O szkoleniu
Promocja cenowa! (*)
5 % rabat przy zgłoszeniu 1 osoby (1758,00 zł netto + VAT)
7 % rabat przy zgłoszeniu 2 osób (1721,00 zł netto + VAT)
Promocja obowiązuje przy zgłoszeniu do 5.11.2013 r.
Cel szkolenia:
zwiększenie opłacalności zawieranych transakcji przez min:
ukształtowanie odpowiedniej, pożądanej osobowości negocjatora
osiągnięcie sprawności w przygotowaniu do negocjacji
doskonalenie umiejętności prawidłowego rozpoznawania struktur organizacyjnych potencjalnych partnerów negocjacyjnych, określenia ośrodków decyzyjnych, czynników wpływających na proces podejmowania decyzji i zastosowanie odpowiednich strategii działania
poznanie procesów negocjacji grupowych cechujących klientów korporacyjnych, budowy zespołów negocjacyjnych oraz podziału ról taktycznych i merytorycznych
zwiększenie skuteczności przewidywania i zarządzania wynikiem negocjacji
doskonalenie umiejętności budowania trwałych porozumień
5 % rabat przy zgłoszeniu 1 osoby (1758,00 zł netto + VAT)
7 % rabat przy zgłoszeniu 2 osób (1721,00 zł netto + VAT)
Promocja obowiązuje przy zgłoszeniu do 5.11.2013 r.
Cel szkolenia:
zwiększenie opłacalności zawieranych transakcji przez min:
ukształtowanie odpowiedniej, pożądanej osobowości negocjatora
osiągnięcie sprawności w przygotowaniu do negocjacji
doskonalenie umiejętności prawidłowego rozpoznawania struktur organizacyjnych potencjalnych partnerów negocjacyjnych, określenia ośrodków decyzyjnych, czynników wpływających na proces podejmowania decyzji i zastosowanie odpowiednich strategii działania
poznanie procesów negocjacji grupowych cechujących klientów korporacyjnych, budowy zespołów negocjacyjnych oraz podziału ról taktycznych i merytorycznych
zwiększenie skuteczności przewidywania i zarządzania wynikiem negocjacji
doskonalenie umiejętności budowania trwałych porozumień
Kto powinien wziąć udział?
osób zawodowo zajmujących się negocjacjami - menadżerów, kierowników, prywatnych mikroprzedsiębiorców, pracowników działu sprzedaży, key account managerów, product managerów oraz osób odpowiedzialnych za porozumienia handlowe na wysokim szczeblu.
Program ten uczy skuteczności negocjowania i renegocjowania. Szkolenie realizowane jest w dużej części w oparciu o symulacje sytuacji negocjacyjnych.
Program ten uczy skuteczności negocjowania i renegocjowania. Szkolenie realizowane jest w dużej części w oparciu o symulacje sytuacji negocjacyjnych.
Program szkolenia
1. Negocjacje w biznesie - istota problemu
definicje i pojęcia podstawowe
różnice miedzy pozycyjnym stylem negocjowania a negocjacjami według zasad (korzyści i straty)
2. Specyfika negocjacji w biznesie
formułowanie oferty
strefa porozumienia w negocjacjach
kontrakt zasady formułowania
schematy w negocjacjach
ustępstwa
negocjacje z punktu widzenia nabywcy i odbiorcy (umiejętność analizy i oceny oferty)
3. Przygotowanie do negocjacji
opracowanie i analiza scenariuszy rozmów
rozpoznanie rynku i klienta
opracowanie argumentów
przygotowanie oferty cenowej
4. Przebieg negocjacji
rozpoczęcie negocjacji
prezentacja ofert
negocjacje właściwe
zakończenie i podpisanie umowy
5. Style prowadzenia negocjacji
twardy i miękki styl negocjowania (korzyści i straty)
styl efektywny
strategie negocjacyjne
style rozwiązywania konfliktów negocjacyjnych
6. Ocena partnera negocjacyjnego
wybrane elementy osobowości negocjatora
źródła wiedzy o partnerze
przewidywanie motywów zachowań i celów negocjacyjnych partnera
odkrywanie słabych stron partnera negocjacyjnego - określenie płaszczyzn wywierania wpływu i przekonywania do swoich racji
ocena stylu negocjacyjnego partnera - sposoby postępowania
zmiana taktyki w zależności od działań drugiej strony
podłoże zachowań ryzykownych partnera
ryzyko a osobowość
7. Wywieranie wpływu na partnera negocjacyjnego
zasady budowy perswazyjnej wypowiedzi - sztuka argumentowania
techniki i strategie wywierania wpływu
obustronne korzyści jako podstawowa strategia wywierania wpływu
style rozwiązywania konfliktów negocjacyjnych - działania integracyjne
rola osobowości w podatności na wpływy drugiej strony
8. Zespół negocjacyjny
zalety i wady negocjowania zespołowego
dobór zespołu i podział ról
9. Uwarunkowania w negocjacjach
miejsce
czas
informacje
