O szkoleniu
Przesilenia te wiążą się, między innymi z: obawami o zdrowie i życie własne oraz najbliższych członków rodziny, zagrożeniem utratą pracy i kryzysem ekonomiczny, rozłąką z bliski lub ze stanem izolacji.
Głównym celem warsztatu jest przygotowanie i wzmocnienie kompetencji pracowników działów HR oraz menedżerów w zakresie prowadzenia interwencji kryzysowych.
Wydarzenie kierujemy do dyrektorów personalnych, menagerów nadzorujących zarządzanie zasobami ludzkimi, działów HR wszystkie osoby zainteresowane tematem szkolenia.
Program szkolenia
1. Kontekst pracy – czyli co wokół nas
- Występujące obecnie rodzaje kryzysów
- Z czym spotykamy się w kontaktach ze współpracownikami
- Indywidualne reakcje na sytuacje kryzysowe
- Test Psychicznych Skutków Izolacji
2. Emocje w kryzysie – zagrożenie czy informacja
- Czym są emocje oraz jakie jest ich znaczenie dla funkcjonowania człowieka?
- Jak radzić sobie z lękiem własny i współpracowników?
3. Podstawowe umiejętności prowadzenia interwencji kryzysowej – narzędzia i techniki
- Sześcioetapowy model interwencji kryzysowej
- Jak definiować problem?
- Jak zapewnić bezpieczeństwo w kontakcie bezpośrednim i online?
- Jak zapewniać wsparcie?
- Metody prowadzenia rozmowy wspomagające interwencję kryzysową
4. I co dalej, czyli dokąd kierować osoby w kryzysie
- Czy jednorazowy kontakt wystarczy?
- Kto może udzielać dalszej pomocy?
- Instytucje udzielające pomocy psychologiczne, psychoterapeutycznej
5. Jak dbać o siebie jako interwenta kryzysowego
- Świadomość swoich umiejętności
- Baza dobrych praktyk
Czas trwania
Prelegenci

ANETTA WRÓBLEWSKA
Psycholog, absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu Trop rekomendowanej przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Posiada certyfikację Hogan Assessment System, Mindsonar, Harrison Assessments, ICC, jest certyfikowanym coachem zespołowym. Łączy wiedzę i doświadczenie psychologa, menedżera i osoby odpowiedzialnej za budowanie relacji z klientami (B2B, B2C). W wielu organizacjach zajmowała się doradztwem na poziomie tworzenia struktur i procesów. Wspiera kadrę menedżerską, oferując analizę, ocenę i konstruktywny feedback oraz programy wdrożeniowe i naprawcze. Ma doświadczenia szkoleniowe w pracy zarówno z zarządami, jak i niższą kadrą kierowniczą.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
