Nowy marketing i sprzedaż B2B - jak przeprowadzić cyfrową transformację firmy na rynku B2B

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy na szkolenie online. Cel:
- poznanie czterech współczesnych nowych kluczowych modeli biznesu na rynku B2B,
- uświadomienie kluczowych czynników sukcesu w każdym z kluczowych modeli
rozplanowanie metod kształtowania budżetu wsparcia sprzedaży offline i online w praktyce,
- wykorzystanie narzędzi do efektywnego wyróżnienia swojej firmy na rynku (analiza STP z wykorzystaniem specjalnych narzędzi w Excelu)
zaznajomienie się z technikami oraz metodami wsparcia sprzedaży w sieci na rynku B2B,
- sprawdzenie własnych umiejętności pozyskiwania szans sprzedażowych (aktywna gra symulacyjna z pozyskiwania nowych klientów B2B – z wykorzystaniem internetu).
Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści:

  • dopasowanie modelu działalności swojej firmy B2B do jednego – lub kilku – efektywnych modeli sprzedaży offline/online
  • weryfikacja wykorzystywanych narzędzi wsparcia sprzedaży do nowych wymagań rynkowych – marketing i sprzedaż hybrydowe (webinary, social selling oraz tradycyjne relacje wzbogacone cyfrowo)
  • inspiracje, benchmarki i case studies pozwalające na adaptację rozwiązań wykorzystywanych przez inne firmy business-to-business w transformacji cyfrowej
  • sprawdzenie własnych umiejętności pozyskiwania nowych klientów B2B online
Kto powinien wziąć udział?

Do udziału w szkoleniu zapraszamy:

  • ekspertów i specjalistów ds. sprzedaży, e-marketingu i marketingu odpowiedzialnych za pozyskiwanie klientów B2B w formule offline i online oraz specjalistów z wspierających działania handlowe - ekspertów HR, project managerów poszukujących wiedzy i inspiracji w obszarze wsparcia sprzedaży B2B
  • menedżerów i dyrektorów nadzorujących komunikację marketingową i sprzedaż na rynku B2B
  • przedsiębiorców, właścicieli firm działających na rynku B2B, członków zarządu i dyrektorów zarządzających w obszarze rozwoju biznesu na rynku business-to-business

Program szkolenia

  1. Wprowadzenie do modeli efektywności sprzedaży off/on
    • doświadczenia i profil biznesowy (off/on) firm i B2B uczestników warsztatów – przyjazne wprowadzenie dopasowujące warsztaty do potrzeb Uczestników
    • strategie sprzedaży w ujęciu produkt/rynek w ujęciu hybrydowym na rynku business-to-business
    • ukierunkowanie modelu sprzedaży w zależności od portfela produktów
    • STP (segmentacja-targeting-pozycjonowanie) i wyróżnienie na tle konkurencji – praktyczne narzędzia do wykorzystania w codziennej pracy w planowaniu działań na rynku B2B
  2. Nowe kluczowe systemy pozyskiwania i obsługi klientów na rynku B2B
    • nowe podejście do obsługi klientów wg czterech ścieżek zakupowych: tradycyjno-relacyjnym, ROPO, showrooming oraz e-commerce
    • segmentacja klientów B2B a efektywne modele sprzedaży
    • strategia działań na rynku tradycyjnym B2B – elementy digitalizacji w realizowanych strategiach
    • e-commerce na rynku B2B – warunki wdrożenia i kluczowe czynniki sukcesu: dlaczego warto wdrożyć do modelu biznesowego sklep internetowy, choćby z akcesoriami i dodatkowymi usługami
  3. Modele hybrydowe w pozyskiwaniu i utrzymywaniu klientów na rynku B2B
    • hybrydowe modele pozyskiwania i obsługi klientów B2B – jak efektywnie zarządzać biznesem off-on oraz on-off (w ujęciu showrooming i empirystycznym-ROPO)
    • ścieżki decyzyjne klientów w praktyce i zaufanie do różnych źródeł informacji o produktach i usługach
    • nowe planowanie budżetu wsparcia sprzedaży B2B w praktyce – z wykorzystaniem narzędzi offline/online
    • od strategii do realizacji – jak wdrożyć aktywne działania off-on w praktyce – praktyczne narzędzia do wykorzystania w codziennej pracy (social selling, e-spotkania, hybrydowe modele obsługi klienta)
  4. Pozyskiwanie nowych klientów B2B w praktyce – doświadczanie symulacji rynkowej online
    • narzędzia i techniki wsparcia sprzedaży B2B online w praktyce
    • nowy próg rentowności na rynku B2B – metody rozliczania działań sprzedażowych online
    • samodzielne (lub zespołowe) planowanie budżetu wsparcia sprzedaży B2B online
    • zasięgi i konwersja działań online – wyniki symulacji rynkowej
    • wnioski i rekomendacje do wykorzystania w codziennej pracy uczestników szkolenia

Czas trwania

09:00-15:00

Prelegenci

Michał Dziekoński

Ekspert marketingu off/on-line z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem, wykładowca na studiach MBA, prowadzący firmę Markea / Business Games Institute – wykorzystującą aktywne autorskie gry symulacyjne w edukacji menedżerskiej.

Gdzie i kiedy

Online 13 kwiecień 2022

Rejestracja

Cena promocyjna
zgłoszenie min. 2 tygodnie przed terminem
863
+23% VAT
Cena zawiera:
  • Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 890 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
Zapisz się
Cena standardowa
za osobę
960
+23% VAT
Cena zawiera:
  • Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 990 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
Zapisz się

Organizator

Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
02-757 Warszawa
ul. Pory 78
woj. mazowieckie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Warunkiem udziału w szkoleniu jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia, którego potwierdzenie przyjęcia przez Organizatora stanowi zawarcie umowy uczestnictwa w szkoleniu.
  2. Zgłaszając udział w szkoleniu zgłaszający zobowiązuje się do uiszczenia umówionej opłaty za szkolenie.
  3. Opłata realizowana jest przelewem na konto Organizatora na podstawie potwierdzenia udziału oraz faktury pro forma, a płatność wymagana jest przed szkoleniem, chyba że strony uzgodnią inne warunki.
  4. Odwołanie zgłoszenia możliwe jest bezkosztowo na nie mniej niż 7 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia, pod warunkiem poinformowania Organizatora na piśmie (w tym z użyciem poczty elektronicznej). Odwołanie po wskazanym terminie skutkuje naliczeniem pełnej opłaty.
  5. Brak udziału w szkoleniu nie może być rozumiany jako odstąpienie od umowy i nie zwalnia z obowiązku zapłaty ceny szkolenia.
  6. Zgłaszający ma możliwość jednorazowego przeniesienia terminu szkolenia na inny termin (o ile dostępne są wolne miejsca) bądź wykorzystania wpłaconej kwoty na inne szkolenie Organizatora pod warunkiem wyrównania różnicy w cenie. Wpłata nie podlega zwrotowi, ani w części, ani w całości.
  7. Organizator zastrzega prawo zmiany terminu i miejsca szkolenia, a także odwołania szkolenia z powodów niezawinionych przez Organizatora (np. siła wyższa, choroba prowadzącego, nie zebranie wystarczającej grupy uczestników). W takiej sytuacji zawiadamia Zgłaszającego o odwołaniu szkolenia na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz zwraca wpłacone kwoty w terminie 7 dni bądź za zgodą Zgłaszającego proponuje inny termin/miejsce realizacji szkolenia.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
02-757 Warszawa ul. Pory 78
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!