O szkoleniu
Sekretariat jest pierwszym punktem kontaktu z firmą i dalsza współpraca może zależeć od tego jak klient zostanie potraktowany podczas pierwszej rozmowy. Pracownicy sekretariatu mają często do czynienia z klientami trudnymi, przenoszącymi na nich wiele negatywnych emocji. W czasie szkolenia nauczymy jak sobie radzić z kłopotliwymi sytuacjami i klientami. Dobra obsługa sekretariatu to również doskonała organizacja dnia pracy. Pokażemy konkretne rozwiązania związane z planowaniem zadań. Zdobędziesz umiejętność nawiązania pierwszego kontaktu. Rozszerzysz swoje umiejętności w zakresie efektywnej komunikacji w firmie. Poznasz specyfikę pracy biurowej i dowiesz się jakie są techniki i zasady tworzenia pism. Szkolenie sprawi, że będzie lepiej planować, organizować i efektywniej wykorzystywać czas oraz właściwie dobierać formy komunikowania się z współpracownikami i klientami. Celem szkolenia jest przygotowanie Uczestników do pracy na stanowisku sekretarki, przedstawienie zasad funkcjonowania biura, sekretariatu.
Cel biznesowy:
Celem szkolenia jest nabycie nowych kompetencji w zakresie prac w biurze co przełoży się na profesjonalną obsługę sekretariatu/biura i budowanie pozytywnego wizerunku podmiotu.
Cel edukacyjny:
Celem szkolenia jest przygotowanie Uczestników do samodzielnej pracy w sekretariacie lub biurze.
Podczas szkolenia omówione zostaną takie zagadnienia jak organizacja pracy biura, instrukcja kancelaryjna, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, środki techniczne pracy biurowej. Z całą pewnością co dla niektórych Uczestników to nowe zagadnienia, gdzie ich poznanie ułatwi pracę w biurze. Szkolenie prowadzone jest on-line w czasie rzeczywistym. Każdy Uczestnik otrzymuje zaświadczenie udziału w szkoleniu, które można wykazać w cv ubiegając się o pracę. Posiadamy certyfikat ISO i znak jakości MSUES.
Sekretarki, asystentki, osoby pracujące w sekretariatach, działy obsługi klienta, pracujące w biurach, osoby indywidualne, osoby prowadzące działalność gospodarczą, osoby bezrobotne, studenci
Program szkolenia
1.Wprowadzenie
- sekretariat - zasady jego funkcjonowania
- zadania w sekretariacie/organizacja pracy
- instrukcja kancelaryjna
- lokal biurowy
- warunki materialne pracy biurowej
- ergonomia w biurze
- współpraca z szefem
2. Nowoczesna sekretarka
Wizerunek sekretarki - asystentki:
- charakterystyka pracy sekretariatu
- miejsce pracy sekretarki
- sekretarka: jej cechy, wygląd, wykształcenie, umiejętności
3.Urządzenia biurowe, organizacyjne i przybory biurowe
Urządzenia biurowe:
- środki techniczne pracy biurowej
- urządzenia liczące, komputery, urządzenia ewidencyjne i inne przybory
Czas trwania
Prelegenci
Świdurska Iwona - trener od 16 lat w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, przedsiębiorczości, prac biurowych, bhp - firm, instytucji, fundacji, uczelni z całej Polski. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na Wydziale Zarządzania - studiów doktoranckich o specjalności "organizacja i zarządzanie przedsiębiorstwami" oraz studiów magisterskich o specjalności "zarządzanie przedsiębiorstwami". Posiada uprawnienia pedagogiczne. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki, studia managerskie BHP. Posiada certyfikat VCC z zakresu technik sprzedaży.
Trener działów sprzedaży, przedstawicieli handlowych, managerów różnych działów, pracowników takich firm jak: PHILIPS Polska sp. z o.o. Warszawa, Media Expert Złotów, Wielton S.A., Prymat z o.o., Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego w Krakowie, Dekpol S.A., Caritas, Fundacja Aktywizacja, Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie, Zakład Przetwórstwa Mięsnego „Biegun” Spółka Jawna Jaraczewo, Gerdes MC Sp. z o.o. Poznań, Terravita, AM Okna Gorzów Wlkp., Hyprotech Łódź, Przedsiębiorstwa AMBIT, Euro Prestige, Boger, Info-Medica Poznań, Urzędu Lotnictwa Cywilnego, Bil Cup Poznań, Domedic Dental, BGŻ, Savrin, Cleaner, ZKZ Jarocin, Waberers Polska, Urzędu Marszałkowskiego w Zielonej Górze, Shim Pol, Dalkia Services sp. z o.o., Praefa spółka z o.o., Phenix Pharma Polska Warszawa, Kancelaria Prawna Teodorowski & Wojtaszak Kraków, Chespa, Bruk spółka z.o.o., Neinver Asset Managemnet Polska spółka z.o.o. (Factory Poznań), Sinoma Kraków, MMG Środa Wlkp., pracowników Urzędu Pracy, Jaromy Jarocin, Collegium Polonicum przy UAM w Słubicach i Uniwersytecie Viadrina we Frankfurcie, NS Konsulting w Lublinie, Domino, Sternet sp. z o.o. z Tarnowa, Piekarnia-Cukiernia „Pellowski” z Gdańska, Infotower, Fibar Group z Poznania, szpitali i teatrów oraz wielu innych podmiotów.
Przeprowadza szkolenia oraz doradza firmom i instytucjom w zakresie wprowadzania zmian w obszarach:
- Profesjonalny sprzedawca – przedstawiciel handlowy
- Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
- Obsługa klienta i techniki sprzedaży
- Akademia handlowca
- Marketing w firmie - budowanie strategii marketingowej na rynku w kraju i zagranicą
- Przedsiębiorczość – abc małej firmy- budowanie strategii marketingowej na rynku w kraju i zagranicą
- Biznesplany
- Pracownik administracyjno - biurowy
- Obsługa sekretariatu i biura
- Planowanie i organizowanie pracy własnej
- Techniki sprzedaży
- Profesjonalna obsługa klienta
- Doskonalenie procesu sprzedaży
- Efektywna organizacja pracy własnej i zarządzania sobą w czasie
- BHP
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 780 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- 1.28% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 2.56% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 3.85% przy zgłoszeniu min. 4 osób
- 5.13% przy zgłoszeniu min. 5 osób Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Informacje dodatkowe:
Cena obejmuje: szkolenie, zaświadczenie, materiały.
Masz pytania? Napisz do nas
