Szkolenie

BUDOWANIE I ZARZĄDZANIE RELACJAMI Z KLIENTAMI KLUCZOWYMI

O szkoleniu

.
Kto powinien wziąć udział?
.

Program szkolenia

ZAŁOŻENIA DO SYSTEMU BUDOWANIA RELACJI Z KLUCZOWYMI KLIENTAMI

STRATEGIA FIRMY, A BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTAMI

CZYM JEST STRATEGIA BLISKOŚCI

ETAPY BUDOWANIA RELACJI Z KLIENTAMI:
· Określenie kluczowych klientów
· Atrakcyjność klienta dla naszej firmy
· Atrakcyjność naszej firmy dla klienta
· Analiza i określenie kryteriów i działań
· Metodologia określenia kryteriów

BUDOWANIE RELACJI JAKO PROCES

DIAGNOZOWANIE STANU OBECNEGO – KLUCZOWE CZYNNIKI BUDOWANIA RELACJI

NARZĘDZIA: ANALIZA ABC, MACIERZ IDENTYFIKACJI I SELEKCJI KLUCZOWYCH KLIENTÓW

„OD ETAPU WSTĘPNEGO DO ETAPU SYNERGII”, CZYLI 5 ETAPÓW BUDOWANIA LOJALNOŚCI MAŁEJ FIRMY (ANALIZA KROK PO KROKU – STUDIUM PRZYPADKU)

BUDOWANIE LOJALNOŚCI KLIENTÓW:
· Ustalenie profilu klientów i ich segmentacja
· Spójność zachowań, a więzi emocjonalne

MAPA MODELI ZACHOWAŃ KLIENTÓW I PRAKTYCZNE POSTĘPOWANIE Z RÓŻNYMI KATEGORIAMI KLIENTÓW:
· obojętny
· kibic
· czekający na lepsze okazje
· korzystający z okazji
· zły nawyk
· zakładnik
· terrorysta
· wampir
· lojalność kupiona
· prawdziwa lojalność

Czas trwania

3 dni, 18 h

Prelegenci

Cytat
Trener Biznesu ze szczególnym doświadczeniem w realizacji szkoleń i projektów doradczych dla wielu różnych branż i środowisk. Menedżer – praktyk . Z pasją i energią prowadzi szkolenia i coaching w zakresie zarządzania, sprzedaży, marketingu, obsługi Klienta, telemarketingu , doskonalenia umiejętności osobistych i rozwoju kompetencji menedżerskich. Realizuje badania satysfakcji pracowników i Klientów oraz wspiera wdrażanie systemów motywacji pozafinansowej i skutecznej komunikacji wewnętrznej dla firm.

Gdzie i kiedy

Zakopane 25 - 27 czerwca 2014
hotel 3*

Zakopane

.

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Krynica Zdrój 5 - 7 grudnia 2011
hotel o wysokim standardzie

Krynica Zdrój

centrum

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Zakopane 26 - 28 maja 2011
hotel o wysokim standardzie

34-500 Zakopane

centrum

woj. małopolskie

Weź udział

Cena 1
pln netto
1860 PLN
Cena zawiera:
  • materiały szkoleniowe pełne wyżywienie, serwis kawowy zakwaterowanie w pok.2 osobowym (możliwość rezerwacji pokoju 1 osobowego za dopłatą, ilość miejsc ograniczona), przyjazd w dzień poprzedzający szkolenie na kolację wieczór integracyjny imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia indywidualne konsultacje z wykładowcą w trakcie szkolenia
Weź udział

Organizator

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin
Legionowa 2/42
woj. lubelskie
Misją EDU-SKILLS SZKOLENIA I DORADZTWO jest świadczenie usług szkoleniowych i doradczych na najwyższym poziomie oraz przekazywanie aktualnej wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem. Doświadczenie ...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

przesłanie podpisanej karty zgłoszenia

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin Legionowa 2/42
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!