Szkolenie
Skuteczny specjalista działu zakupów - jak dobrać najlepsze taktyki negocjacyjne i najkorzystniej zawrzeć umowę?
O szkoleniu
Dlaczego ten temat zasługuje na szczególną uwagę:
W ramach programów szkoleń z negocjacji najczęściej uczestnicy odgrywają scenki negocjacyjne na przykładach mało związanych z rzeczywistymi negocjacjami handlowymi. Ten program służy jednak pogłębieniu wiedzy kupca – jak zachować się w sytuacjach trudnych, jaką taktykę zastosować, jak odczytać zamierzenia dostawcy i ostatecznie osiągnąć swój cel handlowy.
Kulminacją programu jest inscenizacja negocjacji, najpierw korespondencyjnych, pomiędzy grupami tworzącymi hierarchicznie zorganizowane firmy i zebranymi w różnych pomieszczeniach, a na końcu – negocjacji przy wspólnym stole rokowań, z wykorzystaniem konkretnych kalkulacji, dokumentów i oczywiście… taktyk negocjacyjnych.
Nad przebiegiem negocjacji czuwa trener z bogatym doświadczeniem negocjacyjnym. Korzyści, jakie można odnieść z tej praktycznej wiedzy i wymiany doświadczeń także pomiędzy uczestnikami są argumentami, za traktowaniem tego szkolenia jako niezbędnej inwestycji.
Jakie przykładowe umiejętności szkolenie zapewni uczestnikom:
- zapoznanie z uwarunkowaniami prawno-zwyczajowymi i zasadami organizacji procesu zakupu oraz uzyskanie porad na temat rozwiązywania problemów w pracy kupca,
- przećwiczenie najczęściej stosowanych taktyk negocjacyjnych oraz niekonwencjonalnych sposobów negocjowania umów handlowych przez kupującego
- wykształcenie umiejętności analizy ryzyka i formułowania propozycji w różnych sytuacjach
- uzyskanie praktycznych porad dotyczących obrony kupującego przed próbami manipulacji w negocjacjach
W ramach programów szkoleń z negocjacji najczęściej uczestnicy odgrywają scenki negocjacyjne na przykładach mało związanych z rzeczywistymi negocjacjami handlowymi. Ten program służy jednak pogłębieniu wiedzy kupca – jak zachować się w sytuacjach trudnych, jaką taktykę zastosować, jak odczytać zamierzenia dostawcy i ostatecznie osiągnąć swój cel handlowy.
Kulminacją programu jest inscenizacja negocjacji, najpierw korespondencyjnych, pomiędzy grupami tworzącymi hierarchicznie zorganizowane firmy i zebranymi w różnych pomieszczeniach, a na końcu – negocjacji przy wspólnym stole rokowań, z wykorzystaniem konkretnych kalkulacji, dokumentów i oczywiście… taktyk negocjacyjnych.
Nad przebiegiem negocjacji czuwa trener z bogatym doświadczeniem negocjacyjnym. Korzyści, jakie można odnieść z tej praktycznej wiedzy i wymiany doświadczeń także pomiędzy uczestnikami są argumentami, za traktowaniem tego szkolenia jako niezbędnej inwestycji.
Jakie przykładowe umiejętności szkolenie zapewni uczestnikom:
- zapoznanie z uwarunkowaniami prawno-zwyczajowymi i zasadami organizacji procesu zakupu oraz uzyskanie porad na temat rozwiązywania problemów w pracy kupca,
- przećwiczenie najczęściej stosowanych taktyk negocjacyjnych oraz niekonwencjonalnych sposobów negocjowania umów handlowych przez kupującego
- wykształcenie umiejętności analizy ryzyka i formułowania propozycji w różnych sytuacjach
- uzyskanie praktycznych porad dotyczących obrony kupującego przed próbami manipulacji w negocjacjach
Kto powinien wziąć udział?
Kadry menedżerskiej i handlowców, pracowników działów: zakupów, zaopatrzenia, importu, oraz wszystkich osób odpowiedzialnych za negocjowanie i zawieranie umów z partnerami krajowymi i zagranicznymi. Zapraszamy także dostawców!
