O szkoleniu
Profesjonalna asystentka/sekretarka jest dobrze zorganizowana, dyskretna i lojalna. Zarządza biurem, radzi sobie ze stresem, działa systematycznie i pod presją czasu. Posiada wysoką kulturę osobistą, wykazuje się wysokimi umiejętnościami komunikacyjnymi oraz asertywną postawą i perfekcyjną autoprezentacją. Dobrą asystentkę cechuje duża sprawność i efektywność osobista. Szkolenia dla aktualnych i przyszłych asystentek przygotowane przez nas koncentrują się wszystkich wyżej wymienionych kompetencjach. W czasie warsztatu „Profesjonalna sekretarka/asystentka” trenujemy umiejętności z wielu obszarów, takich jak: zarządzanie czasem, organizacja pracy biura, komunikacja interpersonalna, kreowanie wizerunku profesjonalisty, efektywność osobista. Szkolenie przygotowujące do realizacji zadań sekretarskich z naszego nowego katalogu kursów jest programem szkoleniowym o wyjątkowo wysokim stopniu indywidualizacji – to potrzeby szkoleniowe naszych Kursantów decydują o jego programie. Naszym priorytetem jest to, by każdy Uczestnik kursu trenował dokładnie te umiejętności, dzięki którym wzrośnie jego biegłość zawodowa i osobista efektywność. Szkolenia otwarte dla asystentek i sekretarek dostosowujemy również do potrzeb i specyfiki organizacji zamawiającej dany kurs.
UCZESTNICY NABĘDĄ KOMPETENCJE ZWIĄZANE Z:
- Profesjonalną obsługą klienta.
- Budowaniem profesjonalnego wizerunku.
- Efektywną komunikacją pisemną i interpersonalną.
- Kluczowych zasad zarządzania zadaniami w czasie.
- Zorientowaniem na cele stanowiskowe.
ADRESACI SZKOLENIA :
- Osoby zajmujące stanowiska asystentek, recepcjonistek.
- Osoby zainteresowane poznaniem i przećwiczeniem technik służących budowaniu profesjonalnego wizerunki.
- Osoby zainteresowane rozwojem osobistym.
Program szkolenia
09:00 – 09:30
Rozpoczęcie kursu. Rozpoznanie potrzeb szkoleniowych Kursantów i omówienie celów szkolenia, kontrakt.
09:30 – 11:00
Moduł I. Profesjonalna sekretarka/asystentka – rola i znaczenie tego stanowiska dla sukcesu przełożonego/organizacji
- Kluczowe umiejętności i kompetencje.
- Osobista ścieżka kariery a oczekiwania ze strony pracodawcy.
Moduł II. Obsługa klienta a wizerunek profesjonalistki – elementy dress code i savoir-vivre
- Reguły dress code, czyli jak kreować wizerunek profesjonalistki (pozytywne i negatywne przykłady dotyczące ubioru, higieny osobistej, makijażu, dodatków itp.).
- Zasady savoir-vivre w praktyce, czyli co wypada, a co nie wypada sekretarce i asystentce.
- Spotkania w siedzibie organizacji i przyjmowanie klientów w biurze firmy.
- Telefoniczny savoir–vivre – prowadzenie profesjonalnych rozmów telefonicznych.
- Netykieta – reguły prowadzenia e-mailowej korespondencji służbowej i zachowania w sieci.
11:00 – 11:10 Przerwa
11:10 – 13:00
Moduł III. Profesjonalna sekretarka/asystentka – współpraca z klientem zewnętrznym i wewnętrznym
- Model DISC – style myślenia, działania i postrzegania w obsłudze klienta.
- Profesjonalna obsługa biura – gesty, mimika, mowa ciała.
- Reguły asertywnej komunikacji z przełożonym, ze współpracownikami, z podwładnym i klientami zewnętrznymi.
13:00 – 13:40 Przerwa na obiad
13:40 – 15:00
Moduł IV. Zarządzanie zadaniami na stanowisku asystentki/sekretarki – reguły priorytetyzacji zadań
- Zakres obowiązków i zadania dodatkowe.
- Delegowanie zadań – przyjmowanie i realizowanie zadań.
- Zarządzanie zadaniami w czasie – przegląd najważniejszych technik.
- Priorytetyzowanie zadań a przełączanie między zadaniami/multitasking.
- Matryca Eisenhowera w praktyce.
- Zasada 5S – archiwizacja, segregacja i porządek w dokumentacji.
- Planowanie kalendarza przełożonego i pracy własnej.
Moduł V. Trudne sytuacje na stanowisku asystentki/sekretarki – dobre praktyki
- Najczęściej spotykane techniki manipulacji – sugerowane techniki neutralizowania zachowań manipulacyjnych.
- Zarządzanie napięciem i stresem w pracy – wskazówki doboru i prezentacja wybranych technik.
15:40 – 16:00
Zakończenie kursu. Podsumowanie najważniejszych zagadnień i opracowanie dalszego planu działania. Na życzenie Uczestników warsztatów trener może zarekomendować dodatkowe szkolenia uzupełniające z działu Efektywność osobista. Szkolenie dla przyszłych i obecnych asystentek/sekretarek warto uzupełnić m.in. kursami z autoprezentacji, asertywności czy skutecznej komunikacji.
Czas trwania
09:00 - 16:00
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 795 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udział w szkoleniu jest przysłanie zgłoszenia minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem wydarzenia.
- Po otrzymaniu zgłoszenia potwierdzimy jego przyjęcie oraz przekażemy wszelkie informacje organizacyjne.
- Warunkiem udziału w wydarzeniu jest dokonanie płatności na minimum 2 dni robocze przed datą rozpoczęcia wydarzenia. W przypadku braku takiej możliwości, dostosowujemy wspólnie rozwiązanie.
- Bezpłatne odwołanie zgłoszenia możliwe jest najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia.
Masz pytania? Napisz do nas
