O szkoleniu
Serdecznie zapraszamy na szkolenie online. Cel:
- poznanie czterech współczesnych nowych kluczowych modeli biznesu na rynku B2B,
- uświadomienie kluczowych czynników sukcesu w każdym z kluczowych modeli
rozplanowanie metod kształtowania budżetu wsparcia sprzedaży offline i online w praktyce,
- wykorzystanie narzędzi do efektywnego wyróżnienia swojej firmy na rynku (analiza STP z wykorzystaniem specjalnych narzędzi w Excelu)
zaznajomienie się z technikami oraz metodami wsparcia sprzedaży w sieci na rynku B2B,
- sprawdzenie własnych umiejętności pozyskiwania szans sprzedażowych (aktywna gra symulacyjna z pozyskiwania nowych klientów B2B – z wykorzystaniem internetu).
- poznanie czterech współczesnych nowych kluczowych modeli biznesu na rynku B2B,
- uświadomienie kluczowych czynników sukcesu w każdym z kluczowych modeli
rozplanowanie metod kształtowania budżetu wsparcia sprzedaży offline i online w praktyce,
- wykorzystanie narzędzi do efektywnego wyróżnienia swojej firmy na rynku (analiza STP z wykorzystaniem specjalnych narzędzi w Excelu)
zaznajomienie się z technikami oraz metodami wsparcia sprzedaży w sieci na rynku B2B,
- sprawdzenie własnych umiejętności pozyskiwania szans sprzedażowych (aktywna gra symulacyjna z pozyskiwania nowych klientów B2B – z wykorzystaniem internetu).
Dlaczego warto wziąć udział?
Korzyści:
- dopasowanie modelu działalności swojej firmy B2B do jednego – lub kilku – efektywnych modeli sprzedaży offline/online
- weryfikacja wykorzystywanych narzędzi wsparcia sprzedaży do nowych wymagań rynkowych – marketing i sprzedaż hybrydowe (webinary, social selling oraz tradycyjne relacje wzbogacone cyfrowo)
- inspiracje, benchmarki i case studies pozwalające na adaptację rozwiązań wykorzystywanych przez inne firmy business-to-business w transformacji cyfrowej
- sprawdzenie własnych umiejętności pozyskiwania nowych klientów B2B online
Kto powinien wziąć udział?
Do udziału w szkoleniu zapraszamy:
- ekspertów i specjalistów ds. sprzedaży, e-marketingu i marketingu odpowiedzialnych za pozyskiwanie klientów B2B w formule offline i online oraz specjalistów z wspierających działania handlowe - ekspertów HR, project managerów poszukujących wiedzy i inspiracji w obszarze wsparcia sprzedaży B2B
- menedżerów i dyrektorów nadzorujących komunikację marketingową i sprzedaż na rynku B2B
- przedsiębiorców, właścicieli firm działających na rynku B2B, członków zarządu i dyrektorów zarządzających w obszarze rozwoju biznesu na rynku business-to-business
Program szkolenia
- Wprowadzenie do modeli efektywności sprzedaży off/on
- doświadczenia i profil biznesowy (off/on) firm i B2B uczestników warsztatów – przyjazne wprowadzenie dopasowujące warsztaty do potrzeb Uczestników
- strategie sprzedaży w ujęciu produkt/rynek w ujęciu hybrydowym na rynku business-to-business
- ukierunkowanie modelu sprzedaży w zależności od portfela produktów
- STP (segmentacja-targeting-pozycjonowanie) i wyróżnienie na tle konkurencji – praktyczne narzędzia do wykorzystania w codziennej pracy w planowaniu działań na rynku B2B
- Nowe kluczowe systemy pozyskiwania i obsługi klientów na rynku B2B
- nowe podejście do obsługi klientów wg czterech ścieżek zakupowych: tradycyjno-relacyjnym, ROPO, showrooming oraz e-commerce
- segmentacja klientów B2B a efektywne modele sprzedaży
- strategia działań na rynku tradycyjnym B2B – elementy digitalizacji w realizowanych strategiach
- e-commerce na rynku B2B – warunki wdrożenia i kluczowe czynniki sukcesu: dlaczego warto wdrożyć do modelu biznesowego sklep internetowy, choćby z akcesoriami i dodatkowymi usługami
- Modele hybrydowe w pozyskiwaniu i utrzymywaniu klientów na rynku B2B
- hybrydowe modele pozyskiwania i obsługi klientów B2B – jak efektywnie zarządzać biznesem off-on oraz on-off (w ujęciu showrooming i empirystycznym-ROPO)
- ścieżki decyzyjne klientów w praktyce i zaufanie do różnych źródeł informacji o produktach i usługach
- nowe planowanie budżetu wsparcia sprzedaży B2B w praktyce – z wykorzystaniem narzędzi offline/online
