Techniki sprzedaży - profesjonalna obsługa klienta

O szkoleniu

GŁÓWNY CEL SZKOLENIA:

Cel edukacyjny: szkolenie prowadzi do rozwoju kompetencji w zakresie poszerzania

i usystematyzowania wiedzy na temat profesjonalnej sprzedaży i obsługi klienta. Przygotowuje do samodzielnej pracy w zakresie pozyskiwania klienta. Szkolenie prowadzi do rozwoju kompetencji w zakresie poszerzania i usystematyzowania wiedzy na temat procesu sprzedaży.

Cel biznesowy: zdobyta wiedza oraz umiejętności nabyte podczas szkolenia przełożą się na wzrost pozyskanych klientów.

EFEKTY UCZENIA SIĘ:

W ZAKRESIE WIEDZY UCZESTNIK

  • ma wiedzę w zakresie pracy na stanowisku handlowca
  • zna typy sprzedaży
  • zna etapy procesu sprzedaży
  • zna cechy handlowca
  • ma wiedzę nt. pytań otwartych i zamkniętych
  • zna motywy decyzji klienta
  • ma wiedzę nt. przygotowania prezentacji
  • ma wiedzę w zakresie lejka sprzedażowego – sposobów pozyskiwania klientów

W ZAKRESIE UMIEJĘTNOŚCI UCZESTNIK

  • rozróżnia typy sprzedaży
  • opracowuje strategię procesu sprzedaży
  • potrafi scharakteryzować profil własnego klienta
  • rozwija własne cechy/umiejętności potrzebne do sprzedaży
  • potrafi zadać pytania otwarte i zamknięte
  • dobiera właściwe segmenty klientów do produktów i usług
  • rozróżnia potrzeby klientów
  • opracowuje cechy-pochwały-korzyści dot. sprzedawanych produktów/usług
  • opracowuje prezentację/ ofertę
  • potrafi zaprezentować firmę
  • uzasadnia przewagę oferty na rynku nad innymi
  • potrafi wybrać właściwe metody pozyskiwania klienta z uwagi na profil branży

W ZAKRESIE KOMPETENCJI SPOŁECZNYCH UCZESTNIK

  • potrafi pracować z klientem
  • efektywnie organizuje własną pracę handlowca
  • wykazuje motywację w procesie sprzedaży
  • jest przygotowany do publicznej prezentacji
  • potrafi komunikować się z innymi firmami
Kto powinien wziąć udział?

PROFIL UCZESTNIKÓW:

Szkolenie przygotowane dla osób pracujących w handlu na bezpośredniej obsłudze klienta. Uczestnikami mogą być osoby z wieloletnim doświadczeniem, jak i również osoby, które dopiero rozpoczęły przygodę ze sprzedażą. Mogą to być osoby związane ze sprzedażą towarów i usług B2B i B2C dowolnej branży.

Grupa docelowa:

  • pracownicy przedsiębiorstw działów handlowych obsługi klienta pragnących zwiększyć swoje kwalifikacje w zakresie kompetencji miękkich,
  • osoby uczestniczące w szkoleniu – chcące poprawić umiejętności osobiste
  • właściciele małych i średnich firm, przedsiębiorcy, freelancerzy
  • właściciele jednoosobowych działalności gospodarczych
  • koordynatorzy, menedżerowie pracujący w dziale sprzedaży
  • pracownicy działów handlowych
  • sprzedawcy/handlowcy
  • przedstawiciele handlowi/key account managerowie
  • osoby, które na co dzień zajmują sprzedażą i obsługą klienta

Program szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Typy sprzedaży

  • rozmowa handlowa
  • oferta pisemna

2. Proces sprzedaży – etapy

3. Charakterystyka klienta

  • model zachowań nabywcy

4. Cechy handlowca:

  • cechy fizyczne
  • cechy osobowościowe
  • umiejętności fachowe

5. Potęga pytań

  • pytania otwarte
  • pytania zamknięte

6. Motywy decyzji klienta

7. Prezentacja: cechy, korzyści

  • przygotowanie prezentacji
  • zasady tworzenia prezentacji

8. Lejek sprzedaży: pozyskiwanie klienta

Czas trwania

2 dni szkoleniowe (razem 14 godzin dydaktycznych), godz. 10.00-15.00

Prelegenci

Iwona Świdurska - trener od 16 lat w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, przedsiębiorczości, prac biurowych, bhp - firm, instytucji, fundacji, uczelni z całej Polski. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na Wydziale Zarządzania - studiów doktoranckich o specjalności "organizacja i zarządzanie przedsiębiorstwami" oraz studiów magisterskich o specjalności "zarządzanie przedsiębiorstwami". Posiada uprawnienia pedagogiczne. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki, studia managerskie BHP. Posiada certyfikat VCC z zakresu technik sprzedaży.

