Negocjacje handlowe

O szkoleniu

Mówi się, że dobrze przeprowadzone negocjacje handlowe to jeden z najszybszych sposobów zarabiania pieniędzy. Co zatem zrobić, aby negocjacje poszły po Twojej myśli? A szczególnie, w sytuacji, gdy druga strona nie chce z nami współpracować? Jak osiągnąć wyznaczone cele oraz kontrolować przebieg spotkania?

Dlaczego warto wziąć udział?

Dlaczego warto skorzystać ze szkolenia:

  1. Podstawą udanych rozmów biznesowych jest odpowiednie przygotowanie się do spotkania oraz maksymalne wykorzystanie naszych osobistych kompetencji. W trakcie warsztatu z negocjacji handlowych zostaniesz przeprowadzony przez cały proces począwszy od fazy analizy i przygotowania, poprzez ich prowadzenie, po ewaluacje wyników.
  2. Dodatkowo zwrócimy uwagę na podstawowe błędy, które popełniamy w trakcie negocjacji choć często nie zdajemy sobie z tego sprawy, a w istotny sposób mogą wpłynąć na wynik rozmowy.
  3. Dowiesz się jak postąpić w sytuacji, gdy druga strona nie chce z nami współpracować oraz jak osiągnąć wyznaczone cele oraz kontrolować przebieg spotkania?
  4. Na koniec szkolenia będziesz miał możliwość odbyć praktyczny trening negocjacyjny na swoim przykładzie.
Kto powinien wziąć udział?

1. Dyrektor handlowy,
2. Przedstawiciel handlowy,
3. Specjalista ds. sprzedaży,
4. Menager sprzedaży

Program szkolenia

MODUŁ I. Wyznaczniki sytuacji negocjacyjnej

  1. Dolna i górna linia, punkt oporu
  2. BATNA, ZOPA
  3. Kwestie, interesy, strategia
  4. Stanowiska
  5. Zespół negocjacyjny

MODUŁ II. Siła w negocjacjach

  1. Źródła siły negocjacyjnej
  2. Znaczenie siły „od” i siły „nad”

MODUŁ III. Analiza sytuacji negocjacyjnej z perspektywy teorii gier

  1. Dylemat więźnia a strategie negocjacyjne
  2. Inne modele teoriogrowe na usługach negocjacji

MODUŁ IV. 7 grzechów głównych nieskutecznych negocjatorów, czyli ekonomia behawioralna w służbie negocjacji

  1. Heurystyki i inne mechanizmy psychologiczne wpływające na jakość decyzji w procesie negocjacji

MODUŁ V. Techniki wpływu społecznego w negocjacjach

  1. Skuteczne wykorzystywanie technik wpływu społecznego do osiągania celów negocjacyjnych
  2. Obrona przed manipulacjami drugiej strony

MODUŁ VI. Negocjacje złożone

  1. Wykorzystanie „matrycy szachowej” do przygotowania i prowadzenia negocjacji wielowątkowych.
  2. Przygotowanie i prowadzenie negocjacji wielowątkowych

MODUŁ VII. Trening negocjacyjny

 

Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą potrafić:

  • Przeanalizować sytuację negocjacyjną oraz prawidłowo przygotować się do negocjacji poprzez określenie głównych jej parametrów
  • Określić źródła swojej siły negocjacyjnej i efektywnie wykorzystywać ją w trakcie negocjacji, prawidłowo wyznaczać BATNA i korzystać z niej w sytuacjach impasu
  • Ograniczać wpływ heurystyk na decyzje podejmowane w czasie negocjacji
  • Niemanipulacyjnie wykorzystywać techniki wpływu społecznego i chronić się przed manipulacjami
  • Wykorzystywać „matrycę szachową” do przygotowania i prowadzenia negocjacji.

 

 Po szkoleniu uczestnicy posiadać będą wiedzę w zakresie:

  • Głównych wyznaczników sytuacji negocjacyjnej
  • Najważniejszych źródeł siły negocjacyjnej
  • Modeli teorio-growych przydatnych podczas analizy sytuacji negocjacyjnej i wyboru strategii
  • Heurystyk wpływających na racjonalność podejmowanych podczas negocjacji decyzji
  • Technik wpływu społecznego i mechanizmów psychologicznych odpowiadających za ich działanie
  • „Matrycy szachowej” - narzędzia wspierającego przygotowanie i prowadzenie negocjacji złożonych

Czas trwania

9:00 - 15:00, 2dni x 6h

Prelegenci

Andrzej Szastok- Trener biznesu i administracji, nauczyciel akademicki (Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu–Wydział Zamiejscowy w Chorzowie, Uniwersytet SWPS (Wydziały w Warszawie i Wrocławiu), wykładowca na studiach MBA (Franklin University), coach, specjalista marketingu politycznego.

