Szkolenie

NOWE METODY POZYSKIWANIA I UTRZYMYWANIA KLIENTÓW

O szkoleniu

Szkolenie warsztatowe pozwoli Uczestnikom na:
* wykorzystanie zasad psychologii do zdobywania i utrzymywania Klientów
* przygotowanie Uczestników do przekonującej sprzedaży
* praktyczny trening w zakresie prowadzenia rozmów sprzedażowych,
* na optymalne wykorzystanie indywidualnych atutów, które wyróżniają handlowca spośród konkurentów
* wykorzystywanie działań i zachowań Klienta aby kupił co mu handlowiec proponuje
* poszerzenie zasobu metod pozyskiwania Klientów
* umiejętność rozpoznania Klientów kluczowych i pracy z nimi
* opracowanie strategii zmierzających do utrwalania korzystnych relacji posprzedażowych,
* wpływających na utrzymanie lojalności Klienta
* nabycie umiejętności przekształcania Klientów incydentalnych w stałych
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie warsztatowe polecamy:
* wszystkim zaangażowanym w proces pozyskiwania, obsługi, utrzymywania Klientów
* osobom zajmujące stanowiska związane ze sprzedażą produktów i usług
* pracownikom działu obsługi klienta i działu sprzedaży

Program szkolenia

Program szkolenia obejmuje następujące zagadnienia:
* Sztuka sprzedaży i współpracy z Klientem
- elementy procesu sprzedaży
- zdefiniowanie celów sprzedażowych
- utrzymanie ciągłości biznesu

* Metoda Prospecting - sztuka pozyskania Klienta
- określenie profilu Klienta
- wybór grup docelowych /segmenty rynku
- źródła wiedzy o Klientach
- tworzenie własnej bazy danych

* Metoda typologii Klientów - techniki indywidualnego dostosowywania obsługi Klienta do osoby
- szybkie rozpoznawanie typu Klienta - nieświadome programy komunikacyjne
- indywidualne dostosowanie sposobu obsługi do typu Klienta

* Etapy rozmowy z Klientem
- budowanie atmosfery zaufania
- badanie i identyfikacja potrzeb/problemu Klienta
- reagowanie na zastrzeżenia Klienta
- kreatywne rozwiązanie problemu
- pozytywne zakończenie rozmowy

* Metoda komunikacji podstawą tworzenia relacji z Klientem
- werbalne i niewerbalne sposoby przekazu informacji
- aktywne słuchanie
- dostosowanie stylu komunikacji do cech klienta

* Telefon narzędziem pracy
- zasady kontaktu telefonicznego z Klientem
- komunikacja przez telefon
- kontrola rozmowy telefonicznej
- trudne sytuacje w kontakcie telefonicznym z Klientem

* Zarządzanie emocjami w kontaktach z Klientami
- asertywność - cecha, umiejętność, metoda
- radzenie sobie z odmową na różnych etapach procesu sprzedaży (Odmowa czy obiekcja; Odmowa a krytyka)
- automotywacja - inspiracje

* Spotkanie handlowe - warsztat doskonalenia spotkań z Klientami
- efekt pierwszego wrażenia
- budowanie płaszczyzny porozumienia z Klientem
- sprzedaż poprzez analizę potrzeb klienta i przedstawienie korzyści (Strategia zadawania pytań w rozmowie handlowej; Obiekcje klienta c.d. - definiowanie prawdziwych oczekiwań; Indywidualizacja oferty)

* Metoda perswazji - pozytywne oddziaływanie na Klienta
- budowanie własnej skuteczności od pierwszego kontaktu
- perswazja słowna
- język niewerbalny narzędziem perswazji
- potęga wyobraźni - ukryte przekazy
- wizualizacja przekazu

* Korzystne relacje z Klientami - narzędzia i techniki obsługi Klientów
- narzędzia budowania korzystnej relacji - komunikacja werbalna, niewerbalna, nieświadoma
- metody budowania pozytywnego wizerunku u rozmówcy - kształtowanie korzystnego nastawienia
- techniki rozpoznanie oczekiwań rozmówcy
- istota umiejętności aktywnego słuchania - część fundamentu sukcesu
- pozyskiwanie pełnych informacji o potrzebach i postawie Klienta
- techniki kontrolowania przebiegu rozmowy - precyzja, porządkowanie oraz budowanie odpowiedzialności uczestników rozmowy
- najczęstsze wątpliwości i zastrzeżenia Klientów

* Współpraca z klientem po sprzedaży - droga do utrzymania Klienta
- standardy obsługi klienta w firmie
- identyfikacja najtrudniejszych sytuacji w kontakcie z Klientem
- najczęściej występujące problemy w zakresie obsługi Klienta (m.in. przyjmowanie reklamacji, serwis, błędy w realizacji obsługi klienta itp.)
- monitoring satysfakcji i potrzeb Klienta

Zajęcia realizowane są w dwa dni w godzinach:
I dzień - 10.00 - 17.00
II dzień - 9.00 - 16.30

UWAGA!
Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibie Zamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całego kraju. Celem uzyskania oferty prosimy o kontakt z Koordynatorem Szkoleń.

Czas trwania

Zajęcia realizowane są w dwa dni w godzinach:
I dzień - 10.00 - 17.00
II dzień - 9.00 - 16.30

Prelegenci

Cytat
Osoby z wieloletnim doświadczeniem praktycznym z omawianej tematyki.
Szczegółowe opisy prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową.
Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 448 73 70.

Gdzie i kiedy

Warszawa 24 - 25 września 2012
Centrum szkoleniowe EMPRIZ

00-074 Warszawa

Trębacka 3

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 15 - 16 lutego 2010
Centrum Szkoleniowe EMPRIZ

00-074 Warszawa

Trębacka 3

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena 1
Koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu do 10 września wynosi: 700,00 zł
700 PLN
Cena zawiera:
  • Cena obejmuje: * realizację programu szkolenia * materiały w formie skryptu * posiłki i napoje serwowane podczas przerw kawowych i obiadowych * certyfikat ukończenia szkolenia * pakiet konferencyjny
Zapisz się
Cena 2
Koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu po 10 września wynosi: 790,00 zł
790 PLN
Cena zawiera:
  • Cena obejmuje: * realizację programu szkolenia * materiały w formie skryptu * posiłki i napoje serwowane podczas przerw kawowych i obiadowych * certyfikat ukończenia szkolenia * pakiet konferencyjny
Zapisz się

Organizator

EMPRIZ Group
00-867 Warszawa
Chłodna 29
woj. mazowieckie
Posiadamy duże doświadczenie w organizacji: - szkoleń otwartych - szkoleń zamkniętych - seminariów - warsztatów - konferencji - kursów Specjalizujemy się w projektowaniu i realizacji programów szkoleniowych tworzonych z uwzględnieniem indywi...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

RABATY!!!
Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat 10%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat 15%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osoba gratis!

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

EMPRIZ Group
00-867 Warszawa Chłodna 29
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!