Paragon XXL – techniki sprzedaży w sklepie stacjonarnym

O szkoleniu

Biorąc udział w tym szkoleniu dowiesz się, co możesz robić, aby zwiększać swoje szanse na sprzedaż. Poznasz techniki sprzedaży, które pomogą Ci przekuć pierwsze zainteresowanie Twoim produktem w pozytywną decyzję zakupową. Poznaj rozwiązania, dzięki którym będziesz wystawiał paragony w rozmiarze XXL.

Dlaczego warto wziąć udział?

KAMERALNA GRUPA

Grupa szkoleniowa liczy maksymalnie 10 osób. Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej - dokładnie tak jak na szkoleniu stacjonarnym.

ELASTYCZNA OFERTA

Możesz kupić udział w samym szkoleniu lub szkolenie z dodatkowymi bonusami. Wybierz opcję najlepszą dla siebie.

GWARANCJA JAKOŚCI

Jeżeli to szkolenie nie spełni Twoich oczekiwań, to otrzymasz zwrot wpłaconych pieniędzy.

GWARANCJA TERMINU

To szkolenie odbędzie się - nawet jeżeli tylko Ty będziesz chciał wziąć w nim udział.

Kto powinien wziąć udział?

Pracownicy sklepów stacjonarnych, którzy:

  • prowadzą rozmowy sprzedażowe z klientami odwiedzającymi sklep/ salon
  • prezentują klientom produkty i usługi oferowane przez sklep
  • muszą umieć przekonać klienta do ceny oferowanego produktu
  • muszą umieć przekonać klienta do zakupu w sklepie stacjonarnym zamiast w Internecie

Program szkolenia

Moduł 1. Strefa ekspozycji – jak rozmawiać z klientem, aby przekonać go do zakupu

  • Pierwsze chwile klienta w sklepie stacjonarnym – jak powinien zachować się sprzedawca, aby właściwie przywitać klienta
  • „Czy mogę w czymś pomóc?” – słabe i silne otwarcia rozmowy
  • Badanie aktywnych potrzeb zakupowych klienta – jak zadawać pytania, aby zwiększyć szansę na sprzedaż głównego produktu
  • Badanie ukrytych potrzeb zakupowych klienta – jak przygotowywać sobie grunt pod dosprzedaż kolejnego produktu
  • Prezentacja produktu – jak mówić o produkcie, aby wzmacniać u klienta chęć posiadania go
  • Cross selling i up selling – techniki sprzedaży, które pozwalają podnieść wartość paragonu

Moduł 2.Strefa kasy – techniki sprzedaży wspomagające finalizację

  • Jak rozmawiać z klientem o cenie, rabatach i promocjach
  • Jak odpowiadać na obiekcje cenowe dotyczące oferowanego produktu
  • Jak odpowiadać na pozostałe obiekcje zakupowe
  • Sygnały gotowości do zakupu – jak rozpoznać właściwy moment na finalizację
  • Finalizacja rozmowy – jak zaprowadzić klienta do kasy

Moduł 3. Rozwiązania, które pomagają zwiększyć sprzedaż

  • Zasady prawidłowej ekspozycji towaru – podstawowe zagadnienia z zakresu merchandisingu
  • Oddziaływanie na zmysły klienta – bodźce, które zachęcają do zakupu

Czas trwania

1 dzień: 9:00-16:00

Prelegenci

Agnieszka Śmiejka

Lider zespołu trenerów Szkoły Profesjonalnej Sprzedaży. Ponad 18 lat doświadczenia trenerskiego i sprzedażowego. W tym czasie współpracowała z ponad 900 firmami. Dzięki temu dzisiaj prowadzi szkolenia, które są pełne konkretów i nastawione na praktykę.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Komputer z dostępem do Internetu
Komputer z dostępem do Internetu
Komputer z dostępem do Internetu
Komputer z dostępem do Internetu

Rejestracja

Pakiet MINI
za osobę
490
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Zapisz się
Pakiet STANDARD
za osobę
790
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • Wideoszkolenie Organizacja procesu sprzedaży; Wideoszkolenie Typologia klientów - jak czytać ludzkie zachowania
  • Rozwiń
Zapisz się
Pakiet PREMIUM
za osobę
1 090
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • Wideoszkolenie Organizacja procesu sprzedaży; Wideoszkolenie Typologia klientów - jak czytać ludzkie zachowania; Indywidualna konsultacja (1h)
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

Szkoła Profesjonalnej Sprzedaży
40-148 Katowice
Bytkowska 103D/42
woj. śląskie
Pomagamy realizować targety sprzedażowe. Prowadzimy praktyczne szkolenia sprzedażowe dla handlowców i menedżerów. Podpowiadamy, co warto robić w obecnych czasach, aby sprzedawać więcej, drożej i szybciej. Szukasz szkolenia dla przedstawicieli hand...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Warunkiem udziału w szkoleniach organizowanych przez Szkołę Profesjonalnej Sprzedaży (Agnieszka Śmiejka Grupa Kreatywna z siedzibą w Katowicach (40-148) przy ulicy Bytkowska 103D/42) jest wypełnienie i przesłanie formularza zgłoszenia. Przesłanie formularza jest równoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usługi szkoleniowej, z której rezygnacja wymaga zachowania formy pisemnej z zastrzeżeniem kolejnych punktów.
  2. Opłata z tytułu uczestnictwa realizowana jest przelewem na wskazane na fakturze pro forma konto bankowe. W wyjątkowych przypadkach Organizator może odmówić przyjęcia zamówienia, podając jednocześnie przyczynę odmowy.
  3. Płatność z tytułu uczestnictwa w szkoleniu wymagana jest przed wydarzeniem, chyba że strony uzgodnią inne warunki. Organizator ma prawo anulować zamówienie Klienta, jeśli nie zostanie opłacone w ciągu 14 dni od jego dokonania.
  4. Zgłaszający wyraża zgodę na wystawienie faktury w formie elektronicznej, która dostarczona zostanie za pośrednictwem e-maila.
  5. Odwołanie zgłoszenia bez ponoszenia kosztów możliwe jest najpóźniej na 7 pełnych dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia i wymaga zachowania formy pisemnej. Odwołanie uczestnictwa po wskazanym terminie skutkuje naliczeniem pełnej opłaty. Niektóre elementy składowe szkolenia są treściami cyfrowymi, które nie są zapisane na nośniku materialnym. W związku z tym klient zrzeka się prawa odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia (zgodnie z „Ustawą o prawach konsumenta” [Dz. U. 2014.827]).
  6. Brak udziału w szkoleniu bądź nie skorzystanie ze szkolenia nie stanowi odstąpienia od umowy i nie zwalnia z obowiązku zapłaty pełnej ceny uczestnictwa.
  7. Zastrzegamy sobie prawo wprowadzania niewielkich zmian w programie szkolenia, a także zmiany terminu i miejsca szkolenia stacjonarnego oraz jego odwołania z powodów niezawinionych przez Organizatora (np. siła wyższa, choroba prowadzącego). W przypadku zaistnienia takiej sytuacji zawiadomimy Zgłaszającego o zmianach na piśmie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz dokonamy zwrotu wpłaconych kwot w terminie 7 dni bądź za zgodą Zgłaszającego zaproponujemy inny termin realizacji szkolenia.
  8. Materiały szkoleniowe udostępnione w związku ze szkoleniem objęte są prawami autorskimi. Ich udostępnianie, kopiowanie i rozpowszechnianie jest prawnie zabronione.

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Szkoła Profesjonalnej Sprzedaży
40-148 Katowice Bytkowska 103D/42
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!