Obsługa sekretariatu i biura

O szkoleniu

Sekretariat jest pierwszym punktem kontaktu z firmą i dalsza współpraca może zależeć od tego jak klient zostanie potraktowany podczas pierwszej rozmowy. Pracownicy sekretariatu mają często do czynienia z klientami trudnymi, przenoszącymi na nich wiele negatywnych emocji. W czasie szkolenia nauczymy jak sobie radzić z kłopotliwymi sytuacjami i klientami. Dobra obsługa sekretariatu to również doskonała organizacja dnia pracy. Pokażemy konkretne rozwiązania związane z planowaniem zadań. Zdobędziesz umiejętność nawiązania pierwszego kontaktu. Rozszerzysz swoje umiejętności w zakresie efektywnej komunikacji w firmie. Poznasz specyfikę pracy biurowej i dowiesz się jakie są techniki i zasady tworzenia pism. Szkolenie sprawi, że będzie lepiej planować, organizować i efektywniej wykorzystywać czas oraz właściwie dobierać formy komunikowania się z współpracownikami i klientami. Celem szkolenia jest przygotowanie Uczestników do pracy na stanowisku sekretarki, przedstawienie zasad funkcjonowania biura, sekretariatu.

Dlaczego warto wziąć udział?

Cel biznesowy:

Celem szkolenia jest nabycie nowych kompetencji w zakresie prac w biurze co przełoży się na profesjonalną obsługę sekretariatu/biura i budowanie pozytywnego wizerunku podmiotu.

Cel edukacyjny:

Celem szkolenia jest przygotowanie Uczestników do samodzielnej pracy w sekretariacie lub biurze.

Podczas szkolenia omówione zostaną takie zagadnienia jak organizacja pracy biura, instrukcja kancelaryjna, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, środki techniczne pracy biurowej. Z całą pewnością co dla niektórych Uczestników to nowe zagadnienia, gdzie ich poznanie ułatwi pracę w biurze. Szkolenie prowadzone jest on-line w czasie rzeczywistym. Każdy Uczestnik otrzymuje zaświadczenie udziału w szkoleniu, które można wykazać w cv ubiegając się o pracę. Posiadamy certyfikat ISO i znak jakości MSUES. 

Kto powinien wziąć udział?

Sekretarki, asystentki, osoby pracujące w sekretariatach, działy obsługi klienta, pracujące w biurach, osoby indywidualne, osoby prowadzące działalność gospodarczą, osoby bezrobotne, studenci

Program szkolenia

1.Wprowadzenie

  • sekretariat - zasady jego funkcjonowania
  • zadania w sekretariacie/organizacja pracy
  • instrukcja kancelaryjna
  • lokal biurowy
  • warunki materialne pracy biurowej
  • ergonomia w biurze
  • współpraca z szefem

2. Nowoczesna sekretarka
Wizerunek sekretarki - asystentki:

  • charakterystyka pracy sekretariatu
  • miejsce pracy sekretarki
  • sekretarka: jej cechy, wygląd, wykształcenie, umiejętności

3.Urządzenia biurowe, organizacyjne i przybory biurowe
Urządzenia biurowe:

  • środki techniczne pracy biurowej
  • urządzenia liczące, komputery, urządzenia ewidencyjne i inne przybory

 

Czas trwania

17.00-20.00

Prelegenci

Świdurska Iwona - trener od 16 lat w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, przedsiębiorczości, prac biurowych, bhp - firm, instytucji, fundacji, uczelni z całej Polski. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na Wydziale Zarządzania - studiów doktoranckich o specjalności "organizacja i zarządzanie przedsiębiorstwami" oraz studiów magisterskich o specjalności "zarządzanie przedsiębiorstwami". Posiada uprawnienia pedagogiczne. Ukończyła studia podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki, studia managerskie BHP. Posiada certyfikat VCC z zakresu technik sprzedaży.

