Szkolenie: TECHNIKI PERSWAZJI W PROCESIE SPRZEDAŻY Efektywne rozmowy sprzedażowe na poziomie i wywieranie wpływu

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/techniki-perswazji-w-procesie-sprzedazyefektywne-rozmowy-sprzedazowe-na-poziomie-i-wywieranie-wplywu-68692

Informacje o szkoleniu

  • TECHNIKI PERSWAZJI W PROCESIE SPRZEDAŻY Efektywne rozmowy sprzedażowe na poziomie i wywieranie wpływu

    ID szkolenia: 68692
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Zarządzanie
  • Adres szkolenia:

    -
    -
    Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 21.06.2017
    Godziny zajęć (czas trwania):
    10-17
  • Organizator szkolenia:

    Langas Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Szanowni Państwo,

Sztuka przekonywania i trwałego odnoszenia sukcesów to kombinacja predyspozycji, umiejętności odpowiedniego stosowania socjotechnik, motywacji, charyzmy, a przede wszystkim ćwiczenia i praktykowania.

Zapraszam na zaawansowany trening umiejętności perswazyjnych w procesie sprzedaży. W trakcie zajęć ekspert pokaże, jak działają mechanizmy socjotechnik w sprzedaży i zaprosi do udziału w licznych ćwiczeniach.

PODCZAS SZKOLENIA DOWIESZ SIĘ M.IN.:

Jak stosować narzędzia perswazji do osiągania celów sprzedażowych?
Jak wpływać na zachowania innych, aby odnosić trwałe efekty?
Jakie argumenty, słowa, cechy są potrzebne, aby przekonać rozmówcę?
Jak bronić się przed manipulacją ze strony innych?
Jak wpływać na procesy decyzyjne innych ludzi?
Jak kierować rozmową, aby zakończyła się zgodnie z przyjętymi założeniami?

Szkolenie skierowane jest do:

Szkolenie zorganizowane w formie aktywnego warsztatu z wykorzystaniem praktycznych ćwiczeń, symulacji, zadań oraz dyskusji grupowych.

Program szkolenia:

9.30- 10.00 Rejestracja i powitalna kawa
10.00 Rozpoczęcie szkolenia

PERSWAZJA JAKO NARZĘDZIE ZMIANY POSTAW W PROCESIE SPRZEDAŻY

Budowanie świadomości oddziaływania w celu zmiany myślenia i zachowania klienta
Jednorazowa zmiana zachowania – czyli tzw. wyzwalacze uległości
Techniki perswazji jako drugi stopień wtajemniczenia
Kiedy oddziaływanie jest skuteczne, a kiedy nie jest?
Kiedy perswazja staje się manipulacją i dlaczego warto tego unikać?
Wzmacnianie sprawności w stosowaniu technik perswazyjnych
Dlaczego tak wiele zależy od „typu” klienta? Jak go rozpoznać, by wiedzieć, w jaki sposób do niego móc się dopasować?

ODDZIAŁYWANIE KOMUNIKACJI PERSWAZYJNEJ W SPRZEDAŻY

Zanim przekonasz rozpracuj drugą stronę - właściwości i funkcje postaw
Postawa wobec nowości, postawa wobec nadawcy komunikatu, analiza negatywnego nastawienia
Postawy, a przejawiane zachowania
Pomiędzy obiektywizmem, a tendencyjnością

KOMUNIKACJA PERSWAZYJNA, BUDOWANIE ARGUMENTÓW – ZASTOSOWANIE PERSWAZJI RETORYCZNEJ

Jak konkurencyjnie przedstawić produkt?
Opracowanie przekazu
Uzasadnianie swoich racji
Struktura argumentu i siła jego oddziaływania
Jak angażować w analizę naszego przekazu?
Motywowanie do przyjęcia treści, które wygłaszamy
Pokazywanie alternatyw
Proargumenty i kontrargumenty
Poruszanie tematów związanych z problemami odbiorców
Angażowanie odbiorców w ocenę rozwiązania, o którym się opowiada
Prowokowanie za pomocą pytań
Przekorne zachowania odbiorców

PRZEKONYWANIE ZA POMOCĄ SIŁY OPOWIEŚCI – CZYLI JAK STOSOWAĆ W SPRZEDAŻY NARRACJĘ W PRZEKAZIE PERSWAZYJNYM?