Program szkolenia
Jakie przykładowe umiejętności szkolenie zapewni uczestnikom:
- zapoznanie z uwarunkowaniami prawno-zwyczajowymi i zasadami organizacji procesu zakupu oraz uzyskanie porad na temat rozwiązywania problemów w pracy kupca,
- przećwiczenie najczęściej stosowanych taktyk negocjacyjnych oraz niekonwencjonalnych sposobów negocjowania umów handlowych przez kupującego
- wykształcenie umiejętności analizy ryzyka i formułowania propozycji w różnych sytuacjach
- uzyskanie praktycznych porad dotyczących obrony kupującego przed próbami manipulacji w negocjacjach
Dlaczego warto umiejętności te zdobyć u naszego trenera:
Jesteśmy prekursorem tych szkoleń na rynku, śledząc zmiany w tym zakresie od wielu lat, realizowaliśmy ten temat w różnych grupach odbiorców (sprzedający, kupujący, duże koncerny, małe i średnie przedsiębiorstwa), a więc mamy możliwość porównania problemów. Utrzymujemy kontakty z menedżerami i handlowcami, znając doskonale ich problemy. Nasz trener ma w tym zakresie 30-letnie doświadczenie praktyczne, zdobyte też za granicą, przy negocjowaniu dużych umów. Oferujemy możliwość kontaktu z trenerem, także po szkoleniu. Celem jest oferowanie klientom solidnych szkoleń w korzystnej dla uczestnika cenie. Najlepszą rekomendacją dla naszych szkoleń są tysiące zadowolonych klientów.
PROGRAM SZKOLENIA:
1. ORGANIZACJA PROCESU ZAKUPU.
Rola i zadania kupca w przedsiębiorstwie.
Logistyka zakupów i procedury wpływające na postępowanie kupców.
Źródła informacji o dostawcach i weryfikacja dostawcy.
Ocena dostawcy i wykorzystanie jej wyników.
System uwarunkowań prawnych umów zakupu.
Proces zapytania ofertowego i wyboru oferty.
Niebezpieczeństwa związane z ofertami.
Analizy wspierające pracę kupca i źródła informacji.
Problemy związane z rozliczeniami umów zakupu.
Nowe postanowienia ustawy o terminach płatności.
Zabezpieczenia umów zakupu.
2. INEGOCJACJE Z DOSTAWCAMI.
Wprowadzenie do negocjacji.
Etapy negocjacji.
Wykorzystanie rekwizytów negocjacyjnych.
Negocjowanie ceny i innych warunków umowy.
Zastosowanie i werbalizacja kilkudziesięciu taktyk negocjacyjnych.
Wskazanie metod obrony przed taktykami dostawcy.
Brudne chwyty i manipulacje stosowane przez dostawcę.
Rozpoznawanie obszaru negocjacji i ustępstw partnera.
Kreowanie wizerunku i budowanie własnej siły.
Mowa ciała w negocjacjach.
Testowanie limitów dostawcy.
Przełamywanie impasu, nie okazując słabości i nie zrywając negocjacji.
3. KOMUNIKACJA W PROCESIE ZAKUPU.
Kluczowe aspekty komunikacji.
Współpraca z trudnym partnerem w negocjacjach.
Asertywność negocjatora.
Taktyki retoryczne w negocjacjach.
Płaszczyzna partnerstwa, realizacja swoich celów zakupowych.
4. INSCENIZACJA NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH (CASE).
Ćwiczenia negocjacyjne przygotowywane w zespołach.
Etap wymiany korespondencji w celu określenia pozycji wyjściowych.
Negocjacje umowy przy stole negocjacyjnym.
DODATKOWO! Konsultacje po szkoleniu przez Internet.
NOWOŚĆ! Zachęcamy uczestników do przesyłania pytań związanych z tematyką szkolenia najpóźniej 10 dni przed jego terminem.
Szkolenia zamknięte dla grup już od 5 osób – jeżeli jesteście państwo zainteresowani realizacją tego szkolenia w swojej firmie prosimy o kontakt telefoniczny: 228533523, tel. kom.: 607 573 053
ZAKWATEROWANIE: osobom zainteresowanym pomagamy w rezerwacji noclegu na preferencyjnych warunkach w hotelach, w których odbywa się szkolenie lub w innych hotelach / apartamentach będących w ich pobliżu. W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt.
- zapoznanie z uwarunkowaniami prawno-zwyczajowymi i zasadami organizacji procesu zakupu oraz uzyskanie porad na temat rozwiązywania problemów w pracy kupca,
- przećwiczenie najczęściej stosowanych taktyk negocjacyjnych oraz niekonwencjonalnych sposobów negocjowania umów handlowych przez kupującego
- wykształcenie umiejętności analizy ryzyka i formułowania propozycji w różnych sytuacjach
- uzyskanie praktycznych porad dotyczących obrony kupującego przed próbami manipulacji w negocjacjach
Dlaczego warto umiejętności te zdobyć u naszego trenera:
Jesteśmy prekursorem tych szkoleń na rynku, śledząc zmiany w tym zakresie od wielu lat, realizowaliśmy ten temat w różnych grupach odbiorców (sprzedający, kupujący, duże koncerny, małe i średnie przedsiębiorstwa), a więc mamy możliwość porównania problemów. Utrzymujemy kontakty z menedżerami i handlowcami, znając doskonale ich problemy. Nasz trener ma w tym zakresie 30-letnie doświadczenie praktyczne, zdobyte też za granicą, przy negocjowaniu dużych umów. Oferujemy możliwość kontaktu z trenerem, także po szkoleniu. Celem jest oferowanie klientom solidnych szkoleń w korzystnej dla uczestnika cenie. Najlepszą rekomendacją dla naszych szkoleń są tysiące zadowolonych klientów.
