Efektywna sprzedaż i negocjacje – doskonalenie kompetencji handlowych

O szkoleniu

Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i rozwijanie kluczowych
kompetencji sprzedaży i negocjacji. W trakcie szkolenia uczestnicy
poznają podstawowe zasady i sprawdzone techniki prowadzenia
rozmów handlowych oraz zwiększą pewność siebie w obszarze
negocjacji.

Sposób pracy podczas szkolenia:

✓ pracujemy w oparciu o case study, które pokazują realne
problemy i rozwiązania z różnych branż,
✓ prowadzimy ćwiczenia zespołowe i indywidualne, po ich realizacji
uczestnicy otrzymają informacje zwrotne, wnioski zapisujemy
na flipcharcie, a następnie przekazujemy uczestnikom w formie
prezentacji,
✓ przygotowujemy i zachęcamy do udziału w ćwiczeniach
symulacyjnych,
✓ zachęcamy uczestników do dzielenia się własnym doświadczeniem
i moderujemy dyskusje grupowe,
✓ prowadzimy krótkie, interaktywne wykłady.

Dlaczego warto wziąć udział?

Uczestnicy poprzez ćwiczenia i studia przypadków uczą się i wyciągają wnioski, samodzielnie poszukują rozwiązań i budują własny zbiór narzędzi i dobrych praktyk, które będą przydatne podczas codziennej pracy.

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane jest dla osób pracujących na stanowiskach sprzedawca, handlowiec lub pracownik działu obsługi klienta i chcących poznać wiedzę z zakresu psychologii sprzedaży, zyskać kompetencje miękkie, takie jak komunikacja, negocjacje, finalizacja sprzedaży oraz poznać sposoby radzenia sobie w rożnych sytuacjach w kontakcie z klientem.

Program szkolenia

Przed szkoleniem kierujemy do uczestników ankietę zawierającą program zajęć, z prośbą o zaznaczenie zagadnień, które są najbardziej interesujące oraz przedstawienie swoich oczekiwań względem szkolenia. Dzięki temu trener będzie mógł lepiej dopasować treść i ćwiczenia, które będą omawiane podczas szkolenia.

ZAWARTOŚĆ MERYTORYCZNA SZKOLENIA:

MODUŁ I

Nowa sprzedaż

• dzisiejszy klient - jego oczekiwania i potrzeby,
• sprzedaż oparta o zaufanie, partnerstwo, kompetencję,
• challenger - czyli kto?
• identyfikacja „bólu klienta”, dopasowanie i indywidualne podejście

MODUŁ II

Proces sprzedaży

• etapy sprzedaży,
• prospecting, kontrakt, rola przygotowania,
• jak wygląda Twój lejek sprzedaży,
• elevator pitch.

MODUŁ III

Psychologia sprzedaży

• rola nastawienia,
• techniki wywierania wpływu,
• mental resilience, psychika sprzedawcy,
• motywacja mimo odmowy.

MODUŁ IV

Budowanie relacji

• budowanie partnerskich relacji, poszukiwanie rozwiązań,
• intencje w komunikacji,
• parafraza i odzwierciedlenie, pytania, klaryfikacje,
• techniki aktywnego słuchania, zbierania informacji.

MODUŁ V

Komunikacja transformująca

• techniki aktywnego słuchania,
• uzasadnienie propozycji – siła argumentacji,
• zmiana języka negatywnego na pozytywny,
• język korzyści.

MODUŁ VI

Zrozumienie klienta

• mapa empatii, analiza sytuacji klienta,
• przyjęcie perspektywy klienta i czynniki satysfakcji,
• zmiana perspektywy, szukanie porozumienia,
• dostosowanie kodu do danego typu klienta, dostrajanie.

MODUŁ VII

Negocjacje w sprzedaży

• podstawowe techniki negocjacyjne w sprzedaży
• rozpoznanie własnego stylu negocjacyjnego
• mózg w negocjacjach.

MODUŁ VIII

Obiekcje w sprzedaży

• dlaczego bez obiekcji nie ma sprzedaży?
• zasady pracy z obiekcjami,
• najczęstsze obiekcje i techniki ich przełamywania,
• obiekcje a zmylenia.

MODUŁ IX

Finalizacja

• skuteczne techniki zamykania sprzedaży,
• metody łamania oporu przed zamknięciem,
• rozpoznawanie sygnałów i wykorzystanie gotowości zakupowej,
• sygnały werbalne i niewerbalne.

MODUŁ X

Standard obsługi klienta

• asertywna obsługa -radzenie sobie w trudnych sytuacjach,
• jak skutecznie wykorzystać konflikt?
• humor i optymizm, budowa właściwego nastawienia,
• efekt WOW w sprzedaży i obsłudze klienta.

