Influencer Marketing - jak współpracować skutecznie i bezpiecznie

O szkoleniu

Grupy do 12 osób = więcej uwagi trenera, konkretne odpowiedzi, wymiana doświadczeń, komfort i realne efekty.


Dlaczego warto wziąć udział?
KORZYŚCI
  •  Nauczysz się wybierać influencerów dopasowanych do marki i budżetu

  •  Dowiesz się, jak przygotować brief i umowę, aby uniknąć ryzyk i nieporozumień

  •  Poznasz narzędzia do analizy skuteczności kampanii i realnego wpływu na sprzedaż

  •  Zrozumiesz aspekty prawne współpracy z influencerami (oznakowanie reklam, rekomendacje UOKiK)

Kto powinien wziąć udział?
DLA KOGO SZKOLENIE?
  •  Specjalistów i menedżerów marketingu odpowiedzialnych za kampanie w mediach społecznościowych

  •  Pracowników działów PR i komunikacji poszukujących nowych kanałów dotarcia do klientów

  •  Osób z agencji reklamowych i digital planujących współprace z influencerami

  •  Właścicieli i menedżerów MŚP, którzy chcą samodzielnie wdrażać influencer marketing

Program szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA1. Influencer – ikona internetu czy każdy z nas?
  • Kim jest influencer?

  • Czy każdy może nim zostać?

2. Czy warto wchodzić w influencer marketing?
  • Kiedy współpraca ma sens?

3. Jak dobrać influencera, który pasuje do Twojej marki?4. Gdzie i jak szukać influencerów?
  • Narzędzia i platformy

  • Jak nie zgubić się w gąszczu kont

5. Czy to się opłaca? Analiza potencjału i kosztów współpracy
  • Jak ocenić realny wpływ influencera na sprzedaż i wizerunek

  • Ile kosztuje kampania i co wpływa na cenę?

6. Brief idealny – jak przygotować influencera do współpracy?
  • Co musi wiedzieć?

  • Czego nie wolno pominąć?

  • Jak uniknąć nieporozumień?

7. Granice kreatywności – co można, a co może zaszkodzić marce?
  • Ryzyka i kontrowersje

  • Jak je przewidywać?

8. Reklama oznaczona czy ukryta? Jak robić to zgodnie z prawem
  • Rekomendacje UOKiK

  • Dobre praktyki

  • Najczęstsze błędy

Czas trwania

9-15

Prelegenci

Marta Janus


Ekspertka w zakresie mediów społecznościowych Social Media i influencer marketingu z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży digital marketingu. Swoją zawodową drogę rozpoczęła w 2015 roku, koncentrując się na dynamicznie rozwijającym się świecie mediów społecznościowych i współprac z influencerami. Do końca 2020 roku zdobywała doświadczenie w agencjach marketingowych, realizując kampanie dla marek takich jak NIVEA & NIVEA MEN, Sephora, Nestlé czy Monte - łącząc kreatywność z efektywnością. Od 2021 roku związana z Lidl Polska, gdzie rozpoczęła pracę jako specjalistka ds. Social Media. Obecnie pełni rolę liderki zespołu odpowiedzialnego za strategię i realizację działań w obszarze SM oraz influencer marketingu. Prowadzi szkolenia z zakresu social media. W codziennej pracy łączy analityczne podejście z wyczuciem trendów, budując silne relacje z twórcami i skutecznie przekładając je na wartość biznesową.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

ONLINE / NA ŻYWO. 7 dni przed szkoleniem dostaniesz link do ClickMeeting - klikasz i dołączasz do szkolenia (bez logowania i zakładania konta). Po szkoleniu otrzymasz: MATERIAŁY I CERTYFIKAT

Rejestracja

Standard Akademia KFK
766
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 790 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 10 dni przed terminem
Zniżki grupowe:
  • 5.06% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 11.39% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Możliwe dwie opcje płatności: na podstawie faktury pro forma przed szkoleniem, a po szkoleniu otrzymasz fakturę vat, ale jeśli w Twojej firmy / instytucji procesowanie faktur trwa dłużej i potrzebujesz fakturę po szkoleniu z 2-tygodniowym terminem płatności, jest to też możliwe. Daj nam po prostu znać.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Akademia KFK
  • Ulica i nr: Ogrodowa 58
  • Kod pocztowy: 00-876
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 5263684984

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Akademia KFK
00-876 Warszawa, Polska Ogrodowa 58

Organizator

Akademia KFK
00-876 Warszawa, Polska
Ogrodowa 58
woj. mazowieckie
Akademia Marketingu KFK oferuje profesjonalne szkolenia z Marketingu, Social Mediów, Sprzedaży (w tym Trade Marketingu i Category Management), AI w biznesie i CX. 13 lat działalności (wcześniej pod nazwą Akademia Marketingu Atrium) Trenerzy eksperci ...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!