- od strategii do realizacji – jak wdrożyć aktywne działania off-on w praktyce – praktyczne narzędzia do wykorzystania w codziennej pracy (social selling, e-spotkania, hybrydowe modele obsługi klienta)
- Pozyskiwanie nowych klientów B2B w praktyce – doświadczanie symulacji rynkowej online
- narzędzia i techniki wsparcia sprzedaży B2B online w praktyce
- nowy próg rentowności na rynku B2B – metody rozliczania działań sprzedażowych online
- samodzielne (lub zespołowe) planowanie budżetu wsparcia sprzedaży B2B online
- zasięgi i konwersja działań online – wyniki symulacji rynkowej
- wnioski i rekomendacje do wykorzystania w codziennej pracy uczestników szkolenia
Czas trwania
09:00-15:00
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Wymagany komputer z dostępem do internetu.
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena promocyjna
zgłoszenie min. 2 tygodnie przed terminem
863
zł
+23% VAT
Cena zawiera:
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 890 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Cena standardowa
za osobę
960
zł
+23% VAT
Cena zawiera:
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 990 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
- Warunkiem udziału w szkoleniu jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia, którego potwierdzenie przyjęcia przez Organizatora stanowi zawarcie umowy uczestnictwa w szkoleniu.
- Zgłaszając udział w szkoleniu zgłaszający zobowiązuje się do uiszczenia umówionej opłaty za szkolenie.
- Opłata realizowana jest przelewem na konto Organizatora na podstawie potwierdzenia udziału oraz faktury pro forma, a płatność wymagana jest przed szkoleniem, chyba że strony uzgodnią inne warunki.
- Odwołanie zgłoszenia możliwe jest bezkosztowo na nie mniej niż 7 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia, pod warunkiem poinformowania Organizatora na piśmie (w tym z użyciem poczty elektronicznej). Odwołanie po wskazanym terminie skutkuje naliczeniem pełnej opłaty.
- Brak udziału w szkoleniu nie może być rozumiany jako odstąpienie od umowy i nie zwalnia z obowiązku zapłaty ceny szkolenia.
- Zgłaszający ma możliwość jednorazowego przeniesienia terminu szkolenia na inny termin (o ile dostępne są wolne miejsca) bądź wykorzystania wpłaconej kwoty na inne szkolenie Organizatora pod warunkiem wyrównania różnicy w cenie. Wpłata nie podlega zwrotowi, ani w części, ani w całości.
- Organizator zastrzega prawo zmiany terminu i miejsca szkolenia, a także odwołania szkolenia z powodów niezawinionych przez Organizatora (np. siła wyższa, choroba prowadzącego, nie zebranie wystarczającej grupy uczestników). W takiej sytuacji zawiadamia Zgłaszającego o odwołaniu szkolenia na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz zwraca wpłacone kwoty w terminie 7 dni bądź za zgodą Zgłaszającego proponuje inny termin/miejsce realizacji szkolenia.
Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję
"Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."
Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby.
W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności.
Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
- Nazwa firmy: Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
- Ulica i nr: Ficowskiego 15
- Kod pocztowy: 01-747
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5260209840
Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest
wypełnienie formularza kontaktowego.
Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas
Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
01-747 Warszawa, Polska
Ficowskiego 15
Organizator
Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
01-747 Warszawa, Polska
Ficowskiego 15
woj. mazowieckie
Centrum Promocji Informatyki (CPI) to firma edukacyjna działająca na rynku szkoleniowym od 1992 roku. CPI specjalizuje się w organizowaniu szkoleń otwartych, kursów i konferencji oraz projektów zamkniętych organizowanych na zlecenia firm i organizacj...
Powiadomienia o nowych terminach