PROGRAM SZKOLENIA:
1. ORGANIZACJA PROCESU ZAKUPU.
Rola i zadania kupca w przedsiębiorstwie.
Logistyka zakupów i procedury wpływające na postępowanie kupców.
Źródła informacji o dostawcach i weryfikacja dostawcy.
Ocena dostawcy i wykorzystanie jej wyników.
System uwarunkowań prawnych umów zakupu.
Proces zapytania ofertowego i wyboru oferty.
Niebezpieczeństwa związane z ofertami.
Analizy wspierające pracę kupca i źródła informacji.
Problemy związane z rozliczeniami umów zakupu.
Nowe postanowienia ustawy o terminach płatności.
Zabezpieczenia umów zakupu.
2. INEGOCJACJE Z DOSTAWCAMI.
Wprowadzenie do negocjacji.
Etapy negocjacji.
Wykorzystanie rekwizytów negocjacyjnych.
Negocjowanie ceny i innych warunków umowy.
Zastosowanie i werbalizacja kilkudziesięciu taktyk negocjacyjnych.
Wskazanie metod obrony przed taktykami dostawcy.
Brudne chwyty i manipulacje stosowane przez dostawcę.
Rozpoznawanie obszaru negocjacji i ustępstw partnera.
Kreowanie wizerunku i budowanie własnej siły.
Mowa ciała w negocjacjach.
Testowanie limitów dostawcy.
Przełamywanie impasu, nie okazując słabości i nie zrywając negocjacji.
3. KOMUNIKACJA W PROCESIE ZAKUPU.
Kluczowe aspekty komunikacji.
Współpraca z trudnym partnerem w negocjacjach.
Asertywność negocjatora.
Taktyki retoryczne w negocjacjach.
Płaszczyzna partnerstwa, realizacja swoich celów zakupowych.
4. INSCENIZACJA NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH (CASE).
Ćwiczenia negocjacyjne przygotowywane w zespołach.
Etap wymiany korespondencji w celu określenia pozycji wyjściowych.
Negocjacje umowy przy stole negocjacyjnym.
DODATKOWO! Konsultacje po szkoleniu przez Internet.
NOWOŚĆ! Zachęcamy uczestników do przesyłania pytań związanych z tematyką szkolenia najpóźniej 10 dni przed jego terminem.
Szkolenia zamknięte dla grup już od 5 osób – jeżeli jesteście państwo zainteresowani realizacją tego szkolenia w swojej firmie prosimy o kontakt telefoniczny: 228533523, tel. kom.: 607 573 053
ZAKWATEROWANIE: osobom zainteresowanym pomagamy w rezerwacji noclegu na preferencyjnych warunkach w hotelach, w których odbywa się szkolenie lub w innych hotelach / apartamentach będących w ich pobliżu. W celu ustalenia szczegółów prosimy o kontakt.
Czas trwania
10.00-16.00 I dnia, 9.00-15.00 II dnia.
Prelegenci


PROWADZĄCY: Dr hab. Wojciech Budzyński.
Jest uznanym specjalistą w zakresie zawierania, negocjowania i rozliczania umów handlowych (w tym zakupowych) z partnerem krajowym i zagranicznym. Pracował jako prezes przedsiębiorstwa handlu zagranicznego, szef dwóch jego oddziałów za granicą, doradca Ministra Gospodarki, ostatnio jako szef zespołu ekspertów Banku Światowego. Pracuje też w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Szkoleniami handlowymi zajmuje się od 30 lat. Jest długoletnim doradcą wielu firm polskich i międzynarodowych korporacji w Polsce, w tym w zakresie negocjacji z partnerami zagranicznymi, analizy umów pod względem pułapek i niekorzystnych sformułowań, dochodzenia roszczeń i reklamacji. Od 1983 roku przeszkolił kilkadziesiąt tysięcy menedżerów i handlowców, autor wielu wydawnictw poświęconych tematyce handlowej, m.in.: „Negocjowanie i zawieranie umów handlowych. Analiza uwarunkowań, ryzyk, pułapek i zabezpieczeń”, „Handel zagraniczny dla menedżerów”, „Zawieranie i realizowanie kontraktów z partnerem zagranicznym”, „Prawo międzynarodowe. Transakcje międzynarodowe” - Podręcznik na Studia Master of Business Administration, „Międzynarodowe reguły realizacji kontraktu. Incoterms 1990. Combiterms 1990. Amerykańskie Definicje Handlowe RAFTD”, „Leksykon handlu zagranicznego. Rozliczenia finansowe”, „Słownik dokumentów handlu zagranicznego. Opis i wzory dokumentów”, „Eksport – import według Incoterms 1990”- (program komputerowy na dyskietce), „Realizacja kontraktu importowego i eksportowego według Incoterms 1990”, „Zawieranie i realizacja kontraktów z partnerem zagranicznym”, współautor: „Incoterms 1990 w transakcjach handlu zagranicznego. Przewodnik.”, „Słownik dokumentów handlu zagranicznego”, „Wykładnia terminów handlowych Incoterms 1990.”
