Szkolenie

SOCIAL MEDIA. Marketingowy potencjał społeczności.

O szkoleniu

Social Media - lub po polsku media społecznościowe - to buzzword. Każda osoba zarządzająca marką jest ciekawa, czy to tylko chwilowa moda, czy może coś, co trwale zmieni sposób komunikacji marki.
W internecie nastąpił przełom, który ma bardzo daleko idące konsekwencje. Jaki ma to wpływ na korporacje i biznesy? Czy reguły rządzące tradycyjnymi mediami można przenieść do świata mediów społecznościowych? Jak skutecznie działać w otoczeniu, w którym konsument ma coraz większą kontrolę i wpływ?
Dowiedz się jak wykorzystać siłę mediów społecznościowych dla Twojej marki/ biznesu…
Kto powinien wziąć udział?
* Specjaliści od e-marketingu
* Specjaliści ds. marketingu odpowiedzialni za prowadzenie projektów w internecie
* Brand managerowie
* Managerowie ds. komunikacji
* Właściciele biznesów poszukujący nowych środków budowania relacji z konsumentami
* Sympatycy social media

Program szkolenia

Program:

1) Social Media - wprowadzenie
• SM jako konwersacje
• SM Prism - Brian Solis
• Internet jako ekosystem, mapa polskich mediów społecznościowych
• wideo: Socialnomics

2) Jak odnieść sukces w Social Media?
• Insight - wiedza o potrzebach swoich odbiorców
• Strategia - długofalowy plan działań
• Model SMART - określenie celów

3) Zasady postępowania w Social Media
• Czego konsumenci oczekują od marek w serwisach społecznościowych?
• Jak budować wiarygodność i zaufanie społeczności?
• Jakich błędów nie popełniać?
• Przykłady spektakularnych potknięć
• Dekalog SM

4) Mapa polskich SM - specyfika i zastosowanie narzędzi
• Fora
• Microblogi
• Blogosfera
• Portale społecznościowe

5) Obecność na Facebooku
• Facebook w liczbach
• Możliwości zaistnienia firmy/marki: profil, wydarzenie, fanpage
• Reklama: CPM, CPC
• Anatomia Facebooka
• Aplikacje na Facebooku

6) Blogosfera - drugie największe medium SM w Polsce
• Badania dot. blogosfery
• Własny blog marki/firmy
• Działania na innych blogach
• Zasady współpracy z blogerami

7) Mierzenie efektywności działań w Social Media
• Monitoring mediów społecznościowych – jak analizować wyniki i wyciągać wnioski
z raportu?
• ROI
• Model statystyk na Facebooku
• Mierzenie efektywności na Facebooku - wybór narzędzi
• Przykłady popularnych fanpage w oparciu o narzędzie analityczne FanpageTrender

8) Jak efektywnie współpracować z agencją

Prelegenci

Cytat
Mirek Połyniak

Trener i konsultant z międzynarodowym doświadczeniem w obszarze marketingu interaktywnego, bywa również blogerem (autor opiniotwórczego bloga Skuteczny e-marketing http://www.mirekpolyniak.wordpress.com/). Na szkoleniach prezentuje najlepsze praktyki e-marketingowe z rynku polskiego, amerykańskiego i brytyjskiego.
W ramach swojej firmy OPEN4net zajmuje się projektowaniem "przemyślanych i inteligentnych kampanii, które budują wizerunek i angażują odbiorców".

Gdzie i kiedy

Warszawa 13 listopada 2012
Horizon Plaza

02-675 Warszawa

Domaniewska 39a

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 9 - 10 grudnia 2009
Horizon Plaza

Warszawa

Domaniewska 39a

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 25 - 26 sierpnia 2009
Sale szkoleniowe

02-675 Warszawa

ul. Domaniewska 39

woj. mazowieckie

Weź udział

Cena 1
netto + 23% VAT
1150 PLN
Cena zawiera:
  • udział w szkoleniu, materiały w wersji drukowanej i elektronicznej, certyfikat uczestnictwa w warsztatach, lunch i serwis kawowy
Weź udział

Organizator

CONCEPT LABS
02-675 Warszawa
Domaniewska 39a
woj. mazowieckie
Discover marketing chemistry... CONCEPT LABS to mieszanka pierwiastków szkoleniowych, konsultingowych i badawczych. Misją naszej firmy jest dostarczanie unikalnych i sprawdzonych pomysłów na biznes i marketing. Na podstawie analiz rynku i pozycji ...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

prosimy o kontakt

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Wiadomość została wysłana!
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

CONCEPT LABS
02-675 Warszawa Domaniewska 39a
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!