O konferencji
Za nami cztery udane edycje konferencji Digital marketing. W piątej postawiliśmy na praktyczne wskazówki ekspertów, case studies i najnowsze trendy w branży. Zaufaj nam kolejny raz lub dołącz po raz pierwszy i sprawdź, jaka siła drzemie w digital marketingu.
Podczas spotkania obalimy mity dotyczące influencer marketingu i sprawdzimy, czy TikTok w bankowości ma sens. Dowiesz się także, które narzędzia najlepiej sprawdzają się w prowadzeniu kampanii digitalowych, jak ocenić efektywność podjętych działań reklamowych oraz zobaczysz, ile kosztuje wdrażanie nowoczesnych rozwiązań. Ponadto:
- zdradzimy, jak inicjować spontaniczne decyzje zakupowe klientów,
- podpowiemy, jak radzić sobie ze ślepotą banerową (banner blindness),
- pokażemy nieprezentowane dotąd case studies z różnych branż.
Na konferencje serdecznie zapraszamy wszystkich zajmujących się marketingiem oraz digital marketingiem.
Program konferencji
08:55 - Przywitanie Uczestników
09:00 - Planowanie działań w digital marketingu
- Daria Herman, E-commerce & Digital Expert, BNP Paribas Bank Polska
- Jak zaplanować działania w digital marketingu
- Narzędzia, z których warto korzystać w prowadzeniu kampanii
- Jak ocenić efektywność wybranych działań reklamowych
- Praktyczne wskazówki na temat prowadzenia kampanii online
09:40 - Bank na TikToku. Czy to ma sens?
- Mateusz Herrmann, Digital Marketing Manager Citi Handlowy
- Łukasz Sokołowski, Digital Brand Manger, Citi Handlowy
- Wyzwania marketingowe jakie stoją przed branżą finansową i przegląd podejmowanych działań na przykładzie Citi Handlowy
- Specyfika TikToka. Dlaczego ten kanał zmienia zasady gry
- Zaprojektowanie i egzekucja kampanii produktów depozytowych na TikToku
- Key learnings - jakie wyniki oraz wnioski wyciągneliśmy z kampanii na TikToku
10:30 - Przerwa
10:40 - Data Driven Content Marketing – oddziaływanie na poszczególne etapy lejka konwersji
- Piotr Zapała, Digital Manager, Orange Polska
- Małgorzata Wróbel, Kierownik Performance Marketing, Orange Polska
- Banner blindness
- Data driven content marketing – idea wlaczenia do mixu nowej usługi Orange
- Proces technologiczny – taktyka, mierniki, użyty stack technologiczny
- Data analysis and optimization – wyznaczanie zbiorów do analizy ; wdrażanie taktyk optymalizacyjnych
- Podsumowanie – world in numbers
11:20 - “Nie pytamy po co, ważne, że mają”, czyli pierwsza kampania Allegro skierowana do młodszego pokolenia
- Joanna Kobylińska-Andrzejak, Senior Brand Management Specialist, Allegro
YouTube i inne sociale, citylighty, murale, Tik Tok-owy challenge, partnerstwo z radiem Newonce, kampania programmatic, kampania wewnętrzna na Allegro - to był nasz plan na dotarcie z najnowszą kampanią Allegro do GenZ i młodszej części Millenialsów (czyli osób 18-30 lat).
Jeśli interesuje Was jakie kreacje przygotowaliśmy oraz czy kampania okazała się sukcesem, to dołączcie do mojego konferencyjnego wystąpienia. Z wielką przyjemnością o tym wszystkim opowiem.
12:00 - Zapomnij wszystko, co wiesz o influencer marketingu
- Monika Kuc, Head of Influencer Marketing, Tradedoubler
Kampanie z influencerami zazwyczaj wiążą się z ryzykiem, na szczęście są sposoby jak je minimalizować. Opowiem o tym, co warto mierzyć i jak skutecznie realizować cele sklepu internetowego. Nie przywiązujmy się do swoich wizji, bo często cyfry nie potwierdzają tego, co nam się wydaje.
12:30 - Przerwa
13:00 - Perswazja w 2022: jak powodować spontaniczne decyzje zakupowe w digital marketingu (i zachować klasę!)
- Maciej Zbroszczyk, Kierownik Affiliate Marketingu w Groupon odpowiedzialny za rynki Europy, Bliskiego Wschodu i Azji.
5 zasad sukcesu w digital marketingu czyli praktyczne wnioski z 100+ płatnych kursów, które przerobiłem.
13:50 - Jedno źródło danych o użytkowniku — czyli jak dobrze wykorzystać marketing automation w praktyce
- Anna Pantus, Digital Marketing Consultant, Monday Group & Dell Technologies
- Marketing automation - wnioski, trendy, przewidywania
- Zrozumieć automatyzację - kryteria decyzyjne i rozmiar problemu
- Jak zbudować automatyczny lejek marketingowy
- Cena i koszty automatyzacji: dlaczego musimy rozmawiać o pieniądzach?
- Wybrane case study
14:30 - Przerwa
14:40 - E-fakturyzacja w kontekscie digital marketingu-case study
- Dominik Marzec, Digital Manager, innogy (Grupa E.ON)
- Różnorodne kanały i techniki komunikacji
- Wykorzystanie narzędzi samoobsługowych
- Język korzyści
- Aspekt CSR
15:20 - Case study: Jak wdrożyć Search Ads 360 i nie zwariować? Jak właściwie się przygotować i czerpać korzyści z Machine Learning
- Jan Raniecki, Accenture Interactive – Konsultant ds. Marketingu Internetowego i szkoleniowiec
- W jakiej sytuacji zastanowić się nad wdrożeniem SA360
- Jak przygotować strukturę konta aby w pełni czerpać korzyści z Machine Learning
- Na jakie metryki zwrócić uwagę przy optymalizacji kampanii oraz jaką strategię obrać
- Jakich błędów unikać przy wykorzystaniu Seach Ads 360
16:10 - Digital Agent w Omnichannelowym Środowisku-case study
- Marcin Dyliński, Dyrektor Marketingu i E-Commerce, CUK Ubezpieczenia
Pandemia przyniosła nowe rozwiązania, które należy budować zdobywając przewagę konkurencyjną, a przede wszystkim wzorowo obsłużyć Klienta wg. preferencji zakupowych, nie budujemy sprzedaży, ale poprzez doradztwo i ekspercko jesteśmy bliżej potrzeb Konsumenta.
16:50 - Zakończenie konferencji
Czas trwania
Prelegenci
Marcin Dyliński - Dyrektor Marketingu i E-Commerce, CUK Ubezpieczenia
Daria Herman - E-commerce & Digital Expert, BNP Paribas Bank Polska
Mateusz Herrmann - Digital Marketing Manager Citi Handlowy
Joanna Kobylińska-Andrzejak - Senior Brand Management Specialist, Allegro
Monika Kuc - Head of Influencer Marketing, Tradedoubler
Dominik Marzec - Digital Manager, innogy (Grupa E.ON)
Anna Pantus - Digital Marketing Consultant, Monday Group & Dell Technologies
Jan Raniecki - Accenture Interactive – Konsultant ds. Marketingu Internetowego i szkoleniowiec
Łukasz Sokołowski - Digital Brand Manger, Citi Handlowy
Małgorzata Wróbel - Kierownik Performance Marketing, Orange Polska
Piotr Zapała - Digital Manager, Orange Polska
Maciej Zbroszczyk - Kierownik Affiliate Marketingu w Groupon odpowiedzialny za rynki Europy, Bliskiego Wschodu i Azji.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
Masz pytania? Napisz do nas
