Szkolenie: PUBLIC RELATIONS - CZYLI JAK KREOWAĆ WIZERUNEK FIRMY NA ZMIENIAJĄCYM SIĘ RYNKU

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/public-relations---czyli-jak-kreowac-wizerunek-firmy-na-zmieniajacym-sie-rynku-47683-id71

Informacje o szkoleniu

  • PUBLIC RELATIONS - CZYLI JAK KREOWAĆ WIZERUNEK FIRMY NA ZMIENIAJĄCYM SIĘ RYNKU


    ID szkolenia: 47683
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Marketing i PR
  • Adres szkolenia:

    Hotel Czarny Potok ***
    Tetmajera 20
    34-500 Zakopane
    woj. małopolskie
  • Termin szkolenia:

    Data: 23-25.05.2013
    Godziny zajęć (czas trwania):
    3 dni (20 godz.)

    Promocja cenowa! (*)
    5 % rabat przy zgłoszeniu 1 osoby (1729,00 zł netto + VAT)
    7 % rabat przy zgłoszeniu 2 osób (1693,00 zł netto + VAT)
    Promocja obowiązuje przy zgłoszeniu do 23.04.2013 r.
  • Organizator szkolenia:

    Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
    Strażacka 8/90
    20-012 Lublin
    woj. lubelskie
    O firmie Inne oferty firmy
Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Szkolenie ma na celu:
zapoznanie z nowymi technikami z zakresu public relations,
zapoznanie z zasadami tworzenia strategii i koncepcji działań taktycznych public relations,
uzyskanie umiejętności współpracy z prasą i zachowania przed kamerą,
zapoznanie z najnowszymi koncepcjami tworzenia procedur kryzysowych.

Szkolenie skierowane jest do:

Szkolenie skierowane jest do:
kadry kierowniczej i pracowników działów public relations, marketingu, promocji i reklamy orazpionów handlowych,
menadżerów marki,
osób, którzy zajmują się kreowaniem wizerunku oraz promocją firmy lub marki czy komunikacją zewnętrzna i wewnętrzną,
pracowników agencji PR.

Program szkolenia:

1. TWORZENIE STRATEGII I PROGRAMU PUBLIC RELATIONS
Strategiczne założenia działań public relations
Zasady tworzenia programu działań wizerunkowych
Metody badań wizerunku firmy a decyzje w zakresie treści public relations
Wycena podejmowanych działań i metody doboru budżetu
Ocena skuteczności i efektywności programu
System identyfikacji wizualnej firmy - elementy, wdrożenie, zastrzeżenie
Ćwiczenia praktyczne z doboru technik PR dla wybranych przedsięwzięć

2. TECHNIKI KREOWANIA WIZERUNKU FIRMY Z UWZGLĘDNIENIEM NOWYCH MEDIÓW
Media relations - nowe koncepcje współpracy z prasą
Nowe formy informacji prasowej
Wykorzystanie Internetu w kontaktach z prasą
Techniki przekazywania tekstu mikrofonowego
VNR - nowa technika przekazywania przez firmy obrazu programom telewizyjnym
Zasady sporządzania różnych form informacji prasowej
Ćwiczenia praktyczne ze sporządzania różnych form informacji dla prasy
Organizacja konferencji prasowej
Briefing prasowy i przyjęcie prasowe
Praktyczne uwagi na temat komunikowania się z prasą
Wykorzystanie postanowień prawa prasowego
Zasady przeprowadzania wywiadu prasowego, w tym w sytuacjach trudnych
Wywiad telewizyjny
Zasady występowania przed kamerą w różnych sytuacjach
Techniki retoryczne odpowiedzi na trudne pytania dziennikarzy
Ćwiczenia praktyczne z kamerą i mikrofonem - trening medialny (dla chętnych)
Nowe tendencje w zakresie wydawnictw firmowych
Praktyczne uwagi na temat struktury i formy broszur firmowych
Sprawozdanie z działalności i raport roczny - przygotowanie
Harmonogram przedsięwzięć przy organizacji imprez firmowych
Obchody jubileuszowe i dzień otwarty w firmie, seminarium dla klientów
Wybór koncepcji sponsoringu i zawieranie umów sponsorskich
Nowe koncepcje działań z zakresu Internet public relations
Web 2.0 a public relations w Internecie

3. PRZYGOTOWANIE PROCEDUR ZARZADZANIA SYTUACJĄ KRYZYSOWĄ
Obrona wizerunku firmy w sytuacji kryzysowej
Przygotowanie firmy do kryzysu
Tworzenie zespołu kryzysowego
Zasady sporządzania książki kryzysowej i wdrażania procedur
Współpraca z prasą krajową i zagraniczną w kryzysie
Prowadzenie kryzysowej komunikacji wewnętrznej
Analiza podstawowych błędów popełnianych przez firmy w kryzysie
Wykorzystanie nowych mediów w kryzysie
Ćwiczenia praktyczne - symulacja sytuacji kryzysowych i ich rozwiązywanie

4. KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA
Nowe techniki wewnętrznych działań public relations
Integrowanie pracowników z firmą
Prowadzenie relacji inwestorskich

Uczestnicy otrzymują możliwość uzyskania porady/konsultacji po zakończeniu szkolenia przez Internet, a także możliwość korzystania z internetowej bazy informacji trenera.

Informacje o prelegentach:

Prof. Dr hab. Wojciech Budzyński - znany i ceniony specjalista PR, praktyk i pracownik naukowy SGH. Od 25 lat zajmuje się problematyką Public Relations. Obronił pierwszą w Polsce dysertację doktorską na temat public relations oraz napisał rozprawę habilitacyjną. Zagadnieniami tymi zajmował się pracując w firmach w Niemczech i Wielkiej Brytanii. Wiedzę na temat public relations zdobywał także na specjalistycznych szkoleniach w Stanach Zjednoczonych. Napisał 36 książek, wydanych w Polsce i za granicą , jest członkiem i jurorem w Akademii Ekspertów Public Relations, które nadaje co roku nagrody w PR (min. PR-owskie Oskary, nazywane Protonami).Specjalizuje się w strategiach wizerunkowych dla dużych projektów, które realizował m.in. na stanowisku starszego eksperta Banku Światowego. Współpracuje jako konsultant agencji public relations, opracował i wdrażał wiele projektów PR. Jest autorem programów public relations i książek kryzysowych dla znanych koncernów, w tym z branży paliwowo-energetycznej. Realizował ponadto liczne projekty społeczne, wśród nich związane z kreowaniem postaw ekologicznych. Od wielu lat prowadzi szkolenia dla kadry menadżerskiej oraz specjalistów z zakresu PR.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1820 - zł netto

Cena zawiera:

zakwaterowanie w pokojach 2-os. do pok. 1-os. dopłata 200 zł + VAT (ograniczona ilość) pełne wyżywienie materiały szkoleniowe certyfikat ukończenia szkolenia imprezę integracyjną w karczmie góralskiej bezpłatne korzystanie z hotelowego basenu, sauny i jacuzzy

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem.

Szkolenie, kurs: PUBLIC RELATIONS - CZYLI JAK KREOWAĆ WIZERUNEK FIRMY NA ZMIENIAJĄCYM SIĘ RYNKU