O szkoleniu
Szkolenie przygotowuje do prowadzenia różnych typów negocjacji, do obrony przed technikami manipulacji stosowanymi w negocjacjach; do skutecznego negocjowania z jednoczesnym zachowaniem dobrych relacji z partnerem negocjacyjnym.
- Rozpoznasz swój styl kierowania oraz wynikające z niego atuty i ograniczenia,
- Wypracujesz własny stylu bycia liderem zespołu, którym zarządzasz, w kontekście motywacji zespołu i pracownika oraz zadań zespołowych,
- Udoskonalisz swoje umiejętności budowania i rozwijania zespołu,
- Dowiesz się jakie są Twoje mocne i słabe strony jako menedżera,
- Nabędziesz wiedzę potrzebną do delegowania zadań i uprawnień,
- Nabędziesz wiedzę potrzebną do delegowania zadań i uprawnień,
- Poznasz sposoby formułowania celów i ustalania priorytetów,
- Poznasz metody rozwijania umiejętności i określania indywidualnych cech członków zespołu, niezbędnych przy przydzielaniu odpowiednich zadań,
- Nauczysz się rozpoznawać i zapobiegać oraz wykorzystywać konflikty do rozwoju jednostek i zespołów,
- Poznasz metody motywowania i wzbudzania twórczego zaangażowania członków zespołu,
- Zdobędziesz umiejętność inicjowania procesu budowania poczucia wzajemnego zaufania i bezpieczeństwa wśród współpracowników,
- Poznasz nowoczesne techniki moderowania pracy zespołowej,
- Rozszerzysz wiedzę na temat własnych reakcji w relacji z zespołem,
- Określisz swój indywidualny profil lidera,
- Wzmocnisz swoją skuteczność w przekazywaniu konstruktywnej informacji zwrotnej pracownikom – informacja zwrotna i jej funkcja motywacyjna,
- Poznasz bariery komunikacyjne.
Szkolenie polecane jest osobom, które w codziennej pracy negocjują z klientami, chcą rozszerzyć wachlarz swoich kompetencji i poznać tajniki profesjonalnych negocjatorów; menadżerom, kierownikom właścicielom przedsiębiorstw, pracownikom działu sprzedaży, key account managerom, product managerom oraz osobom pracownikom odpowiadającym za tworzenie wizerunku i budowanie długotrwałych relacji.
Program szkolenia
PROGRAM SZKOLENIA:
„W biznesie jak w życiu, dostajesz nie to, na co zasługujesz, tylko …” wprowadzenie do szkolenia; pytania na początek:
- Jak rozumiem pojęcie negocjacji?
- Jakim jestem negocjatorem?
- Postawa i nastawienie – warunek sukcesu w negocjacjach
Komunikacja interpersonalna; jak nasz styl komunikacji determinuje nasz styl negocjowania?
- Autodiagnoza stylu komunikacji (agresywny – uległy – asertywny)
- Rola indywidualnego podejścia do klienta
- Nawiązywanie kontaktu i podtrzymywania relacji
- Sztuka słuchania
Negocjacje – czyli gra życia
- Istota i cechy negocjacji
Przygotowanie do negocjacji jako najważniejszy etap procesu negocjacyjnego:
- Określenie przedmiotu negocjacji
- Analiza SWOT
- Określenia BATNA
- Cele – strategia – argumentacja
Strategie negocjacji handlowych:
- Negocjacje twarde
- Negocjacje miękkie
- Negocjacje oparte na zasadach (win – win) – Harvardzki Projekt Negocjacyjny
Jak rozumiemy strategię win – win?
- Tworzenie nowej wartości
- Szukanie lepszego rozwiązania
- Od zawierania transakcji do budowania relacji
Teoria góry lodowej w negocjacjach
- Jak dotrzeć do ukrytych kwestii negocjacyjnych?
- Budowanie siły negocjacyjnej
- Co o satysfakcji pisał Szekspir?
Strategie obrony ceny wg Karrassa
- „To nie koń ciągnie wóz, to…” – dlaczego to nie cena decyduje o zakupie?
Trudne negocjacje
- Manipulacje – jak je rozpoznać i jak sobie z nimi radzić?
- Groźby w negocjacjach – podejście DEAL
- Jak przełamać impas w negocjacjach?
- Etyka w negocjacjach – kiedy nie negocjujemy?
Czy istnieje firmowy wzorzec negocjacji? – czyli jak rozmawiamy z ludźmi we własnej organizacji?
- Prawa negocjatora a prawa asertywności Fensterheima
Mapa moich kompetencji jako negocjatora
- Mocne strony i obszary do wzmocnienia
Podsumowanie i ewaluacja szkolenia
- Indywidualny plan działania
- Moje wnioski
Praca w małych grupach szkoleniowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia.
Czas trwania
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Kraków
woj. małopolskie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- * obiad oraz przerwy kawowe nie dotyczą szkolenia online
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
1.Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie karty zgłoszenia faksem pod numer (33) 300 31 46 lub mailem na adres: biuro@solberg-szkolenia.pl
2.Po otrzymaniu przez nas zgłoszenia skontaktujemy się z Państwem maksymalnie w ciągu 24 godzin w celu potwierdzenia rezerwacji.
3.W przypadku szkoleń otwartych zastrzegamy sobie możliwość odwołania lub przesunięcia terminu szkolenia w sytuacji uzasadnionej. Informacje o zmianach w terminie podana będzie najpóźniej do 2 dni przed planowanym rozpoczęciem szkolenia.
4.W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w szkoleniu powyżej 5 dni roboczych przed rozpoczęciem szkolenia, Grupy Szkoleniowej SOLBERG zwraca wpłatę w wysokości: pełna kwota.
5.W przypadku rezygnacji ze szkolenia w czasie krótszym niż 5 dni roboczych od daty jego rozpoczęcia Uczestnik zobowiązany jest pokryć 50% kosztów szkolenia. Istnieje możliwoćc zmiany uczestnika szkolenia. 6.W przypadku odwołania szkolenia z winy Grupy Szkoleniowej SOLBERG, wpłata zostaje zwrócona w całości. Organizator ma prawo odwołać szkolenie w każdej chwili.
7. Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w szkoleniu spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
8.Wysłanie zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu Grupy Szkoleniowej SOLBERG dostępnego na stronie internetowej www.solberg-szkolenia.pl, akceptacją powyższych warunków oraz upoważnieniem Grupy Szkoleniowej SOLBERG do wystawienia faktury bez składania podpisu przez osobę upoważnioną ze strony zgłaszającego. Faktura zostanie przesłana pocztą na wskazany przez Państwa adres.
9.Niniejszy formularz zgłoszeniowy/umowa stanowi zgłoszenie udziału w szkoleniu i jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
10.Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Grupę Szkoleniową SOLBERG Marzena Mrukwa w celu: dokonania zgłoszenia na szkolenie; organizacji uczestnictwa w szkoleniu, przygotowania certyfikatu oraz realizacji czynności rozliczeniowych. Zgoda dotyczy danych osobowych zawartych w karcie zgłoszenia: imię i nazwisko, nr telefonu, adres e-mail.
Masz pytania? Napisz do nas
