O szkoleniu
Grupy do 12 osób = więcej uwagi trenera, konkretne odpowiedzi, wymiana doświadczeń, komfort i realne efekty.
Nauczysz się wybierać influencerów dopasowanych do marki i budżetu
Dowiesz się, jak przygotować brief i umowę, aby uniknąć ryzyk i nieporozumień
Poznasz narzędzia do analizy skuteczności kampanii i realnego wpływu na sprzedaż
Zrozumiesz aspekty prawne współpracy z influencerami (oznakowanie reklam, rekomendacje UOKiK)
Specjalistów i menedżerów marketingu odpowiedzialnych za kampanie w mediach społecznościowych
Pracowników działów PR i komunikacji poszukujących nowych kanałów dotarcia do klientów
Osób z agencji reklamowych i digital planujących współprace z influencerami
Właścicieli i menedżerów MŚP, którzy chcą samodzielnie wdrażać influencer marketing
Program szkolenia
Kim jest influencer?
Czy każdy może nim zostać?
Kiedy współpraca ma sens?
Narzędzia i platformy
Jak nie zgubić się w gąszczu kont
Jak ocenić realny wpływ influencera na sprzedaż i wizerunek
Ile kosztuje kampania i co wpływa na cenę?
Co musi wiedzieć?
Czego nie wolno pominąć?
Jak uniknąć nieporozumień?
Ryzyka i kontrowersje
Jak je przewidywać?
Rekomendacje UOKiK
Dobre praktyki
Najczęstsze błędy
Czas trwania
9-15
Prelegenci
Ekspertka w zakresie mediów społecznościowych Social Media i influencer marketingu z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży digital marketingu. Swoją zawodową drogę rozpoczęła w 2015 roku, koncentrując się na dynamicznie rozwijającym się świecie mediów społecznościowych i współprac z influencerami. Do końca 2020 roku zdobywała doświadczenie w agencjach marketingowych, realizując kampanie dla marek takich jak NIVEA & NIVEA MEN, Sephora, Nestlé czy Monte - łącząc kreatywność z efektywnością. Od 2021 roku związana z Lidl Polska, gdzie rozpoczęła pracę jako specjalistka ds. Social Media. Obecnie pełni rolę liderki zespołu odpowiedzialnego za strategię i realizację działań w obszarze SM oraz influencer marketingu. Prowadzi szkolenia z zakresu social media. W codziennej pracy łączy analityczne podejście z wyczuciem trendów, budując silne relacje z twórcami i skutecznie przekładając je na wartość biznesową.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 790 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
- bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 10 dni przed terminem
- 5.06% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 11.39% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Możliwe dwie opcje płatności: na podstawie faktury pro forma przed szkoleniem, a po szkoleniu otrzymasz fakturę vat, ale jeśli w Twojej firmy / instytucji procesowanie faktur trwa dłużej i potrzebujesz fakturę po szkoleniu z 2-tygodniowym terminem płatności, jest to też możliwe. Daj nam po prostu znać.
- Nazwa firmy: Akademia KFK
- Ulica i nr: Ogrodowa 58
- Kod pocztowy: 00-876
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 5263684984
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
