Digital marketing

O konferencji

Szukasz nowych sposobów na pozyskanie klientów w digitalu? Skorzystaj z doświadczeń najlepszych ekspertów w branży i dowiedz się, jak skutecznie planować działania marketingowe w sieci i realizować najbardziej ambitne cele. Dołącz do V edycji konferencji Digital marketing. Widzimy się 24 lutego w formule online. Jak co roku aktualne porady i nowi prowadzący.

Za nami cztery udane edycje konferencji Digital marketing. W piątej postawiliśmy na praktyczne wskazówki ekspertów, case studies i najnowsze trendy w branży. Zaufaj nam kolejny raz lub dołącz po raz pierwszy i sprawdź, jaka siła drzemie w digital marketingu.
Dlaczego warto wziąć udział?

Podczas spotkania obalimy mity dotyczące influencer marketingu i sprawdzimy, czy TikTok w bankowości ma sens. Dowiesz się także, które narzędzia najlepiej sprawdzają się w prowadzeniu kampanii digitalowych, jak ocenić efektywność podjętych działań reklamowych oraz zobaczysz, ile kosztuje wdrażanie nowoczesnych rozwiązań. Ponadto:

  • zdradzimy, jak inicjować spontaniczne decyzje zakupowe klientów,
  • podpowiemy, jak radzić sobie ze ślepotą banerową (banner blindness),
  • pokażemy nieprezentowane dotąd case studies z różnych branż.
Kto powinien wziąć udział?

Na konferencje serdecznie zapraszamy wszystkich zajmujących się marketingiem oraz digital marketingiem.

Program konferencji

08:55 - Przywitanie Uczestników

09:00 - Planowanie działań w digital marketingu

  • Daria Herman, E-commerce & Digital Expert, BNP Paribas Bank Polska
  • Jak zaplanować działania w digital marketingu
  • Narzędzia, z których warto korzystać w prowadzeniu kampanii 
  • Jak ocenić efektywność wybranych działań reklamowych
  • Praktyczne wskazówki na temat prowadzenia kampanii online

09:40 - Bank na TikToku. Czy to ma sens?

  • Mateusz Herrmann, Digital Marketing Manager Citi Handlowy
  • Łukasz Sokołowski, Digital Brand Manger, Citi Handlowy
  • Wyzwania marketingowe jakie stoją przed branżą finansową i przegląd podejmowanych działań na przykładzie Citi Handlowy
  • Specyfika TikToka. Dlaczego ten kanał zmienia zasady gry
  • Zaprojektowanie i egzekucja kampanii produktów depozytowych na TikToku
  • Key learnings - jakie wyniki oraz wnioski wyciągneliśmy z kampanii na TikToku

10:30 - Przerwa

10:40 - Data Driven Content Marketing – oddziaływanie na poszczególne etapy lejka konwersji

  • Piotr Zapała, Digital Manager, Orange Polska
  • Małgorzata Wróbel, Kierownik Performance Marketing, Orange Polska
  • Banner blindness
  • Data driven content marketing – idea wlaczenia do mixu nowej usługi Orange
  • Proces technologiczny – taktyka, mierniki, użyty stack technologiczny
  • Data analysis and optimization – wyznaczanie zbiorów do analizy ; wdrażanie taktyk optymalizacyjnych
  • Podsumowanie – world in numbers

11:20 - “Nie pytamy po co, ważne, że mają”, czyli pierwsza kampania Allegro skierowana do młodszego pokolenia

  • Joanna Kobylińska-Andrzejak, Senior Brand Management Specialist, Allegro

YouTube i inne sociale, citylighty, murale, Tik Tok-owy challenge, partnerstwo z radiem Newonce, kampania programmatic, kampania wewnętrzna na Allegro - to był nasz plan na dotarcie z najnowszą kampanią Allegro do GenZ i młodszej części Millenialsów (czyli osób 18-30 lat). 

Jeśli interesuje Was jakie kreacje przygotowaliśmy oraz czy kampania okazała się sukcesem, to dołączcie do mojego konferencyjnego wystąpienia. Z wielką przyjemnością o tym wszystkim opowiem. 

12:00 - Zapomnij wszystko, co wiesz o influencer marketingu

  • Monika Kuc, Head of Influencer Marketing, Tradedoubler

Kampanie z influencerami zazwyczaj wiążą się z ryzykiem, na szczęście są sposoby jak je minimalizować. Opowiem o tym, co warto mierzyć i jak skutecznie realizować cele sklepu internetowego. Nie przywiązujmy się do swoich wizji, bo często cyfry nie potwierdzają tego, co nam się wydaje.

