Akademia Sprzedaży B2B (pozyskiwanie klientów/ techniki sprzedaży/ obrona ceny/ obsługa posprzedażowa)

O szkoleniu

"Akademia Sprzedaży B2B" to szkolenie dla sprzedawców, którzy:

  • każdego dnia wykonują „zimne telefony” do potencjalnych nowych klientów biznesowych,
  • ciągle słyszą, że ich rozmówcy nie są zainteresowani albo mają już swojego dostawcę,
  • muszą umieć przekonać klienta do swojej oferty i do ceny proponowanego rozwiązania,
  • powinni umieć budować długotrwałe i silne relacje biznesowe z klientami.






Dlaczego warto wziąć udział?
  • 100% praktyki sprzedażowej - serwujemy same “mięso”
  • optymalny dobór tematów - omawiamy problemy, które każdy sprzedawca B2B musi umieć rozwiązać
  • kameralna grupa i przyjazna atmosfera
  • 5,81 - taką notę wystawili temu szkoleniu dotychczasowi uczestnicy (w skali 1-6)


Czy wiesz, że Twój udział w tym szkoleniu może zostać sfinansowany ze środków UE? 

To szkolenie może zostać objęte dofinansowaniem na poziomie 95% z Podmiotowego Systemu Finansowania w ramach Funduszy Europejskich dla Śląska 2021-2027. O dofinansowanie mogą starać się osoby mieszkające lub pracujące w województwie śląskim.

Cena szkolenia bez dofinansowania wynosi 2450 zł netto. Cena obejmuje:

  • udział w szkoleniu w Katowicach (2 dni)
  • materiały szkoleniowe
  • imienne zaświadczenie
  • przerwy kawowe i słodkie przekąski
  • lunch
  • pakiet wideoszkoleń - 2 godziny nagrań z nielimitowanym dostępem
  • indywidualny trening (1h)
Kto powinien wziąć udział?
  • sprzedawcy B2B
  • konsultanci biznesowi
  • przedsiębiorcy
  • freelancerzy
  • menedżerowie sprzedaży










Program szkolenia

Sprzedaż B2B – wprowadzenie do tematu

  • Proces zakupowy klienta vs. proces sprzedaży handlowca – etapy i wyzwania
  • Trendy zmieniające współczesną sprzedaż B2B


Prospecting – generowanie okazji sprzedażowych w segmencie B2B

  • Typowe błędy sprzedawców na etapie prospectingu – co wywołuje irytację klienta i sprawia, że już od początku nie chce on kontaktu ze sprzedawcą
  • Typowe reakcje, blokady i obiekcje klientów na etapie prospectingu – co wywołuje bezradność u sprzedawcy i sprawia, że unika on działań prospectingowych
  • „Zimne telefony”, cold mailing, Linkedin – przegląd strategii generowania leadów
  • Dojrzewanie leadów czyli o trudnej sztuce czekania na właściwy moment – dobre praktyki


Rozmowa sprzedażowa – jak rozmawiać z klientem o swoim produkcie

  • Etapy rozmowy sprzedażowej – perspektywa klienta i perspektywa handlowca
  • Rozmowa sprzedażowa - 8 najczęściej popełnianych błędów
  • Rola potrzeb klienta w procesie podejmowania decyzji o zakupie
  • Aktywne i uśpione potrzeby zakupowe klienta – czym są, jak je badać, jak wykorzystać je w rozmowie sprzedażowej
  • Język korzyści, czyli budowanie poczucia wartości oferowanego rozwiązania
  • Budowanie prezentacji handlowej wykorzystującej 4 najsilniejsze motywy zakupowe klienta biznesowego
  • Korzyści biznesowe i korzyści osobiste – dwa poziomy sprzedaży w B2B
  • Obiekcje zakupowe – powody, które powstrzymują klienta przed decyzją
  • Technika finalizacji próbnej – technika prowadzenia rozmowy sprzedażowej po etapie prezentacji oferty
  • Finalizacja właściwa (techniki zamykania sprzedaży)
  • Follow up czyli ponownie o trudnej sztuce czekania na właściwy moment – dobre praktyki


Techniki obrony ceny – jak rozmawiać o cenie i rabatach

  • Sposób prezentacji i tajming – techniki sprzedaży związane z komunikacją ceny
  • Techniki sprzedaży pomagające rozegrać wątek ceny (techniki obrony ceny)
  • Zasady udzielania rabatów i targowania się – podstawowe zagadnienia z zakresu negocjacji cenowych
  • Blef, straszenie tańszą konkurencją, technika imadła i inne gry sprzedażowe klientów – jak przedstawiciel handlowy może bronić się przed takimi praktykami klienta


Budowanie relacji z klientem biznesowym – dobre praktyki w zakresie lojalizacji klienta

