O szkoleniu
GŁÓWNY CEL SZKOLENIA:
Cel edukacyjny: szkolenie prowadzi do rozwoju kompetencji w zakresie poszerzania
i usystematyzowania wiedzy na temat profesjonalnej sprzedaży i obsługi klienta. Przygotowuje do samodzielnej pracy w zakresie pozyskiwania klienta. Szkolenie prowadzi do rozwoju kompetencji w zakresie poszerzania i usystematyzowania wiedzy na temat procesu sprzedaży.
Cel biznesowy: zdobyta wiedza oraz umiejętności nabyte podczas szkolenia przełożą się na wzrost pozyskanych klientów.
EFEKTY UCZENIA SIĘ:
W ZAKRESIE WIEDZY UCZESTNIK
- ma wiedzę w zakresie pracy na stanowisku handlowca
- zna typy sprzedaży
- zna etapy procesu sprzedaży
- zna cechy handlowca
- ma wiedzę nt. pytań otwartych i zamkniętych
- zna motywy decyzji klienta
- ma wiedzę nt. przygotowania prezentacji
- ma wiedzę w zakresie lejka sprzedażowego – sposobów pozyskiwania klientów
W ZAKRESIE UMIEJĘTNOŚCI UCZESTNIK
- rozróżnia typy sprzedaży
- opracowuje strategię procesu sprzedaży
- potrafi scharakteryzować profil własnego klienta
- rozwija własne cechy/umiejętności potrzebne do sprzedaży
- potrafi zadać pytania otwarte i zamknięte
- dobiera właściwe segmenty klientów do produktów i usług
- rozróżnia potrzeby klientów
- opracowuje cechy-pochwały-korzyści dot. sprzedawanych produktów/usług
- opracowuje prezentację/ ofertę
- potrafi zaprezentować firmę
- uzasadnia przewagę oferty na rynku nad innymi
- potrafi wybrać właściwe metody pozyskiwania klienta z uwagi na profil branży
W ZAKRESIE KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH UCZESTNIK
- potrafi pracować z klientem
- efektywnie organizuje własną pracę handlowca
- wykazuje motywację w procesie sprzedaży
- jest przygotowany do publicznej prezentacji
- potrafi komunikować się z innymi firmami
PROFIL UCZESTNIKÓW:
Szkolenie przygotowane dla osób pracujących w handlu na bezpośredniej obsłudze klienta. Uczestnikami mogą być osoby z wieloletnim doświadczeniem, jak i również osoby, które dopiero rozpoczęły przygodę ze sprzedażą. Mogą to być osoby związane ze sprzedażą towarów i usług B2B i B2C dowolnej branży.
Grupa docelowa:
- pracownicy przedsiębiorstw działów handlowych obsługi klienta pragnących zwiększyć swoje kwalifikacje w zakresie kompetencji miękkich,
- osoby uczestniczące w szkoleniu – chcące poprawić umiejętności osobiste
- właściciele małych i średnich firm, przedsiębiorcy, freelancerzy
- właściciele jednoosobowych działalności gospodarczych
- koordynatorzy, menedżerowie pracujący w dziale sprzedaży
- pracownicy działów handlowych
- sprzedawcy/handlowcy
- przedstawiciele handlowi/key account managerowie
- osoby, które na co dzień zajmują sprzedażą i obsługą klienta
Program szkolenia
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Typy sprzedaży
- rozmowa handlowa
- oferta pisemna
2. Proces sprzedaży – etapy
3. Charakterystyka klienta
- model zachowań nabywcy
4. Cechy handlowca:
- cechy fizyczne
- cechy osobowościowe
- umiejętności fachowe
5. Potęga pytań
- pytania otwarte
- pytania zamknięte
6. Motywy decyzji klienta
7. Prezentacja: cechy, korzyści
- przygotowanie prezentacji
- zasady tworzenia prezentacji
8. Lejek sprzedaży: pozyskiwanie klienta
Czas trwania
Prelegenci

Iwona Świdurska - trener od 16 lat w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, przedsiębiorczości, prac biurowych, bhp - firm, instytucji, fundacji, uczelni z całej Polski. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na Wydziale Zarządzania - studiów doktoranckich o specjalności "organizacja i zarządzanie przedsiębiorstwami" oraz studiów magisterskich o specjalności "zarządzanie przedsiębiorstwami". Posiada uprawnienia pedagogiczne. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki, studia managerskie BHP. Posiada certyfikat VCC z zakresu technik sprzedaży.