MODUŁ XI

Case study

• analiza konkretnych sytuacji sprzedażowych,
• analiza trudnych sytuacji w obsłudze klienta,
• symulacja zamykania sprzedaży,
• analiza typowych błędów w kontakcie z klientem.

Uwaga! Treść merytoryczna może ulec zmianie w trakcie trwania szkolenia w związku z potrzebami Uczestników i przebiegiem zajęć.

 

Czas trwania

9:00-16:00

Prelegenci

Łukasz Kukorowski
Trener, praktyk , doradca biznesowy
OPEN Konsultacje i Szkolenia

Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu sprzedaży telefonicznej i obsługi klienta, popartych ponad 10 letnią praktyką. Doświadczenie zdobywał jako handlowiec, konsultant, telemarketer, koordynator grupy trenerów, kierownik działu handlowego.

Prowadził szkolenia m.in. dla branży telekomunikacyjnej, energetycznej, informatycznej, spożywczej, finansowej. Budował od podstaw działy szkoleń i organizował procesy wdrożeń dla wielu organizacji. W szkoleniach wykorzystuje autorskie programy z naciskiem na warsztatowe podejście, oparte o własną, bogatą praktykę. Autor programów e-learningowych i podręczników szkoleniowych dotyczących obsługi klienta.

Realizuje szkolenia zakresu:

  • sprzedaży telefonicznej,
  • bezpośredniej,
  • obsługi klienta,
  • autoprezentacji / mowy ciała,
  • negocjacji,
  • train the trainer.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

OPEN Konsultacje i Szkolenia

61-696 Poznań

Serbska 6A/1

woj. wielkopolskie

Rejestracja

Cena 1
1 590
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej i papierowej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • bezpłatne anulowanie zgłoszenia do 7 dni przed terminem
  • parking
  • konsultacje indywidualne
  • diagnoza potrzeb w formie ankiety online skierowanej do uczestników przed szkoleniem
  • w razie dodatkowych pytań po oficjalnym zakończeniu szkolenia trenerka jest do dyspozycji uczestników i udziela indywidualnych informacji zwrotnych
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Warunkiem wzięcia udziału w szkoleniu jest wypełnienie formularza rejestracyjnego.

Po jego otrzymaniu skontaktujemy się z Państwem mailowo w celu potwierdzenia rejestracji. 

Organizator może odwołać szkolenie, jeżeli nie zbierze się minimalna grupa 3 osób.

------------------------------------------------------

Rezygnacja:

1. Zamawiający ma możliwość bezkosztowej rezygnacji ze szkolenia najpóźniej na 7 dni przed szkoleniem. W przypadku rezygnacji po tym czasie, Zamawiający ponosi 50% kosztów uczestnictwa, zgodnie z formularzem zgłoszenia.
2. Nie odwołanie, nie wzięcie udziału w szkoleniu skutkuje pełnym obciążeniem kosztami udziału.
3. Zamiast osoby zgłoszonej, w szkoleniu może uczestniczyć inny pracownik firmy. O tym fakcie należy poinformować do 2 dni przed rozpoczęciem szkolenia.
4. W przypadku informacji o rezygnacji ze szkolenia później niż mowa jest w pkt. 1, Organizator w uzasadnionych przypadkach dopuszcza:
● możliwość wzięcia udziału w kolejnej edycji szkolenia, w miarę dostępności miejsc;
● możliwość wykorzystania wpłaconych środków na inne, szkolenie z oferty, w miarę dostępności miejsc.

Przedsiębiorcy i pracownicy mikro, małych i średnich firm (MŚP) mogą ubiegać się o dofinansowanie do usługi wynoszące od 50% do 80%. W celu uzyskania szczegółowych informacji skontaktuj się z nami.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: OPEN Konsultacje & Szkolenia
  • Ulica i nr: ul. Serbska 6a/1
  • Kod pocztowy: 61-696
  • Miejscowość: Poznań
  • Numer NIP: 7792263350

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eventis.pl
04-395 Warszawa ul. Siennicka 22/22

Organizator

OPEN Konsultacje & Szkolenia
61-696 Poznań, Polska
ul. Serbska 6a/1
woj. wielkopolskie
Jako firma Open Konsultacje i Szkolenia od 2005 roku świadczymy usługi rozwojowe w takich obszarach zarządzania zasobami ludzkimi (HRM), jak: - szkolenia, - coachingi, - diagnozy i konsulting organizacyjny, - kompleksowe programy rozwojowe i wa...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!