Psychologiczne techniki w kampaniach marketingowych

O szkoleniu

Zapewniamy: obiad, przerwy kawowe, certyfikaty i materiały szkoleniowe

Dlaczego warto wziąć udział?
  •   Zrozumiesz, jak klienci odbierają treści marketingowe i co naprawdę wpływa na ich decyzje

  •  Nauczysz się budować komunikaty, które wzbudzają emocje, zaufanie i zaangażowanie oraz poprawią wyniki kampanii marketingowych.

  •  Poznasz psychologiczne techniki, które zwiększają skuteczność kampanii – od storytellingu po wizualne CTA

  •  Przećwiczysz projektowanie i korektę przekazów marketingowych, opartych na psychologii percepcji i motywacji

Kto powinien wziąć udział?
DLA KOGO SZKOLENIE?
  •  Specjaliści i menedżerowie marketingu – odpowiedzialni za tworzenie kampanii, treści i strategii komunikacyjnych

  •  Osoby pracujące w content marketingu, social media i reklamie online – które chcą, by ich przekazy silniej działały na emocje i decyzje klientów

  •  Zespoły kreatywne i projektowe – które tworzą materiały promocyjne i brandingowe i chcą lepiej zrozumieć odbiorcę

  •  Właściciele mniejszych firm – którzy sami tworzą komunikaty lub współpracują z agencjami i chcą wiedzieć, jak ocenić skuteczność przekazu

Program szkolenia

Jak działa ludzki mózg, gdy widzi reklamę? Jakie emocje uruchamiają decyzje zakupowe? Jak pisać, by angażować i sprzedawać?
Tworzenie skutecznych działań marketingowych opartych na psychologii decyzji, percepcji i emocji klienta


1. Psychologia zachowań klienta – jak naprawdę działa komunikacja marketingowa?
  • Jak klienci przetwarzają treści i reagują na komunikaty marki?

  • Jak emocje wpływają na uwagę, zapamiętywanie i decyzje zakupowe?

  • Co sprawia, że jedne komunikaty budują relację, a inne znikają bez echa?

  • Dlaczego nie wystarczy istnieć na rynku – trzeba mówić tak, by zostać zapamiętanym?

3. Analiza zachowań konsumenckich – motywacje i decyzje

  • Proces decyzyjny klienta w marketingu

  • Jakie czynniki wpływają na ocenę oferty w komunikacji

  • Co sprawia, że klient zareaguje na komunikat

4. Psychologiczne techniki w treściach marketingowych

  • Storytelling, emocje, metafory – jak wpływają na decyzje

  • Zasada niedoboru i społeczny dowód słuszności w kampaniach

  • Przykłady języka, który zwiększa zaangażowanie

5. Tworzenie skutecznych kampanii marketingowych

  • Targetowanie psychograficzne i analiza grupy docelowej

  • Jakie treści i formaty działają w różnych kanałach

  • Psychologia CTA, struktury przekazu i percepcji wizualnej

6. Budowanie autentyczności i zaufania marki

  • Jak komunikacja wzmacnia wiarygodność

  • Rola spójności, wartości i tonu w postrzeganiu marki

7. Psychologia ceny i ofert specjalnych

  • Jak prezentować cenę, by klient czuł wartość

  • Kiedy promocje zwiększają sprzedaż, a kiedy szkodzą marce

  • Efekty kotwiczenia, kontrastu i punktów odniesienia

8. Nowe technologie w psychologii marketingu

  • Automatyzacja, personalizacja, rekomendacje – jak działają na psychikę klienta

  • Neuromarketing – co badamy, co wiemy, jak wykorzystać

  • Czy AI może lepiej zrozumieć klienta niż człowiek

9. Praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy

  • Projektowanie kampanii psychologicznie dopasowanej do odbiorcy

  • Warsztat analizy komunikacji i ofert uczestników

  • Korekta języka i stylu z punktu widzenia odbiorcy

Sesja pytań i odpowiedzi
Dyskusja, konsultacja, indywidualne pytaniaMETODY PRACY
  • Case study i burza mózgów

  • Analiza realnych kampanii, przykładów, komunikatów marketingowych - identyfikacja błędów

  • Ćwiczenia - przygotowywanie komunikatów marketingowych

Czas trwania

9-16

Prelegenci

Dagmara Kokoszka-Lassota

Dyplomowana ekspertka w zakresie psychologii marketingu i sprzedaży, neuromarketingu, specjalizująca się w digital marketingu oraz psychologii mediów społecznościowych. Posiada ponad 13-letnie doświadczenie we współpracy z wiodącymi markami oraz prowadzeniu szkoleń i warsztatów, pomagając firmom skutecznie wykorzystywać narzędzia marketingowe w oparciu o zasady psychologii konsumenta. Kluczowe kompetencje: psychologia marketingu i sprzedaży, zachowania konsumenckie, strategia digital marketingu, media społecznościowe, techniki pamięciowe i koncentracji uwagi. Pracowała przy projektach marketingowych dla firm takich jak 3M, Stellantis, Volkswagen, Google Internetowe Rewolucje. Jest również psychologiem i diagnostą fundacji ADHD – wsparcie osób z neuroróżnorodnością, aktywnie działa przy projektach związanych z bezpieczeństwem dzieci i młodzieży w Internecie. Mentorka w programie Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu – wspieranie studentów w rozwoju zawodowym od 2020 roku. Wystąpienia i prelekcje na konferencjach: I love marketing, Influencer Live, Marketing w Kulturze, Social Media w Biznesie, DIMAQ Voice Online, Golden Marketing Conference, Internet Beta, Mobile Trend. Regularnie publikuje w branżowych czasopismach marketingowych, w Onet, Sukces Pisany Szminką. Występowała jako ekspert w takich programach jak: Pytanie na Śniadanie, Dzień Dobry TVN, Chillizet, Radio Kraków. Wyróżniona w rankingu “Polskie Osobowości Marketingu” agencji Widoczni.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Akademia Marketingu KFK

Warszawa

Ogrodowa 58

woj. mazowieckie

Rejestracja

Standard
1 018
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 050 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 10 dni przed terminem
  • Rozwiń
Zniżki grupowe:
  • 4.76% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 9.52% przy zgłoszeniu min. 3 osób
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Możliwe dwie opcje płatności: na podstawie faktury pro forma przed szkoleniem, a po szkoleniu otrzymasz fakturę vat, ale jeśli w Twojej firmy / instytucji procesowanie faktur trwa dłużej i potrzebujesz fakturę po szkoleniu z 2-tygodniowym terminem płatności, jest to też możliwe. Daj nam po prostu znać.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Akademia KFK
  • Ulica i nr: Ogrodowa 58
  • Kod pocztowy: 00-876
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 5263684984

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Akademia KFK
00-876 Warszawa, Polska Ogrodowa 58

Organizator

Akademia KFK
00-876 Warszawa, Polska
Ogrodowa 58
woj. mazowieckie
Akademia Marketingu KFK oferuje profesjonalne szkolenia z Marketingu, Social Mediów, Sprzedaży (w tym Trade Marketingu i Category Management), AI w biznesie i CX. 13 lat działalności (wcześniej pod nazwą Akademia Marketingu Atrium) Trenerzy eksperci ...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!