Komunikowanie nowych warunków sprzedaży

O szkoleniu

„Dlaczego podnosicie ceny?” Po ostatnich wzrostach cen na rynku każdy handlowiec musi być przygotowany na to, że usłyszy takie pytanie od swojego Klienta. Jeśli zastanawiasz się jak przekonać Klienta do zmiany cen zapraszamy na szkolenie „Komunikowanie nowych warunków sprzedaży”

Dlaczego warto wziąć udział?

Dlaczego warto skorzystać ze szkolenia:

1.         Dowiesz się jakich argumentów użyć oraz w jaki sposób przekazać informację na temat zmian warunków dotychczasowej współpracy.

2.         Skupimy się na emocjach oraz możliwych reakcjach drugiej strony, a także spróbujemy zrozumieć zachowania naszego Klienta.

3.         Podczas omawiania procesu negocjacyjnego dowiesz się również jak mówić, aby Cię dobrze zrozumiano oraz co ma wpływa na skuteczną komunikację.

4.         W trakcie warsztatu wspólnie zastanowimy się dlaczego umiejętność komunikowania się może być przewagą konkurencyjną?

Kto powinien wziąć udział?

Do kogo kierowane jest szkolenie?

1. Przedstawiciele handlowi;
2. Doradcy klienta; 
3. Menadżerowie sprzedaży; 
4. Osoby odpowiedzialne za komunikacje z klientami

Program szkolenia

Program szkolenia:

Moduł I.  Psychologia klienta i sprzedaży

1.     Emocje klienta w zmianie i decyzjach

2.     Rola serwisu i relacji opartej o zaufanie

3.     Strata i zysk – pułapki postrzegania zmiany – księgowanie mentalne

4.     Postrzeganie sytuacji trudnych – konfliktowych

5.     „Zacznij od nie” – jako metoda postępowania w komunikacji podwyżek

 

Moduł II. Jak przekonać klienta do zmiany ceny

1.     Skuteczna argumentacja – jak ją budować od argumentów perswazyjnych, przez racjonalne do emocjonalnych

2.     Model perswazyjny Witsacka

3.     Reguły wywierania wpływu – jak mówić żeby przekonywać

4.     Ścieżka impasu – co zrobić jeśli trafiam na opór po drugiej stronie – przeciwdziałanie reaktancji

 

Moduł III.  Planowanie reakcji na obiekcje

1.     Kluczowe rodzaje obiekcji w podnoszeniu ceny

2.     Mosty zamiast murów - dlaczego nie walczyć, nie zbijać i nie obchodzić obiekcji

3.     Metoda 3 kroków w pracy z obiekcjami

4.     Rola pytań podważających przekonanie w pracy z obiekcjami

 

Moduł IV. Podstawy negocjacji

1.     Przygotowanie się do procesu negocjacyjnego

2.     Poszukiwanie obszarów do współpracy – proponowanie i testowanie

3.     Kompensacja kwestii negocjacyjnych – model equalizera

4.     Kolejność negocjowanych kwestii

5.     Planowanie ustępstw – strategia szachowa

 

Korzyści dla Uczestnika:

Po szkoleniu Uczestnicy będą posiadać wiedzę w zakresie:

·       Radzenia sobie z emocjami w trakcie trudnych rozmów;

·       Radzenia sobie ze stresem w sprzedaży;

·       Wykorzystywania skutecznych, sprawdzonych metod komunikacji;

·       Pracy z klientem w sytuacji konfliktowej- rozbieżności interesów;

·       Pracy z obiekcjami klienta;

·       Skutecznej argumentacji;

·       Wywierania wpływu;

·       Obrony swoich racji;

·       Asertywnych reakcji.

 

Po szkoleniu Uczestnicy nabędą umiejętność:

·       Prowadzenia rozmowy w sposób asertywny;

·       Przekonywania klienta do własnych propozycji;

·       Odpowiadania na zastrzeżenia klienta w sposób nie budzący negatywnych emocji po obu stronach;

·       Radzenia sobie z emocjami w sytuacji trudnej, konfliktowej;

·       Wyjścia z impasu i kontynuowania procesu sprzedaży.