Wykorzystanie opowieści, metafory, jak forma perswazji
Przenoszenie odbiorców w świat opowieści
Emocjonalne zaangażowanie
Zastosowanie instrukcji wyobrażeniowej
Jaką historię przekazać Klientom, by sprzedać produkt/usługę?
Opowiadania oparte na faktach

MANIPULACJA – JAK BRONIĆ SIĘ PRZED ZAPLANOWANĄ PRESJĄ?

Wywieranie wpływu a manipulacja
Reguły wywierania wpływu– zastosowanie w sprzedaży
Jak bronić się przed wpływem innych?
Techniki reakcji w sytuacjach manipulacji

EMOCJE, PRZEKAZ NIEWERBALNY I PARAWERBALNY W SPRZEDAŻY

Co można zobaczyć bez czekania na słowa?
Katalogowanie emocji i świadomość własnych stanów emocjonalnych w trakcie procesu sprzedaży
Uważna obserwacja Klienta i wykorzystywanie zdobytych informacji
Świadomość swojego ciała i „granie” emocjami

TRUDNE SYTUACJE I PRZEŁAMYWANIE OPORU KLIENTA – PRACA Z ZASTRZEŻENIAMI – KLUCZOWY MOMENT SPRZEDAŻY

Pozytywne nastawienie do zastrzeżeń – jak radzić sobie słysząc krytykę lub zaprzeczenie
Dbałość o właściwe zrozumienie zastrzeżenia
Prezentacja oferty w odniesieniu do usłyszanych zarzutów i wątpliwości
Kiedy i jak stosować techniki unikania lub zamglania w odpowiedzi na zastrzeżenia
Jak utrzymać satysfakcję klienta i zachować interes firmy? Styl „wygrany-wygrany” w radzeniu sobie z trudnymi sytuacjami.
„Nie dbają o to, co wiesz, dopóki nie wiedzą, że o nich dbasz” - budowanie długotrwałych relacji z klientami
Narzędzia przyjmowania i neutralizowania krytyki
Schemat przyjmowania reklamacji na handlowo
Narzędzia radzenia sobie z atakami osobistymi

ZAMYKANIE SPRZEDAŻY

Co klient chce i powinien usłyszeć?
Rozpoznanie sygnałów akceptacji oferty i gotowości do zakupu
Techniki i scenariusze zamykania rozmowy
Dosprzedaż – łączenie produktów już sprzedanych z ofertą dodatkową

Finalizacja transakcji początkiem nowej

17.00 Zakończenie szkolenia

Informacje o prelegentach:

Arkadiusz Żurek





Trener Biznesu, Mówca Motywacyjny, Coach kadry managerskiej, ceniony przez klientów za wyjątkową efektywność i indywidualne podejście do Uczestników.
Posiada interdyscyplinarne doświadczenie biznesowe i edukacyjne - dzięki temu świetnie rozumie swoich klientów. Dyrektor Zarządzający oraz dyrektor odpowiedzialny za Sprzedaż, HR, Marketing oraz departament szkoleń w wielu spółkach. Pracował dla klientów premium w branżach: motoryzacyjnej, IT, ochrony, deweloperskiej. Doskonale zna zarówno specyfikę B2B, B2C. Negocjował wysokobudżetowe kontrakty. Absolwent programu MBA National Louis University w Chicago, 2 kierunków pedagogicznych na jezuickim uniwersytecie, Międzynarodowa Szkoła Dziennikarska, Certyfikowany Trener i Konsultant Zarządzania – MATRIK. Prowadzi projekty szkoleniowe w języku angielskim.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 970,00 - zgłoszenie do 05.06.2017 - 970 PLN + 23% VAT zgłoszenie od 06.06.2017 - 1 270 PLN + 23% VAT

Cena zawiera:

uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby, materiały szkoleniowe, certyfikat, obiady, poczęstunek podczas przerw

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

-

Tytuł wydarzenia: TECHNIKI PERSWAZJI W PROCESIE SPRZEDAŻY Efektywne rozmowy sprzedażowe na poziomie i wywieranie wpływu