Trener działów sprzedaży, przedstawicieli handlowych, managerów różnych działów, pracowników takich firm jak: PHILIPS Polska sp. z o.o. Warszawa, Media Expert Złotów, Wielton S.A., Prymat z o.o., Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego w Krakowie, Dekpol S.A., Caritas, Fundacja Aktywizacja, Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie, Zakład Przetwórstwa Mięsnego „Biegun” Spółka Jawna Jaraczewo, Gerdes MC Sp. z o.o. Poznań, Terravita, AM Okna Gorzów Wlkp., Hyprotech Łódź, Przedsiębiorstwa AMBIT, Euro Prestige, Boger, Info-Medica Poznań, Urzędu Lotnictwa Cywilnego, Bil Cup Poznań, Domedic Dental, BGŻ, Savrin, Cleaner, ZKZ Jarocin, Waberers Polska, Urzędu Marszałkowskiego w Zielonej Górze, Shim Pol, Dalkia Services sp. z o.o., Praefa spółka z o.o., Phenix Pharma Polska Warszawa, Kancelaria Prawna Teodorowski & Wojtaszak Kraków, Chespa, Bruk spółka z.o.o., Neinver Asset Managemnet Polska spółka z.o.o. (Factory Poznań), Sinoma Kraków, MMG Środa Wlkp., pracowników Urzędu Pracy, Jaromy Jarocin, Collegium Polonicum przy UAM w Słubicach i Uniwersytecie Viadrina we Frankfurcie, NS Konsulting w Lublinie, Domino, Sternet sp. z o.o. z Tarnowa, Piekarnia-Cukiernia „Pellowski” z Gdańska, Infotower, Fibar Group z Poznania, szpitali i teatrów oraz wielu innych podmiotów.
Przeprowadza szkolenia oraz doradza firmom i instytucjom w zakresie wprowadzania zmian w obszarach:
Profesjonalny sprzedawca – przedstawiciel handlowy
Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
Obsługa klienta i techniki sprzedaży
Akademia handlowca
Marketing w firmie - budowanie strategii marketingowej na rynku w kraju i zagranicą
Przedsiębiorczość – abc małej firmy- budowanie strategii marketingowej na rynku w kraju i zagranicą
Biznesplany
Pracownik administracyjno - biurowy
Obsługa sekretariatu i biura
Planowanie i organizowanie pracy własnej
Techniki sprzedaży
Profesjonalna obsługa klienta
Doskonalenie procesu sprzedaży
Efektywna organizacja pracy własnej i zarządzania sobą w czasie
BHP
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Poznań
woj. wielkopolskie
Kraków
woj. małopolskie
Wrocław
woj. dolnośląskie
Poznań
woj. wielkopolskie
Kraków
woj. małopolskie
Poznań
woj. wielkopolskie
Gdańsk
woj. pomorskie
Kraków
woj. małopolskie
Wrocław
woj. dolnośląskie
Poznań
woj. wielkopolskie
Katowice
woj. śląskie
Częstochowa
woj. śląskie
Kraków
woj. małopolskie
Warszawa
woj. mazowieckie
Kraków
woj. małopolskie
Poznań
woj. wielkopolskie
Łódź
woj. łódzkie
Gdańsk
woj. pomorskie
Warszawa
woj. mazowieckie
Kraków
woj. małopolskie
Poznań
woj. wielkopolskie
Kraków
woj. małopolskie
Rejestracja
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 680 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- przerwy kawowe
- 1.19% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 1.79% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 2.38% przy zgłoszeniu min. 4 osób
- 2.98% przy zgłoszeniu min. 5 osób Rozwiń
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Zgłoszenie, dokonanie przelewu.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