uwarunkowania międzykulturowe
10. Rozpoznawanie i przeciwdziałanie manipulacjom w negocjacjach
manipulacje samooceną i emocjami
manipulacje miejscem, czasem, informacją
taktyki i chwyty manipulacyjne
metody rozpoznawania
przeciwstawianie się manipulacjom
11. Zakończenie negocjacji
kontrakt negocjacyjny - unikanie pułapek
definicje i pojęcia podstawowe
różnice miedzy pozycyjnym stylem negocjowania a negocjacjami według zasad (korzyści i straty)
2. Specyfika negocjacji w biznesie
formułowanie oferty
strefa porozumienia w negocjacjach
kontrakt zasady formułowania
schematy w negocjacjach
ustępstwa
negocjacje z punktu widzenia nabywcy i odbiorcy (umiejętność analizy i oceny oferty)
3. Przygotowanie do negocjacji
opracowanie i analiza scenariuszy rozmów
rozpoznanie rynku i klienta
opracowanie argumentów
przygotowanie oferty cenowej
4. Przebieg negocjacji
rozpoczęcie negocjacji
prezentacja ofert
negocjacje właściwe
zakończenie i podpisanie umowy
5. Style prowadzenia negocjacji
twardy i miękki styl negocjowania (korzyści i straty)
styl efektywny
strategie negocjacyjne
style rozwiązywania konfliktów negocjacyjnych
6. Ocena partnera negocjacyjnego
wybrane elementy osobowości negocjatora
źródła wiedzy o partnerze
przewidywanie motywów zachowań i celów negocjacyjnych partnera
odkrywanie słabych stron partnera negocjacyjnego - określenie płaszczyzn wywierania wpływu i przekonywania do swoich racji
ocena stylu negocjacyjnego partnera - sposoby postępowania
zmiana taktyki w zależności od działań drugiej strony
podłoże zachowań ryzykownych partnera
ryzyko a osobowość
7. Wywieranie wpływu na partnera negocjacyjnego
zasady budowy perswazyjnej wypowiedzi - sztuka argumentowania
techniki i strategie wywierania wpływu
obustronne korzyści jako podstawowa strategia wywierania wpływu
style rozwiązywania konfliktów negocjacyjnych - działania integracyjne
rola osobowości w podatności na wpływy drugiej strony
8. Zespół negocjacyjny
zalety i wady negocjowania zespołowego
dobór zespołu i podział ról
9. Uwarunkowania w negocjacjach
miejsce
czas
informacje
uwarunkowania międzykulturowe
10. Rozpoznawanie i przeciwdziałanie manipulacjom w negocjacjach
manipulacje samooceną i emocjami
manipulacje miejscem, czasem, informacją
taktyki i chwyty manipulacyjne
metody rozpoznawania
przeciwstawianie się manipulacjom
11. Zakończenie negocjacji
kontrakt negocjacyjny - unikanie pułapek
Czas trwania
21 godzin
Prelegenci

Ceniony specjalista w zakresie organizacji i zarządzania, marketingu, negocjacji, zarządzania zasobami ludzkimi, procesów informacyjno - decyzyjnych. Prezes Fundacji Rozwoju Kultury Negocjacji. Współzałożyciel Mazowieckiego Polsko - Amerykańskiego Klubu Przedsiębiorczości, były wiceprezes Klubu Przedsiębiorców Polskich. Ekspert firm konsultingowych, wykładowca polskich i międzynarodowych szkół menedżerskich. Praktyk - przez kilka lat pracował na stanowiskach kierowniczych w przedsiębiorstwach rożnej wielkości. Autor szeregu ekspertyz organizacyjnych, kierownik i wykonawca projektów badawczych i doradczych. Autor kilkunastu opracowań i publikacji naukowych. Przeprowadził liczne szkolenia dla wielu firm polskich i międzynarodowych koncernów.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Hotel Czarny Potok ***
34-500 Zakopane
Tetmajera 20
woj. małopolskie
Hotel Czarny Potok ***
34-500 Zakopane
Tetmajera 20
woj. małopolskie
Hotel Czarny Potok ***
34-500 Zakopane
Tetmajera
woj. małopolskie
Hotel Król Kazimierz****
24-120 Kazimierz Dolny
Pulawska 86
woj. lubelskie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
z
1 850
zł
Cena zawiera:
- Pobyt: od 4.12.2013 r. (kolacja) do 7.12.2013 r.(obiad) zakwaterowanie w pokojach 2-os. do pok. 1-os. dopłata 300 zł + VAT (ograniczona ilość) pełne wyżywienie materiały szkoleniowe certyfikat ukończenia szkolenia imprezę integracyjną w karczmie góralskiej bezpłatne korzystanie z hotelowego basenu, sauny i jacuzzy
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005.
Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na równorzędny standardem
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na równorzędny standardem
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
Powiadomienia o nowych terminach