O szkoleniu
„Dlaczego podnosicie ceny?” Po ostatnich wzrostach cen na rynku każdy handlowiec musi być przygotowany na to, że usłyszy takie pytanie od swojego Klienta. Jeśli zastanawiasz się jak przekonać Klienta do zmiany cen zapraszamy na szkolenie „Komunikowanie nowych warunków sprzedaży”
Dlaczego warto skorzystać ze szkolenia:
1. Dowiesz się jakich argumentów użyć oraz w jaki sposób przekazać informację na temat zmian warunków dotychczasowej współpracy.
2. Skupimy się na emocjach oraz możliwych reakcjach drugiej strony, a także spróbujemy zrozumieć zachowania naszego Klienta.
3. Podczas omawiania procesu negocjacyjnego dowiesz się również jak mówić, aby Cię dobrze zrozumiano oraz co ma wpływa na skuteczną komunikację.
4. W trakcie warsztatu wspólnie zastanowimy się dlaczego umiejętność komunikowania się może być przewagą konkurencyjną?
Do kogo kierowane jest szkolenie?
1. Przedstawiciele handlowi;
2. Doradcy klienta;
3. Menadżerowie sprzedaży;
4. Osoby odpowiedzialne za komunikacje z klientami
Program szkolenia
Program szkolenia:
Moduł I. Psychologia klienta i sprzedaży
1. Emocje klienta w zmianie i decyzjach
2. Rola serwisu i relacji opartej o zaufanie
3. Strata i zysk – pułapki postrzegania zmiany – księgowanie mentalne
4. Postrzeganie sytuacji trudnych – konfliktowych
5. „Zacznij od nie” – jako metoda postępowania w komunikacji podwyżek
Moduł II. Jak przekonać klienta do zmiany ceny
1. Skuteczna argumentacja – jak ją budować od argumentów perswazyjnych, przez racjonalne do emocjonalnych
2. Model perswazyjny Witsacka
3. Reguły wywierania wpływu – jak mówić żeby przekonywać
4. Ścieżka impasu – co zrobić jeśli trafiam na opór po drugiej stronie – przeciwdziałanie reaktancji
Moduł III. Planowanie reakcji na obiekcje
1. Kluczowe rodzaje obiekcji w podnoszeniu ceny
2. Mosty zamiast murów - dlaczego nie walczyć, nie zbijać i nie obchodzić obiekcji
3. Metoda 3 kroków w pracy z obiekcjami
4. Rola pytań podważających przekonanie w pracy z obiekcjami
Moduł IV. Podstawy negocjacji
1. Przygotowanie się do procesu negocjacyjnego
2. Poszukiwanie obszarów do współpracy – proponowanie i testowanie
3. Kompensacja kwestii negocjacyjnych – model equalizera
4. Kolejność negocjowanych kwestii
5. Planowanie ustępstw – strategia szachowa
Korzyści dla Uczestnika:
Po szkoleniu Uczestnicy będą posiadać wiedzę w zakresie:
· Radzenia sobie z emocjami w trakcie trudnych rozmów;
· Radzenia sobie ze stresem w sprzedaży;
· Wykorzystywania skutecznych, sprawdzonych metod komunikacji;
· Pracy z klientem w sytuacji konfliktowej- rozbieżności interesów;
· Pracy z obiekcjami klienta;
· Skutecznej argumentacji;
· Wywierania wpływu;
· Obrony swoich racji;
· Asertywnych reakcji.
Po szkoleniu Uczestnicy nabędą umiejętność:
· Prowadzenia rozmowy w sposób asertywny;
· Przekonywania klienta do własnych propozycji;
· Odpowiadania na zastrzeżenia klienta w sposób nie budzący negatywnych emocji po obu stronach;
· Radzenia sobie z emocjami w sytuacji trudnej, konfliktowej;
· Wyjścia z impasu i kontynuowania procesu sprzedaży.