Trener działów sprzedaży, przedstawicieli handlowych, managerów różnych działów, pracowników takich firm jak: PHILIPS Polska sp. z o.o. Warszawa, Media Expert Złotów, Wielton S.A., Prymat z o.o., Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego w Krakowie, Dekpol S.A., Caritas, Fundacja Aktywizacja, Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie, Zakład Przetwórstwa Mięsnego „Biegun” Spółka Jawna Jaraczewo, Gerdes MC Sp. z o.o. Poznań, Terravita, AM Okna Gorzów Wlkp., Hyprotech Łódź, Przedsiębiorstwa AMBIT, Euro Prestige, Boger, Info-Medica Poznań, Urzędu Lotnictwa Cywilnego, Bil Cup Poznań, Domedic Dental, BGŻ, Savrin, Cleaner, ZKZ Jarocin, Waberers Polska, Urzędu Marszałkowskiego w Zielonej Górze, Shim Pol, Dalkia Services sp. z o.o., Praefa spółka z o.o., Phenix Pharma Polska Warszawa, Kancelaria Prawna Teodorowski & Wojtaszak Kraków, Chespa, Bruk spółka z.o.o., Neinver Asset Managemnet Polska spółka z.o.o. (Factory Poznań), Sinoma Kraków, MMG Środa Wlkp., pracowników Urzędu Pracy, Jaromy Jarocin, Collegium Polonicum przy UAM w Słubicach i Uniwersytecie Viadrina we Frankfurcie, NS Konsulting w Lublinie, Domino, Sternet sp. z o.o. z Tarnowa, Piekarnia-Cukiernia „Pellowski” z Gdańska, Infotower, Fibar Group z Poznania, szpitali i teatrów oraz wielu innych podmiotów.

Przeprowadza szkolenia oraz doradza firmom i instytucjom w zakresie wprowadzania zmian w obszarach:

Profesjonalny sprzedawca – przedstawiciel handlowy

Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży

Obsługa klienta i techniki sprzedaży

Akademia handlowca

Marketing w firmie - budowanie strategii marketingowej na rynku w kraju i zagranicą

Przedsiębiorczość – abc małej firmy- budowanie strategii marketingowej na rynku w kraju i zagranicą

Biznesplany

Pracownik administracyjno - biurowy

Obsługa sekretariatu i biura

Planowanie i organizowanie pracy własnej

Techniki sprzedaży

Profesjonalna obsługa klienta

Doskonalenie procesu sprzedaży

Efektywna organizacja pracy własnej i zarządzania sobą w czasie

BHP

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

centrum

Poznań

woj. wielkopolskie

Łagiewniki

Kraków

woj. małopolskie

centrum

Wrocław

woj. dolnośląskie

centrum

Poznań

woj. wielkopolskie

Łagiewniki

Kraków

woj. małopolskie

centrum

Poznań

woj. wielkopolskie

centrum

Gdańsk

woj. pomorskie

Łagiewniki

Kraków

woj. małopolskie

centrum

Wrocław

woj. dolnośląskie

centrum

Poznań

woj. wielkopolskie

centrum

Katowice

woj. śląskie

centrum

Częstochowa

woj. śląskie

Łagiewniki

Kraków

woj. małopolskie

centrum

Warszawa

woj. mazowieckie

Łagiewniki

Kraków

woj. małopolskie

centrum

Poznań

woj. wielkopolskie

centrum

Łódź

woj. łódzkie

centrum

Gdańsk

woj. pomorskie

centrum

Warszawa

woj. mazowieckie

Łagiewniki

Kraków

woj. małopolskie

centrum

Poznań

woj. wielkopolskie

Łagiewniki

Kraków

woj. małopolskie

Rejestracja

Cena promocyjna
1 629
zwolnione z vat
Cena zawiera:
  • Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 1 680 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • przerwy kawowe
Dostępne zniżki:
  • 1.19% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 1.79% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 2.38% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 2.98% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

Mati Consulting Szkolenia
63-130 Książ Wielkopolski
Mchy 6
woj. wielkopolskie
Mati Consulting Szkolenia jest firmą zajmującą się organizacją i prowadzeniem szkoleń zarówno otwartych jak i zamkniętych na terenie całej Polski oraz za granicą. Szkolimy w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania, informatyki oraz psycholog...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Zgłoszenie, dokonanie przelewu.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Mati Consulting Szkolenia
63-130 Książ Wielkopolski Mchy 6
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!