Trener działów sprzedaży, przedstawicieli handlowych, managerów różnych działów, pracowników takich firm jak: PHILIPS Polska sp. z o.o. Warszawa, Media Expert Złotów, Wielton S.A., Prymat z o.o., Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego w Krakowie, Dekpol S.A., Caritas, Fundacja Aktywizacja, Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie, Zakład Przetwórstwa Mięsnego „Biegun” Spółka Jawna Jaraczewo, Gerdes MC Sp. z o.o. Poznań, Terravita, AM Okna Gorzów Wlkp., Hyprotech Łódź, Przedsiębiorstwa AMBIT, Euro Prestige, Boger, Info-Medica Poznań, Urzędu Lotnictwa Cywilnego, Bil Cup Poznań, Domedic Dental, BGŻ, Savrin, Cleaner, ZKZ Jarocin, Waberers Polska, Urzędu Marszałkowskiego w Zielonej Górze, Shim Pol, Dalkia Services sp. z o.o., Praefa spółka z o.o., Phenix Pharma Polska Warszawa, Kancelaria Prawna Teodorowski & Wojtaszak Kraków, Chespa, Bruk spółka z.o.o., Neinver Asset Managemnet Polska spółka z.o.o. (Factory Poznań), Sinoma Kraków, MMG Środa Wlkp., pracowników Urzędu Pracy, Jaromy Jarocin, Collegium Polonicum przy UAM w Słubicach i Uniwersytecie Viadrina we Frankfurcie, NS Konsulting w Lublinie, Domino, Sternet sp. z o.o. z Tarnowa, Piekarnia-Cukiernia „Pellowski” z Gdańska, Infotower, Fibar Group z Poznania, szpitali i teatrów oraz wielu innych podmiotów.

Przeprowadza szkolenia oraz doradza firmom i instytucjom w zakresie wprowadzania zmian w obszarach:

  • Profesjonalny sprzedawca – przedstawiciel handlowy
  • Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
  • Obsługa klienta i techniki sprzedaży
  • Akademia handlowca
  • Marketing w firmie - budowanie strategii marketingowej na rynku w kraju i zagranicą
  • Przedsiębiorczość – abc małej firmy- budowanie strategii marketingowej na rynku w kraju i zagranicą
  • Biznesplany
  • Pracownik administracyjno - biurowy
  • Obsługa sekretariatu i biura
  • Planowanie i organizowanie pracy własnej
  • Techniki sprzedaży
  • Profesjonalna obsługa klienta
  • Doskonalenie procesu sprzedaży
  • Efektywna organizacja pracy własnej i zarządzania sobą w czasie
  • BHP

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie prowadzone będzie na platformie ClickMeeting. Zalogowanie poprzez otrzymany link.
Szkolenie prowadzone będzie na platformie ClickMeeting. Zalogowanie poprzez otrzymany link.
Szkolenie prowadzone będzie na platformie ClickMeeting. Zalogowanie poprzez otrzymany link.
Szkolenie prowadzone będzie na platformie ClickMeeting. Zalogowanie poprzez otrzymany link.
Szkolenie prowadzone będzie na platformie ClickMeeting. Zalogowanie poprzez otrzymany link.
Szkolenie prowadzone będzie na platformie ClickMeeting. Zalogowanie poprzez otrzymany link.
Szkolenie prowadzone będzie na platformie ClickMeeting. Zalogowanie poprzez otrzymany link.
Szkolenie prowadzone będzie na platformie ClickMeeting. Zalogowanie poprzez otrzymany link.

Rejestracja

Cena promocyjna
za osobę
756
zwolnione z vat
Cena zawiera:
  • Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 780 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Dostępne zniżki:
  • 1.28% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 2.56% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 3.85% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 5.13% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

Mati Consulting Szkolenia
63-130 Książ Wielkopolski
Mchy 6
woj. wielkopolskie
Mati Consulting Szkolenia jest firmą zajmującą się organizacją i prowadzeniem szkoleń zarówno otwartych jak i zamkniętych na terenie całej Polski oraz za granicą. Szkolimy w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania, informatyki oraz psycholog...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Informacje dodatkowe:

Cena obejmuje: szkolenie, zaświadczenie, materiały.

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Mati Consulting Szkolenia
63-130 Książ Wielkopolski Mchy 6
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!