Czas trwania
Prelegenci
Alan Kusz
Absolwent Politechniki Śląskiej w Gliwicach, Wyższej Szkoły Bankowej w Chorzowie na kierunkach: Akademia Trenera Biznesu oraz Akademia Menadżera Sprzedaży. Ukończył również studia podyplomowe w Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej na kierunku HR Business Partner. Uczestniczył w Szkole Trenerów Biznesu wrocławskiego Moderatora na poziomie zaawansowanym i mistrzowskim. Absolwent Szkoły Coachingu Menadżerskiego prowadzonej przez dra. Sławomira Jarmuża. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu, Polskiego Stowarzyszenia HR Business Partnerów oraz członek Zarządu stowarzyszenia PSTD. Posiada certyfikat umiejętności negocjacyjnych Franklin University. Wykładowca Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej na studiach MBA zakresie podejmowania decyzji menadżerskich i zarządzania sprzedażą. Pełnił rolę Kierownika Działu Szkoleń w jednej z sieci sklepów RTV/AGD gdzie odpowiadał za strukturę szkoleniową, trenerów wewnętrznych, procesy rozwojowe. Negocjował kontrakty szkoleniowe z czołowymi producentami sprzętu AGD/RTV. Przeszedł ścieżkę kariery od przedstawiciela handlowego, doradcy klienta przez menadżera i trenera. Szkolił doradców telefonicznych w jednym z największych CallCenter w Polsce, zarządzał oddziałem banku. Jest moderatorem śląskich grup trenerów standardu HRD BP. Posiada doświadczenie we, wdrażaniu i weryfikacji praktycznych Standardów Obsługi Klienta. Przeprowadzał badania potencjałów rynków sprzedażowych. Prowadzi szkolenia z zakresu: sprzedaży (Advisell – sprzedaż doradczo-konsultacyjna), efektywności biznesowej szkoleń, negocjacji, podejmowania decyzji, projektowania procesów rozwojowych, train the trainers, zarządzania zespołem i komunikacji. Specjalizuje się w badaniach kompetencji oraz tworzeniu i wdrażaniu praktycznych standardów obsługi klientów połączonych z badaniami tajemniczego klienta. Współpracował z takimi firmami jak: Orlen, Aviva, KGHM, Tauron, Avans, MyCenter, AGD Market, Astro, SGS, Rezydencja Luxury Hotel, DataContact, Asten Group, Seron, Grupa Dozorbud, PLAY, ING Bank Śląski, Techmine. Szkolenia prowadzi zgodnie z zasadą Evidence Based Training (szkolenia oparte na dowodach), polegającej na wykorzystaniu najnowszych, rzetelnych i udokumentowanych empirycznie podstawach naukowych z zakresu psychologii, socjologii oraz zarządzania. Autor modelu Rozwoju Efektywności Biznesowej. Prelegent na konferencjach „Partnerstwo biznesowe działów szkoleń”, „Standardy Obsługi Klienta jako klucz do sukcesu”, „Jak zarządzać procesami rozwojowo-szkoleniowymi pracowników”. Na szkoleniowej spędził ponad 3000 godzin, odbył ponad 700 coachingów sprzedażowych z doradcami i handlowcami w formule on the job.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 200 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
- Pełną interakcję z Trenerem oraz pozostałymi Uczestnikami, 100% satysfakcji lub zwrot pieniędzy, pracę w małych grupach szkoleniowych, sprawdzone metody i techniki szkoleniowe, możliwość wsparcia Trenera nawet po zakończonym szkoleniu
- 4.17% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 8.33% przy zgłoszeniu min. 4 osób
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Warunki uczestnictwa:
- Zgłoszenie swojego udziału minimum na tydzień przed terminem rozpoczęcia szkolenia.
- Potwierdzenie zgłoszenia otrzymają Państwo do 48h od zgłoszenia udziału.
- Bezpłatne odwołanie udziału możliwe jest jedynie na 8 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia.
- Nazwa firmy: Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o.
- Ulica i nr: ul. Półkole 46
- Kod pocztowy: 30-199
- Miejscowość: Rząska
- Numer NIP: 6772385865