Czas trwania

9:00 - 15:00, 2dni x 6h

Prelegenci

Alan Kusz

Absolwent Politechniki Śląskiej w Gliwicach, Wyższej Szkoły Bankowej w Chorzowie na kierunkach: Akademia Trenera Biznesu oraz Akademia Menadżera Sprzedaży. Ukończył również studia podyplomowe w Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej na kierunku HR Business Partner. Uczestniczył w Szkole Trenerów Biznesu wrocławskiego Moderatora na poziomie zaawansowanym i mistrzowskim. Absolwent Szkoły Coachingu Menadżerskiego prowadzonej przez dra. Sławomira Jarmuża. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu, Polskiego Stowarzyszenia HR Business Partnerów oraz członek Zarządu stowarzyszenia PSTD. Posiada certyfikat umiejętności negocjacyjnych Franklin University. Wykładowca Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej na studiach MBA zakresie podejmowania decyzji menadżerskich i zarządzania sprzedażą. Pełnił rolę Kierownika Działu Szkoleń w jednej z sieci sklepów RTV/AGD gdzie odpowiadał za strukturę szkoleniową, trenerów wewnętrznych, procesy rozwojowe. Negocjował kontrakty szkoleniowe z czołowymi producentami sprzętu AGD/RTV. Przeszedł ścieżkę kariery od przedstawiciela handlowego, doradcy klienta przez menadżera i trenera. Szkolił doradców telefonicznych w jednym z największych CallCenter w Polsce, zarządzał oddziałem banku. Jest moderatorem śląskich grup trenerów standardu HRD BP. Posiada doświadczenie we, wdrażaniu i weryfikacji praktycznych Standardów Obsługi Klienta. Przeprowadzał badania potencjałów rynków sprzedażowych. Prowadzi szkolenia z zakresu: sprzedaży (Advisell – sprzedaż doradczo-konsultacyjna), efektywności biznesowej szkoleń, negocjacji, podejmowania decyzji, projektowania procesów rozwojowych, train the trainers, zarządzania zespołem i komunikacji. Specjalizuje się w badaniach kompetencji oraz tworzeniu i wdrażaniu praktycznych standardów obsługi klientów połączonych z badaniami tajemniczego klienta. Współpracował z takimi firmami jak: Orlen, Aviva, KGHM, Tauron, Avans, MyCenter, AGD Market, Astro, SGS, Rezydencja Luxury Hotel, DataContact, Asten Group, Seron, Grupa Dozorbud, PLAY, ING Bank Śląski, Techmine. Szkolenia prowadzi zgodnie z zasadą Evidence Based Training (szkolenia oparte na dowodach), polegającej na wykorzystaniu najnowszych, rzetelnych i udokumentowanych empirycznie podstawach naukowych z zakresu psychologii, socjologii oraz zarządzania. Autor modelu Rozwoju Efektywności Biznesowej. Prelegent na konferencjach „Partnerstwo biznesowe działów szkoleń”, „Standardy Obsługi Klienta jako klucz do sukcesu”, „Jak zarządzać procesami rozwojowo-szkoleniowymi pracowników”. Na szkoleniowej spędził ponad 3000 godzin, odbył ponad 700 coachingów sprzedażowych z doradcami i handlowcami w formule on the job.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie odbędzie się na platformie MS Teams lub Zoom. Obie platformy działają w przeglądarkach internetowych.
Szkolenie odbędzie się na platformie MS Teams lub Zoom. Obie platformy działają w przeglądarkach internetowych.

Rejestracja

Cena standardowa
1 140
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 200 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa
  • Pełną interakcję z Trenerem oraz pozostałymi Uczestnikami, 100% satysfakcji lub zwrot pieniędzy, pracę w małych grupach szkoleniowych, sprawdzone metody i techniki szkoleniowe, możliwość wsparcia Trenera nawet po zakończonym szkoleniu
Zniżki grupowe:
  • 4.17% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 8.33% przy zgłoszeniu min. 4 osób
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Warunki uczestnictwa:

  1. Zgłoszenie swojego udziału minimum na tydzień przed terminem rozpoczęcia szkolenia.
  2. Potwierdzenie zgłoszenia otrzymają Państwo do 48h od zgłoszenia udziału.
  3. Bezpłatne odwołanie udziału możliwe jest jedynie na 8 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia.

Możliwość dofinansowania z BUR oraz KFS.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o.
  • Ulica i nr: ul. Półkole 46
  • Kod pocztowy: 30-199
  • Miejscowość: Rząska
  • Numer NIP: 6772385865

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o.
30-199 Rząska, Polska
ul. Półkole 46
woj. małopolskie
Enterprise Advisors Polska to zespół doświadczonych trenerów, coachów i doradców przedsiębiorców, którzy przez lata zdobywali praktyczną wiedzę z zakresu sprzedaży oraz rozwoju kompetencji miękkich. Łącząc siły stworzyliśmy firmę, która może zaoferow...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!