia z prawa podatkowego oraz ordynacji podatkowej,
• Karta podatkowa, ryczałt od przychodów ewidencjonowanych,
• Obowiązek i zasady prowadzenia podatkowej książki przychodów i rozchodów oraz wybór metody opodatkowania,
• Dowody księgowe i ich klasyfikacja,
• Źródła przychodów i ich ewidencja,
• Koszty uzyskania przychodów, rodzaje kosztów oraz sposób ich księgowania,
• Ewidencje dodatkowe i obowiązek ich prowadzenia.

Czas trwania

10:00 - 12:30

Prelegenci

Anna Urbaniak

Szkoleniowiec, Pedagog, Mediator Sądowy ds. Gospodarczych, Księgowa, Specjalistka od Prawa Podatkowego, Przedsiębiorca, Właścicielka Kancelarii Podatkowej, Anioł Biznesu.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie prowadzone na platformie ClickMeeting

Rejestracja

Cena
193
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 199 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Akademia Podatków i Prawa
  • Ulica i nr: Hubska 52/14
  • Kod pocztowy: 50-502
  • Miejscowość: Wrocław
  • Numer NIP: 8992913267

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Akademia Podatków i Prawa
50-502 Wrocław, Polska Hubska 52/14

Organizator

Akademia Podatków i Prawa
50-502 Wrocław, Polska
Hubska 52/14
woj. dolnośląskie
Akademia Podatków i Prawa powstała z inicjatywy kancelarii Staniek&Partners w celu szerzenia wiedzy prawno-podatkowej. W biznesie rozpoznanie i identyfikowanie potencjalnych problemów oraz wyzwań natury prawnej jest ważną umiejętnością. Dysponując...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!