Negocjacje w biznesie - szkolenie. Skuteczne techniki i taktyki negocjacyjne

O szkoleniu

Szkolenie z negocjacji może być korzystne dla każdego z nas - niezależnie od wykonywanego zawodu. Choć negocjacje kojarzą się z procesem prowadzonym za zamkniętymi drzwiami wielkich międzynarodowych korporacji, to umiejętność prowadzenia negocjacji pomaga także w codziennym – zarówno zawodowym, jak i osobistym. Dzięki technikom negocjacyjnym możemy efektywniej osiągać swoje cele przy jednoczesnym zachowaniu dobrych relacji z partnerem negocjacyjnym, w myśl reguły „win-win”.

Cele szkolenia:

  • nabycie kompetencji samodzielnego, skutecznego prowadzenia negocjacji,
  • nabycie umiejętności świadomego stosowania technik negocjacyjnych w codziennej pracy.
Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści ze szkolenia:

  • większa pewność siebie w codziennej pracy i życiu osobistym,
  • szybsze i bardziej skuteczne osiąganie celów zawodowych i prywatnych,
  • umiejętność zakończenia negocjacji zgodnie z ich intencją.

Uczestnicy nabędą wiedzę o:

  • istocie, warunkach i zasadach skutecznego procesu negocjacji, 
  • psychologicznych aspektach kluczowych do uzyskania pożądanego efektu w negocjacjach,
  • głównych czynnikach wpływających na skuteczność osoby negocjatora,
  • swojej osobowości – mocnych stronach i obszarach do rozwoju jako profesjonalnego negocjatora,
  • zasadach skutecznej komunikacji interpersonalnej w procesie negocjacji,
  • najlepszych technikach i taktykach negocjacyjnych,
  • sposobach na efektywne prowadzenie i finalizowanie procesu negocjacji.

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • zbudowania postawy profesjonalnego negocjatora,
  • właściwego przygotowania się do procesu negocjacji,
  • wyznaczania celów i parametrów negocjacyjnych oraz opracowania alternatyw,
  • skutecznego komunikowania się oraz prowadzenia procesu argumentowania,
  • prowadzenia całościowego procesu negocjacyjnego zgodnie z fundamentalnymi etapami,
  • stosowania technik i taktyk negocjacyjnych oraz ich właściwego dopasowania do etapów procesu negocjacji,
  • przeciwdziałania próbom manipulacji, czy też wywierania presji w negocjacjach,
  • opanowania emocji w kluczowych momentach.
Kto powinien wziąć udział?

Pracownicy na każdym szczeblu, którzy w swojej pracy wykorzystują negocjacje, m.in.:

  • handlowcy,
  • sprzedawcy,
  • przedsiębiorcy,
  • kadra kierownicza,
  • menedżerowie zespołów.

Program szkolenia

Wprowadzenie do negocjacji

  • istota negocjacji
  • rodzaje negocjacji
  • warunki i zasady dobrych negocjacji
  • moja rola w procesie negocjacji

Psychologiczne podstawy negocjacji

  • podstawowe prawa psychologiczne kluczowe w negocjacjach
  • reguły wpływu społecznego w procesie negocjacyjnym
  • kompetencje zawodowe negocjatora
  • budowanie profesjonalnej postawy negocjatora
  • osobowość a wybór stylu negocjacyjnego,
  • emocje i samoocena w negocjacjac

Komunikacja w negocjacjach

  • znaczenie stylu komunikacyjnego
  • budowanie asertywnej postawy w komunikacji negocjatora
  • aktywne słuchanie w procesie negocjacji

Przygotowanie do negocjacji i strategia

  • parametry negocjacji i ustalanie celów
  • BATNA – najlepsza alternatywa negocjowanego porozumienia
  • silne i słabe strony partnerów negocjacji
  • identyfikacja interesów i potrzeb partnera negocjacyjnego
  • odróżnienie stanowisk od interesów negocjacyjnych – u obu stron negocjacji

Prowadzenie negocjacji

  • techniki i taktyki negocjacyjne – poznanie technik i obrona przed nimi
  • dopasowanie technik i taktyk do danej fazy w procesie negocjacji
  • pat, impas i zastój – strategie przełamywania oporu w negocjacjach
  • efektywne finalizowanie procesu negocjacji
  • skuteczne radzenie sobie w trudnych sytuacjach negocjacyjnych

Praktyka negocjacji

  • gra negocjacyjna oparta na przypadkach negocjacyjnych przygotowanych przez uczestników
  • omówienie negocjacji (wskazanie mocnych i słabych stron, podpowiedzi dodatkowych argumentów negocjacyjnych od trenera)

Odpowiedzi na pytania od uczestników. Podsumowanie szkolenia

Czas trwania

2 dni, 10:00-16:00

Prelegenci

Absolwentka Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu. Z wykształcenia psycholog biznesu. Wieloletni praktyk sprzedaży. Ma ponad 16 lat doświadczenia w sprzedaży w branżach ubezpieczeń, finansów i edukacji. Nadal aktywnie sprzedaje, żeby nie wypaść z wprawy. Od 10 lat szkoli handlowców, managerów i dyrektorów sprzedaży. Pracuje z branżą fotowoltaiczną, transportową, finansową, windykacyjną, edukacyjną i wieloma innymi. Prowadzi szkolenia, mentoringi i indywidualne procesy podnoszące skuteczność sprzedaży u swoich klientów. Przeprowadziła już ponad 8000 godzin szkoleń. W jej szkoleniach uczestniczyło przeszło 2000 uczestników. Autorka w branżowych pismach specjalistycznych takich jak As Sprzedaży, Szef Sprzedaży, Nowa Sprzedaż, Magazyn INMAG - tworzony przez zespół portalu Nieruchomosci-online.pl, ebooków i kursów online dotyczących sprzedaży. Zawód trenera wybrała nieprzypadkowo. Łączy on jej pasję do rozwoju osobistego, z pasją pracy z ludźmi. Jako trener daje okazję do zdobywania doświadczeń. Na szkoleniach i warsztatach pracuje tak, by uczestnicy wyszli z rozwiązaniami, praktycznie do zastosowania od razu.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagany jest komputer z dostępem do internetu.
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
1 490
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Zniżki grupowe:
  • 5% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 5% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 5% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 5% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Przesłanie wypełnionego formularza jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
  2. Płatność powinna być przekazana w formie przedpłaty na konto J.G.Training: BRE BANK S.A. - mBank 38 1140 2004 0000 3002 3360 7883.
  3. Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
  4. Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia, wyłącznie w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty.
  5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku przedpłaty zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
  6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
  7. Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: J.G.Training
  • Ulica i nr: Olesińska 21
  • Kod pocztowy: 02-548
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 8981505607

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

J.G.Training
02-548 Warszawa, Polska Olesińska 21

Organizator

J.G.Training
02-548 Warszawa, Polska
Olesińska 21
woj. mazowieckie
Misja Misją J.G.Training jest pomoc pracownikom firm i instytucji w zdobywaniu wiedzy, informacji i umiejętności, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania podmiotów gospodarczych. Obszary, z których szkolimy Tematyka naszych szkoleń dot...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!