Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/social-media-marketingowy-potencjal-spolecznosci-17734-id508

Informacje o szkoleniu

  • SOCIAL MEDIA. Marketingowy potencjał społeczności.


    ID szkolenia: 17734
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Marketing, reklama, PR Internet, eCommerce
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    Horizon Plaza
    Domaniewska 39a
    02-675 Warszawa
    Godziny zajęć (czas trwania):
    9:00-17:00
  • Organizator szkolenia:

    CONCEPT LABS
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Social Media - lub po polsku media społecznościowe - to buzzword. Każda osoba zarządzająca marką jest ciekawa, czy to tylko chwilowa moda, czy może coś, co trwale zmieni sposób komunikacji marki.
W internecie nastąpił przełom, który ma bardzo daleko idące konsekwencje. Jaki ma to wpływ na korporacje i biznesy? Czy reguły rządzące tradycyjnymi mediami można przenieść do świata mediów społecznościowych? Jak skutecznie działać w otoczeniu, w którym konsument ma coraz większą kontrolę i wpływ?
Dowiedz się jak wykorzystać siłę mediów społecznościowych dla Twojej marki/ biznesu…

Szkolenie skierowane jest do:

* Specjaliści od e-marketingu
* Specjaliści ds. marketingu odpowiedzialni za prowadzenie projektów w internecie
* Brand managerowie
* Managerowie ds. komunikacji
* Właściciele biznesów poszukujący nowych środków budowania relacji z konsumentami
* Sympatycy social media

Program szkolenia:

Program:

1) Social Media - wprowadzenie
• SM jako konwersacje
• SM Prism - Brian Solis
• Internet jako ekosystem, mapa polskich mediów społecznościowych
• wideo: Socialnomics

2) Jak odnieść sukces w Social Media?
• Insight - wiedza o potrzebach swoich odbiorców
• Strategia - długofalowy plan działań
• Model SMART - określenie celów

3) Zasady postępowania w Social Media
• Czego konsumenci oczekują od marek w serwisach społecznościowych?
• Jak budować wiarygodność i zaufanie społeczności?
• Jakich błędów nie popełniać?
• Przykłady spektakularnych potknięć
• Dekalog SM

4) Mapa polskich SM - specyfika i zastosowanie narzędzi
• Fora
• Microblogi
• Blogosfera
• Portale społecznościowe

5) Obecność na Facebooku
• Facebook w liczbach
• Możliwości zaistnienia firmy/marki: profil, wydarzenie, fanpage
• Reklama: CPM, CPC
• Anatomia Facebooka
• Aplikacje na Facebooku

6) Blogosfera - drugie największe medium SM w Polsce
• Badania dot. blogosfery
• Własny blog marki/firmy
• Działania na innych blogach
• Zasady współpracy z blogerami

7) Mierzenie efektywności działań w Social Media
• Monitoring mediów społecznościowych – jak analizować wyniki i wyciągać wnioski
z raportu?
• ROI
• Model statystyk na Facebooku
• Mierzenie efektywności na Facebooku - wybór narzędzi
• Przykłady popularnych fanpage w oparciu o narzędzie analityczne FanpageTrender

8) Jak efektywnie współpracować z agencją

Informacje o prelegentach:

Mirek Połyniak

Trener i konsultant z międzynarodowym doświadczeniem w obszarze marketingu interaktywnego, bywa również blogerem (autor opiniotwórczego bloga Skuteczny e-marketing http://www.mirekpolyniak.wordpress.com/). Na szkoleniach prezentuje najlepsze praktyki e-marketingowe z rynku polskiego, amerykańskiego i brytyjskiego.
W ramach swojej firmy OPEN4net zajmuje się projektowaniem "przemyślanych i inteligentnych kampanii, które budują wizerunek i angażują odbiorców".

Wydarzenia towarzyszące:

Zintegrowana komunikacja marketingowa. Jak efektywnie i spójnie budować wizerunek w oczach Klienta.
FACEBOOK MARKETING

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1150,00 zł netto + 23% VAT

Cena zawiera:

udział w szkoleniu, materiały w wersji drukowanej i elektronicznej, certyfikat uczestnictwa w warsztatach, lunch i serwis kawowy

Dostępne zniżki:

  • 977,50 zł netto + VAT First minute (zamówienie do 31.03

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

prosimy o kontakt

Wydarzenie: SOCIAL MEDIA. Marketingowy potencjał społeczności.