  • Dobre praktyki w zakresie lojalizowania klienta – co robić, aby klient pozostał z nami na dłużej
  • Dobre praktyki w zakresie rozwijania sprzedaży z obecnym klientem – co zrobić, aby klient zaczął kupować więcej i częściej
  • Jak wykorzystać lojalność klienta do poprawy działań prospectingowych
  • Działania retencyjne – co robić, gdy klient chce zakończyć współpracę










Czas trwania

9:00 - 17:00

Forma zajęć

Prelegenci

Agnieszka Śmiejka

Lider zespołu trenerów Szkoły Profesjonalnej Sprzedaży. Ponad 18 lat doświadczenia trenerskiego i sprzedażowego. W tym czasie współpracowała z ponad 900 firmami. Dzięki temu dzisiaj prowadzi szkolenia, które są pełne konkretów i nastawione na praktykę.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Hotel Metropol

Katowice

woj. śląskie

Hotel Metropol

Katowice

woj. śląskie

Hotel Metropol

Katowice

woj. śląskie

Rejestracja

Standardowa
2 950
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji papierowej
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • konsultacje indywidualne
  • Pakiet wideoszkoleń - 2 godziny nagrań z nielimitowanym dostępem
  • Rozwiń
Zapisz się
Z dofinansowaniem
250
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji papierowej
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • konsultacje indywidualne
  • Pakiet wideoszkoleń - 2 godziny nagrań z nielimitowanym dostępem
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Warunkiem udziału w szkoleniach organizowanych przez Szkołę Profesjonalnej Sprzedaży (Agnieszka Śmiejka Grupa Kreatywna z siedzibą w Katowicach (40-148) przy ulicy Bytkowska 103D/42) jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia. Przesłanie formularza jest równoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usługi szkoleniowej, z której rezygnacja wymaga zachowania formy pisemnej z zastrzeżeniem kolejnych punktów.
  2. Opłata z tytułu uczestnictwa realizowana jest przelewem na wskazane na fakturze pro forma konto bankowe. W wyjątkowych przypadkach Organizator może odmówić przyjęcia zamówienia, podając jednocześnie przyczynę odmowy.
  3. Płatność z tytułu uczestnictwa w szkoleniu wymagana jest przed wydarzeniem, chyba że strony uzgodnią inne warunki. Organizator ma prawo anulować zamówienie Klienta, jeśli nie zostanie opłacone w ciągu 14 dni od jego dokonania.
  4. Zgłaszający wyraża zgodę na wystawienie faktury w formie elektronicznej, która dostarczona zostanie za pośrednictwem e-maila.
  5. Odwołanie zgłoszenia bez ponoszenia kosztów możliwe jest najpóźniej na 7 pełnych dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia i wymaga zachowania formy pisemnej. Odwołanie uczestnictwa po wskazanym terminie skutkuje naliczeniem pełnej opłaty. Niektóre elementy składowe szkolenia są treściami cyfrowymi, które nie są zapisane na nośniku materialnym. W związku z tym klient zrzeka się prawa odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia (zgodnie z „Ustawą o prawach konsumenta” [Dz. U. 2014.827]).
  6. Brak udziału w szkoleniu bądź nie skorzystanie ze szkolenia nie stanowi odstąpienia od umowy i nie zwalnia z obowiązku zapłaty pełnej ceny uczestnictwa.
  7. Zastrzegamy sobie prawo wprowadzania niewielkich zmian w programie szkolenia, a także zmiany terminu i miejsca szkolenia stacjonarnego oraz jego odwołania z powodów niezawinionych przez Organizatora (np. siła wyższa, choroba prowadzącego). W przypadku zaistnienia takiej sytuacji zawiadomimy Zgłaszającego o zmianach na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz dokonamy zwrotu wpłaconych kwot w terminie 7 dni bądź za zgodą Zgłaszającego zaproponujemy inny termin realizacji szkolenia.
  8. Materiały szkoleniowe udostępnione w związku ze szkoleniem objęte są prawami autorskimi. Ich udostępnianie, kopiowanie i rozpowszechnianie jest prawnie zabronione.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Szkoła Profesjonalnej Sprzedaży
  • Ulica i nr: Bytkowska 103D/42
  • Kod pocztowy: 40-148
  • Miejscowość: Katowice
  • Numer NIP: 6342447339

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Szkoła Profesjonalnej Sprzedaży
40-148 Katowice, Polska Bytkowska 103D/42

Organizator

Szkoła Profesjonalnej Sprzedaży
40-148 Katowice, Polska
Bytkowska 103D/42
woj. śląskie
Pomagamy realizować targety sprzedażowe. Prowadzimy praktyczne szkolenia sprzedażowe dla handlowców i menedżerów. Podpowiadamy, co warto robić w obecnych czasach, aby sprzedawać więcej, drożej i szybciej. Szukasz szkolenia dla przedstawicieli hand...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!