O szkoleniu
Szkolenie z negocjacji może być korzystne dla każdego z nas - niezależnie od wykonywanego zawodu. Choć negocjacje kojarzą się z procesem prowadzonym za zamkniętymi drzwiami wielkich międzynarodowych korporacji, to umiejętność prowadzenia negocjacji pomaga także w codziennym – zarówno zawodowym, jak i osobistym. Dzięki technikom negocjacyjnym możemy efektywniej osiągać swoje cele przy jednoczesnym zachowaniu dobrych relacji z partnerem negocjacyjnym, w myśl reguły „win-win”.
Cele szkolenia:
- nabycie kompetencji samodzielnego, skutecznego prowadzenia negocjacji,
- nabycie umiejętności świadomego stosowania technik negocjacyjnych w codziennej pracy.
Korzyści ze szkolenia:
- większa pewność siebie w codziennej pracy i życiu osobistym,
- szybsze i bardziej skuteczne osiąganie celów zawodowych i prywatnych,
- umiejętność zakończenia negocjacji zgodnie z ich intencją.
Uczestnicy nabędą wiedzę o:
- istocie, warunkach i zasadach skutecznego procesu negocjacji,
- psychologicznych aspektach kluczowych do uzyskania pożądanego efektu w negocjacjach,
- głównych czynnikach wpływających na skuteczność osoby negocjatora,
- swojej osobowości – mocnych stronach i obszarach do rozwoju jako profesjonalnego negocjatora,
- zasadach skutecznej komunikacji interpersonalnej w procesie negocjacji,
- najlepszych technikach i taktykach negocjacyjnych,
- sposobach na efektywne prowadzenie i finalizowanie procesu negocjacji.
Uczestnicy nabędą umiejętności:
- zbudowania postawy profesjonalnego negocjatora,
- właściwego przygotowania się do procesu negocjacji,
- wyznaczania celów i parametrów negocjacyjnych oraz opracowania alternatyw,
- skutecznego komunikowania się oraz prowadzenia procesu argumentowania,
- prowadzenia całościowego procesu negocjacyjnego zgodnie z fundamentalnymi etapami,
- stosowania technik i taktyk negocjacyjnych oraz ich właściwego dopasowania do etapów procesu negocjacji,
- przeciwdziałania próbom manipulacji, czy też wywierania presji w negocjacjach,
- opanowania emocji w kluczowych momentach.
Pracownicy na każdym szczeblu, którzy w swojej pracy wykorzystują negocjacje, m.in.:
- handlowcy,
- sprzedawcy,
- przedsiębiorcy,
- kadra kierownicza,
- menedżerowie zespołów.
Program szkolenia
Wprowadzenie do negocjacji
- istota negocjacji
- rodzaje negocjacji
- warunki i zasady dobrych negocjacji
- moja rola w procesie negocjacji
Psychologiczne podstawy negocjacji
- podstawowe prawa psychologiczne kluczowe w negocjacjach
- reguły wpływu społecznego w procesie negocjacyjnym
- kompetencje zawodowe negocjatora
- budowanie profesjonalnej postawy negocjatora
- osobowość a wybór stylu negocjacyjnego,
- emocje i samoocena w negocjacjac
Komunikacja w negocjacjach
- znaczenie stylu komunikacyjnego
- budowanie asertywnej postawy w komunikacji negocjatora
- aktywne słuchanie w procesie negocjacji
Przygotowanie do negocjacji i strategia
- parametry negocjacji i ustalanie celów
- BATNA – najlepsza alternatywa negocjowanego porozumienia
- silne i słabe strony partnerów negocjacji
- identyfikacja interesów i potrzeb partnera negocjacyjnego
- odróżnienie stanowisk od interesów negocjacyjnych – u obu stron negocjacji
Prowadzenie negocjacji
- techniki i taktyki negocjacyjne – poznanie technik i obrona przed nimi
- dopasowanie technik i taktyk do danej fazy w procesie negocjacji
- pat, impas i zastój – strategie przełamywania oporu w negocjacjach
- efektywne finalizowanie procesu negocjacji
- skuteczne radzenie sobie w trudnych sytuacjach negocjacyjnych
Praktyka negocjacji
- gra negocjacyjna oparta na przypadkach negocjacyjnych przygotowanych przez uczestników
- omówienie negocjacji (wskazanie mocnych i słabych stron, podpowiedzi dodatkowych argumentów negocjacyjnych od trenera)
Odpowiedzi na pytania od uczestników. Podsumowanie szkolenia
Czas trwania
2 dni, 10:00-16:00
Prelegenci
Absolwentka Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu. Z wykształcenia psycholog biznesu. Wieloletni praktyk sprzedaży. Ma ponad 16 lat doświadczenia w sprzedaży w branżach ubezpieczeń, finansów i edukacji. Nadal aktywnie sprzedaje, żeby nie wypaść z wprawy. Od 10 lat szkoli handlowców, managerów i dyrektorów sprzedaży. Pracuje z branżą fotowoltaiczną, transportową, finansową, windykacyjną, edukacyjną i wieloma innymi. Prowadzi szkolenia, mentoringi i indywidualne procesy podnoszące skuteczność sprzedaży u swoich klientów. Przeprowadziła już ponad 8000 godzin szkoleń. W jej szkoleniach uczestniczyło przeszło 2000 uczestników. Autorka w branżowych pismach specjalistycznych takich jak As Sprzedaży, Szef Sprzedaży, Nowa Sprzedaż, Magazyn INMAG - tworzony przez zespół portalu Nieruchomosci-online.pl, ebooków i kursów online dotyczących sprzedaży. Zawód trenera wybrała nieprzypadkowo. Łączy on jej pasję do rozwoju osobistego, z pasją pracy z ludźmi. Jako trener daje okazję do zdobywania doświadczeń. Na szkoleniach i warsztatach pracuje tak, by uczestnicy wyszli z rozwiązaniami, praktycznie do zastosowania od razu.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- 5% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 4 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 5 osób Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Przesłanie wypełnionego formularza jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
- Płatność powinna być przekazana w formie przedpłaty na konto J.G.Training: BRE BANK S.A. - mBank 38 1140 2004 0000 3002 3360 7883.
- Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
- Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia, wyłącznie w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku przedpłaty zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
- Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
- Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.
- Nazwa firmy: J.G.Training
- Ulica i nr: Olesińska 21
- Kod pocztowy: 02-548
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 8981505607