Szkolenie: Techniki Sprzedaży i Obsługa Klienta Szkolenie Zamknięte

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/techniki-sprzedazy-i-obsluga-klienta-szkolenie-zamkniete-70312-id1177

Informacje o szkoleniu

  • Techniki Sprzedaży i Obsługa Klienta Szkolenie Zamknięte


    ID szkolenia: 70312
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Sprzedaż i obsługa klienta
  • Adres szkolenia:

    PERSPECTA
    Wały Piastowskie 1
    Gdańsk
    woj. pomorskie
  • Termin szkolenia:

    Data: 5.08.2019-31.07.2020
    Godziny zajęć (czas trwania):
    8h
  • Organizator szkolenia:

    Perspecta
    Wały Piastowskie 1 lok. 1508
    80-855 Gdańsk
    woj. pomorskie
    O firmie Inne oferty firmy
Perspecta
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Zapraszamy do uczestnictwa w Szkoleniach Zamkniętych

Techniki Sprzedaży i Obsługa Klienta

W ramach uczestnictwa w szkoleniu gwarantujemy:
• Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia
• Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży i stanowiska uczestników
• Certyfikat ukończenia szkolenia
• Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych
• Podniesienie efektywności pracy zespołu
• Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki
• Indywidualne badanie potrzeb Klienta
• Bezpłatną analizę osobowości dla uczestników pozwalającą na efektywniejszą pracę nad sobą
• Konsultacje po zrealizowanym szkoleniu
• Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych
Dlaczego warto wybrać markę PERSPECTA?



Wieloletnie doświadczenie na rynku ogólnopolskim
Ilość firm, która Nam zaufała: http://perspecta.pl/zaufali-nam/
Realizacja szkoleń na terenie całej Polski – przy zachowaniu cen
rynkowych dla woj. pomorskiego

Projekty dofinansowane http://perspecta.pl/szkolenia-dofinansowane/



W samym 2018 roku:



Przeszkoliliśmy 18 500 uczestników
Przeprowadziliśmy 1053 szkolenia


Narzędzia Szkoleniowe:
• Prezentacje multimedialne
• Analiza przypadków, case study
• Indywidualne doradztwo
• Gry symulacyjne
• Testy psychologiczne
• Dyskusje, Demonstracje
• Scenki
• Psychodrama

Szkolenie skierowane jest do:

-

Program szkolenia:

Cel szkolenia:
Jakość obsługi klienta jest ważną formą komunikacji między interesantem a firmą. Trzeba staranie przygotować się, aby sprostać oczekiwaniom naszego rozmówcy. Dlatego też celem szkolenia jest wypracowanie w uczestnikach umiejętności zarządzania relacjami z klientami według określonych standardów. Po szkoleniu uczestnicy:
• Znają panujące standardy obsługi klienta
• Potrafią zastosować odpowiednie typy i techniki sprzedaży
• Wykorzystują w praktyce poznane na szkoleniu efektywne metody komunikacji
• Posiadają wiedzę z zakresu pozyskiwania nowych klientów
• Posługują się poznanymi sposobami wywierania wpływu na klienta



Proponowane Moduły Szkoleniowe:

• STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA (m.in. kluczowe kompetencje pracowników działu sprzedaży, standardy obsługi telefonicznej, elektronicznej i bezpośredniej Klientów, sprzedaż produktów vs sprzedaż usług - słowa kluczowe w podejściu do Klienta)

• KOMUNIKACJA I AUTOPREZENTACJA (m.in. skuteczna komunikacja w biznesie, wywieranie pozytywnego wrażenia, efektywne metody komunikacji, zasady autoprezentacji, gestykulacja podczas obsługi Klienta, trening aktywnego słuchania, pytania zamknięte i otwarte i ich wpływ na obsługę Klienta, umiejętność parafrazowania, dowartościowywanie, indywidualne treningi autoprezentacji i komunikacji uczestników szkolenia).

• TYPY KLIENTÓW I TECHNIKI SPRZEDAŻY (m.in. klient asertywny, bierny, agresywny, rozmowny, dopasowanie kanałów komunikacyjnych do różnych typów klientów, sprzedaż produktów za pomocą zasady cecha-zaleta-korzyść, metoda kanapki, metoda oszczędnościowa, metoda porównania, klient zdenerwowany
i sposoby radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych, metoda ASAP i jej skuteczne wykorzystanie, reklamacje oraz zwroty przydatne w trudnych sytuacjach. Indywidualne treningi uczestników pozwalające na wykorzystanie technik sprzedaży).

• TWORZENIE OFERT HANDLOWYCH (m.in. zasady opracowywania oferty handlowej, kolorystyka, czcionka, logo, dobór słów kluczowych, najczęstsze błędy w tworzeniu ofert. Indywidualne opracowywanie ofert handlowych uczestników szkolenia).

• POZYSKIWANIE KLIENTA (m.in. źródła pozyskiwania klientów, bazy danych, promocje, reklama, dopasowanie oferty do Klienta, wyznaczanie celu sprzedażowego za pomocą zasady SMART).

• WYWIERANIE WPŁYWU NA KLIENTA (m.in. zasady wywierania wpływu w sprzedaży m.in. społeczny dowód słuszności, ekspert, zasada lubienia, stopa w drzwiach, psychologia manipulacji oraz zastosowanie
w kontakcie z Klientem, treningi pozwalające na wykorzystanie dotychczas zdobytej wiedzy praz praca nad mocnymi słabymi stronami uczestników).

• NEGOCJACJE (m.in. standardy formalne przygotowania negocjacji, negocjacje indywidualne i zbiorowe oraz ich wady i zalety, ustalanie celu negocjacji, zalety i wady miejsca negocjacji, analiza stron negocjacji, typy negocjacji, fazy negocjacji, negocjacje miękkie, twarde oraz na zasadach i ich skuteczność w praktyce, indywidualne treningi pozwalające na wykorzystanie materiału i pracę nad mocnymi i słabymi stronami poszczególnych uczestników szkolenia).

Moduły szkoleniowe oraz program zostaną przygotowane w oparciu o Państwa potrzeby szkoleniowe.

Terminy szkolenia: Do ustalenia.
Miejsce szkolenia: Szkolenia realizujemy na terenie całego kraju.

Koszt szkolenia: W zależności od wielkości grupy.
(podpisując umowę na miesiąc przed szkoleniem otrzymają Państwo 10% zniżki).

Informacje o prelegentach:

-

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 3500 - cała grupa

Cena zawiera:

szkolenie, materiały, przerwy kawowe

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

-

Szkolenie, kurs: Techniki Sprzedaży i Obsługa Klienta Szkolenie Zamknięte