O szkoleniu
Biorąc udział w tym szkoleniu dowiesz się, co możesz robić, aby zwiększać swoje szanse na sprzedaż. Poznasz techniki sprzedaży, które pomogą Ci przekuć pierwsze zainteresowanie Twoim produktem w pozytywną decyzję zakupową. Poznaj rozwiązania, dzięki którym będziesz wystawiał paragony w rozmiarze XXL.
KAMERALNA GRUPA
Grupa szkoleniowa liczy maksymalnie 10 osób. Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej - dokładnie tak jak na szkoleniu stacjonarnym.
ELASTYCZNA OFERTA
Możesz kupić udział w samym szkoleniu lub szkolenie z dodatkowymi bonusami. Wybierz opcję najlepszą dla siebie.
GWARANCJA JAKOŚCI
Jeżeli to szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, to otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy.
GWARANCJA TERMINU
To szkolenie odbędzie się - nawet jeżeli tylko Ty będziesz chciał wziąć w nim udział.
Pracownicy sklepów stacjonarnych, którzy:
- prowadzą rozmowy sprzedażowe z klientami odwiedzającymi sklep/ salon
- prezentują klientom produkty i usługi oferowane przez sklep
- muszą umieć przekonać klienta do ceny oferowanego produktu
- muszą umieć przekonać klienta do zakupu w sklepie stacjonarnym zamiast w Internecie
Program szkolenia
Moduł 1. Strefa ekspozycji – jak rozmawiać z klientem, aby przekonać go do zakupu
- Pierwsze chwile klienta w sklepie stacjonarnym – jak powinien zachować się sprzedawca, aby właściwie przywitać klienta
- „Czy mogę w czymś pomóc?” – słabe i silne otwarcia rozmowy
- Badanie aktywnych potrzeb zakupowych klienta – jak zadawać pytania, aby zwiększyć szansę na sprzedaż głównego produktu
- Badanie ukrytych potrzeb zakupowych klienta – jak przygotowywać sobie grunt pod dosprzedaż kolejnego produktu
- Prezentacja produktu – jak mówić o produkcie, aby wzmacniać u klienta chęć posiadania go
- Cross selling i up selling – techniki sprzedaży, które pozwalają podnieść wartość paragonu
Moduł 2.Strefa kasy – techniki sprzedaży wspomagające finalizację
- Jak rozmawiać z klientem o cenie, rabatach i promocjach
- Jak odpowiadać na obiekcje cenowe dotyczące oferowanego produktu
- Jak odpowiadać na pozostałe obiekcje zakupowe
- Sygnały gotowości do zakupu – jak rozpoznać właściwy moment na finalizację
- Finalizacja rozmowy – jak zaprowadzić klienta do kasy
Moduł 3. Rozwiązania, które pomagają zwiększyć sprzedaż
- Zasady prawidłowej ekspozycji towaru – podstawowe zagadnienia z zakresu merchandisingu
- Oddziaływanie na zmysły klienta – bodźce, które zachęcają do zakupu
Czas trwania
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- Wideoszkolenie Organizacja procesu sprzedaży; Wideoszkolenie Typologia klientów - jak czytać ludzkie zachowania
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- Wideoszkolenie Organizacja procesu sprzedaży; Wideoszkolenie Typologia klientów - jak czytać ludzkie zachowania; Indywidualna konsultacja (1h)
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udziału w szkoleniach organizowanych przez Szkołę Profesjonalnej Sprzedaży (Agnieszka Śmiejka Grupa Kreatywna z siedzibą w Katowicach (40-148) przy ulicy Bytkowska 103D/42) jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia. Przesłanie formularza jest równoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usługi szkoleniowej, z której rezygnacja wymaga zachowania formy pisemnej z zastrzeżeniem kolejnych punktów.
- Opłata z tytułu uczestnictwa realizowana jest przelewem na wskazane na fakturze pro forma konto bankowe. W wyjątkowych przypadkach Organizator może odmówić przyjęcia zamówienia, podając jednocześnie przyczynę odmowy.
- Płatność z tytułu uczestnictwa w szkoleniu wymagana jest przed wydarzeniem, chyba że strony uzgodnią inne warunki. Organizator ma prawo anulować zamówienie Klienta, jeśli nie zostanie opłacone w ciągu 14 dni od jego dokonania.
- Zgłaszający wyraża zgodę na wystawienie faktury w formie elektronicznej, która dostarczona zostanie za pośrednictwem e-maila.
- Odwołanie zgłoszenia bez ponoszenia kosztów możliwe jest najpóźniej na 7 pełnych dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia i wymaga zachowania formy pisemnej. Odwołanie uczestnictwa po wskazanym terminie skutkuje naliczeniem pełnej opłaty. Niektóre elementy składowe szkolenia są treściami cyfrowymi, które nie są zapisane na nośniku materialnym. W związku z tym klient zrzeka się prawa odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia (zgodnie z „Ustawą o prawach konsumenta” [Dz. U. 2014.827]).
- Brak udziału w szkoleniu bądź nie skorzystanie ze szkolenia nie stanowi odstąpienia od umowy i nie zwalnia z obowiązku zapłaty pełnej ceny uczestnictwa.
- Zastrzegamy sobie prawo wprowadzania niewielkich zmian w programie szkolenia, a także zmiany terminu i miejsca szkolenia stacjonarnego oraz jego odwołania z powodów niezawinionych przez Organizatora (np. siła wyższa, choroba prowadzącego). W przypadku zaistnienia takiej sytuacji zawiadomimy Zgłaszającego o zmianach na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz dokonamy zwrotu wpłaconych kwot w terminie 7 dni bądź za zgodą Zgłaszającego zaproponujemy inny termin realizacji szkolenia.
- Materiały szkoleniowe udostępnione w związku ze szkoleniem objęte są prawami autorskimi. Ich udostępnianie, kopiowanie i rozpowszechnianie jest prawnie zabronione.
Masz pytania? Napisz do nas