Ukończył studia polonistyczne (Uniwersytet Śląski–1982) oraz szereg studiów podyplomowych: Zarządzanie w administracji publicznej i protokół dyplomatyczny (Centrum Podyplomowego Kształcenia Pracowników Administracji Państwowej – 1990), Zintegrowane systemy zarządzania w administracji (Wyższa Szkoła Administracji–2000), Marketing polityczny (Uniwersytet Śląski – 2004), Praktyczna psychologia społeczna (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej – 2005).

Jest także absolwentem Szkoły Trenerów i Doradców Personalnych Pracowni Psychologicznej Elżbiety Sołtys w Krakowie (2004) oraz Szkoły Trenerów Biznesu i Szkoły Coachingu wrocławskiego Moderatora (2006, 2007).

W latach 2008-2018 był  prezesem Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

Szkolenia prowadzi od 2000 roku. Specjalizuje się w szkoleniach dla trenerów (train the trainers), z negocjacji, kreowania wizerunku i wystąpień publicznych, komunikacji perswazyjnej, etyki biznesu i życia publicznego, kompetencji menedżerskich, protokołu dyplomatycznego oraz dla administracji publicznej.

Od 2008 roku jest kierownikiem merytorycznym studiów podyplomowych z zakresu negocjacji w biznesie prowadzonych w Wydziale Zamiejscowym w Chorzowie Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, od 7 lat prowadzi zajęcia z negocjacji w ramach programu MBA dla słuchaczy WSB w Poznaniu oraz dla słuchaczy menedżerskich studiów podyplomowych prowadzonych w Uniwersytecie SWPS pod kierunkiem profesorów Dariusza Dolińskiego i Jerzego Hausnera,

Szkolenia z negocjacji prowadził między innymi dla: Koksowni „Przyjaźń”, Grupy Wydawniczej Polskapresse, Betafense, Tractable Engeneering, CTL Logistics, Huty Głogów, JAS-FBG S.A., Ogólnopolskiego Systemu Dystrybucji Wydawnictw „Azymut”, Wydawnictwa Naukowego PWN, Bodycote, WSK PZL Rzeszów, TVP.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie odbędzie się na platformie MS Teams lub Zoom. Obie platformy działają w przeglądarkach.
Szkolenie odbędzie się na platformie MS Teams lub Zoom. Obie platformy działają w przeglądarkach.

Rejestracja

Cena standardowa
1 045
+23% VAT
Cena zawiera:
  • Zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 100 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • Pełną interakcję z Trenerem oraz pozostałymi Uczestnikami, 100% satysfakcji lub zwrot pieniędzy, pracę w małych grupach szkoleniowych, sprawdzone metody i techniki szkoleniowe, możliwość wsparcia Trenera nawet po zakończonym szkoleniu .
Dostępne zniżki:
  • 4.55% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 9.09% przy zgłoszeniu min. 4 osób
Zapisz się

Organizator

Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o.
30-199 Rząska
ul. Półkole 46
woj. małopolskie
Enterprise Advisors Polska to zespół doświadczonych trenerów, coachów i doradców przedsiębiorców, którzy przez lata zdobywali praktyczną wiedzę z zakresu sprzedaży oraz rozwoju kompetencji miękkich. Łącząc siły stworzyliśmy firmę, która może zaoferow...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Warunki uczestnictwa:

  1. Zgłoszenie swojego udziału minimum na tydzień przed terminem rozpoczęcia szkolenia.
  2. Potwierdzenie zgłoszenia otrzymają Państwo do 48h od zgłoszenia udziału.
  3. Bezpłatne odwołanie udziału możliwe jest jedynie na 8 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia.

Możliwość dofinansowania z BUR i KFS.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Enterprise Advisors Polska Sp. z o.o.
30-199 Rząska ul. Półkole 46
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!