12:30 - Przerwa

13:00 - Perswazja w 2022: jak powodować spontaniczne decyzje zakupowe w digital marketingu (i zachować klasę!)

  • Maciej Zbroszczyk, Kierownik Affiliate Marketingu w Groupon odpowiedzialny za rynki Europy, Bliskiego Wschodu i Azji.

5 zasad sukcesu w digital marketingu czyli praktyczne wnioski z 100+ płatnych kursów, które przerobiłem.

13:50 - Jedno źródło danych o użytkowniku — czyli jak dobrze wykorzystać marketing automation w praktyce

  • Anna Pantus, Digital Marketing Consultant, Monday Group & Dell Technologies
  • Marketing automation - wnioski, trendy, przewidywania
  • Zrozumieć automatyzację - kryteria decyzyjne i rozmiar problemu
  • Jak zbudować automatyczny lejek marketingowy
  • Cena i koszty automatyzacji: dlaczego musimy rozmawiać o pieniądzach?
  • Wybrane case study

14:30 - Przerwa

14:40 - E-fakturyzacja w kontekscie digital marketingu-case study

  • Dominik Marzec, Digital Manager, innogy (Grupa E.ON)
  • Różnorodne kanały i techniki komunikacji
  • Wykorzystanie narzędzi samoobsługowych
  • Język korzyści
  • Aspekt CSR

15:20 - Case study: Jak wdrożyć Search Ads 360 i nie zwariować? Jak właściwie się przygotować i czerpać korzyści z Machine Learning

  • Jan Raniecki, Accenture Interactive – Konsultant ds. Marketingu Internetowego i szkoleniowiec
  • W jakiej sytuacji zastanowić się nad wdrożeniem SA360
  • Jak przygotować strukturę konta aby w pełni czerpać korzyści z Machine Learning
  • Na jakie metryki zwrócić uwagę przy optymalizacji kampanii oraz jaką strategię obrać
  • Jakich błędów unikać przy wykorzystaniu Seach Ads 360

16:10 - Digital Agent w Omnichannelowym Środowisku-case study

  • Marcin Dyliński, Dyrektor Marketingu i E-Commerce, CUK Ubezpieczenia

Pandemia przyniosła nowe rozwiązania, które należy budować zdobywając przewagę konkurencyjną, a przede wszystkim wzorowo obsłużyć Klienta wg. preferencji zakupowych, nie budujemy sprzedaży, ale poprzez doradztwo i ekspercko jesteśmy bliżej potrzeb Konsumenta.

16:50 - Zakończenie konferencji

Czas trwania

1 dzień

Prelegenci

Marcin Dyliński - Dyrektor Marketingu i E-Commerce, CUK Ubezpieczenia

Daria Herman - E-commerce & Digital Expert, BNP Paribas Bank Polska

Mateusz Herrmann - Digital Marketing Manager Citi Handlowy

Joanna Kobylińska-Andrzejak - Senior Brand Management Specialist, Allegro

Monika Kuc - Head of Influencer Marketing, Tradedoubler

Dominik Marzec - Digital Manager, innogy (Grupa E.ON)

Anna Pantus - Digital Marketing Consultant, Monday Group & Dell Technologies

Jan Raniecki - Accenture Interactive – Konsultant ds. Marketingu Internetowego i szkoleniowiec

Łukasz Sokołowski - Digital Brand Manger, Citi Handlowy

Małgorzata Wróbel - Kierownik Performance Marketing, Orange Polska

Piotr Zapała - Digital Manager, Orange Polska

Maciej Zbroszczyk - Kierownik Affiliate Marketingu w Groupon odpowiedzialny za rynki Europy, Bliskiego Wschodu i Azji.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Rejestracja

Szkolenie online
za osobę
1 295
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Cena promocyjna
za zapis do 14 stycznia
895
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa
Kijowska 1
woj. mazowieckie
Dział konferencji „Pulsu Biznesu” powstał w 2004 r. Silna marka "Puls Biznesu" oraz wieloletnie doświadczenia w organizacji konferencji i szkoleń sprawiły, że dzisiaj zajmujemy czołowe miejsce na rynku konferencji biznesowych adresowanych...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Puls Biznesu Konferencje
03-738 Warszawa Kijowska 1
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!