Jest uznanym specjalistą w zakresie zawierania, negocjowania i rozliczania umów handlowych (w tym zakupowych) z partnerem krajowym i zagranicznym. Pracował jako prezes przedsiębiorstwa handlu zagranicznego, szef dwóch jego oddziałów za granicą, doradca Ministra Gospodarki, ostatnio jako szef zespołu ekspertów Banku Światowego. Pracuje też w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Szkoleniami handlowymi zajmuje się od 30 lat. Jest długoletnim doradcą wielu firm polskich i międzynarodowych korporacji w Polsce, w tym w zakresie negocjacji z partnerami zagranicznymi, analizy umów pod względem pułapek i niekorzystnych sformułowań, dochodzenia roszczeń i reklamacji. Od 1983 roku przeszkolił kilkadziesiąt tysięcy menedżerów i handlowców, autor wielu wydawnictw poświęconych tematyce handlowej, m.in.: „Negocjowanie i zawieranie umów handlowych. Analiza uwarunkowań, ryzyk, pułapek i zabezpieczeń”, „Handel zagraniczny dla menedżerów”, „Zawieranie i realizowanie kontraktów z partnerem zagranicznym”, „Prawo międzynarodowe. Transakcje międzynarodowe” - Podręcznik na Studia Master of Business Administration, „Międzynarodowe reguły realizacji kontraktu. Incoterms 1990. Combiterms 1990. Amerykańskie Definicje Handlowe RAFTD”, „Leksykon handlu zagranicznego. Rozliczenia finansowe”, „Słownik dokumentów handlu zagranicznego. Opis i wzory dokumentów”, „Eksport – import według Incoterms 1990”- (program komputerowy na dyskietce), „Realizacja kontraktu importowego i eksportowego według Incoterms 1990”, „Zawieranie i realizacja kontraktów z partnerem zagranicznym”, współautor: „Incoterms 1990 w transakcjach handlu zagranicznego. Przewodnik.”, „Słownik dokumentów handlu zagranicznego”, „Wykładnia terminów handlowych Incoterms 1990.”
Weź udział
Cena 1
Promocyjna dla osób zgłoszonych do dnia 29.03.2016
1390
PLN
Cena zawiera:
- wysoki poziom merytoryczny i organizacyjny szkolenia, uczestnictwo w szkoleniu w małych grupach, materiały szkoleniowe w segregatorze, zaświadczenie ukończenia szkolenia, obiady, przerwy kawowe.
Weź udział
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Cena 2
po okresie promocji
1590
PLN
Cena zawiera:
- wysoki poziom merytoryczny i organizacyjny szkolenia, uczestnictwo w szkoleniu w małych grupach, materiały szkoleniowe w segregatorze, zaświadczenie ukończenia szkolenia, obiady, przerwy kawowe.
Weź udział
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

ATL Achievement Through Learning Sp. z o.o.
02-743 Warszawa
ul. Jana Sebastiana Bacha 2
woj. mazowieckie
ATL „Achievement Through Learning” Sp. z o. o. jest polską firmą szkoleniowo-doradczą, która od 2000 roku prowadzi w całym kraju profesjonalne warsztaty, treningi i seminaria wspierające wysiłki przedsiębiorstw w osiąganiu wysokiej pozycj...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Weź udział, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Cena promocyjna szkolenia otwartego wynosi: 1390 zł. + 23% VAT i obejmuje: wysoki poziom merytoryczny i organizacyjny szkolenia, uczestnictwo w szkoleniu w małych grupach, materiały szkoleniowe w segregatorze, zaświadczenie ukończenia szkolenia, obiady, przerwy kawowe.
Cena po okresie promocji wynosi: 1590 zł. + 23% VAT.
- Rabaty przy zgłoszeniu: 2 osób - 10%, 3 osób - 15%, 4 osób - 20%.
Cena po okresie promocji wynosi: 1590 zł. + 23% VAT.
- Rabaty przy zgłoszeniu: 2 osób - 10%, 3 osób - 15%, 4 osób - 20%.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
ATL Achievement Through Learning Sp. z o.o.
02-743 Warszawa
ul. Jana Sebastiana Bacha 2